Skocz do zawartości

MrJohnyWoW

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chyba musze zmienic podejscie do tematu. 25 tys na auto plus 5tys zapasu na ewentualne naprawy...
  2. Tylko prawdopodobna prognoza wydatku ok 5tys na remont silnika mnie troche przeraza. Ale moze masz racje...
  3. A moglbys cos wiecej napisac? Bo wychodzi na to, ze kazde auto, ktore chce ma cos z silnikiem itp itd. Wiec musze wybrac, te mniej awaryjna opcje lub/i mniej kosztowna.
  4. Czytalem tez, ze wolne od tej wady sa silniki z oznaczeniem BZB. To prawda? I jeszcze takie pytanko. Wiem, ze to forum passata. Ale zastanawiam sie jeszcze nad laguna 3 2.0 16v 140KM. Co o tym sadzicie? Wolalbym paska ale moze byc ciezko znalezc...
  5. Co bedzie lepsze przy jezdzeniu ok 15tys km rocznie? Szukanie 1.8 TSI 160KM po remoncie silnika czy 2.0 TDI CR 170KM i liczyc, ze nie zacznie sie psuc? Mam juz metlik w glowie bo czytam, ze wiekszosci w 1.8 TSI bierze olej i trzeba zrobic remont, a jest tez czesc ludzi co tego problemu nie maja. A z 2.0 TDI ludzie maja rozne problemy z wtryskami, DPF, jakas gruszka... I benzyna pali wiecej od diesla. Prosze doradzcie cos bo juz glupi jestem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności