marcin24
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marcin24
- Urodziny 21.03.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM
-
Rok produkcji
2006
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
marcin24 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Chciałbym przestrzec kupujących przed pewnym gościem z Piaseczna który sprowadza samochody z Niemiec i dość często są to passaty. Facet sprzedaje samochody z przekręconymi zegarami. Dla zainteresowanych przesyłam link do strony z takim np. ogłoszeniem ( przypadkowo wpadło mi w oczy ). http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10911289 Ambitnym zainteresowanym proponuję poprosić tego pana o nr VIN a wszystko będzie jasne:) -
2.0 TDI DSG. Wycie/chrobotanie po dodaniu gazu.
marcin24 odpowiedział lokeusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, ja wymieniłem wewnętrzny przegub lewy. Luz na nim był niewielki ale trochę większy niż na prawym. Dodam iż ten moj pasat ma przebieg już teraz ponad 200 i całe zawieszenie oryginał, nigdy nic nie robione ze skrzynią ani z dwumasem. -
2.0 TDI DSG. Wycie/chrobotanie po dodaniu gazu.
marcin24 odpowiedział lokeusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, jak wcześniej obstawiałem, powodem chrobotania był przegub wewnętrzny. Po jego wymianie problem znikł jak ręką odjął. Przy maksymalnym dodaniu gazu jest cisza. Wszystkim borykającym się z takim przypadkiem proponuję zerknąć jednak na te wewnętrzne przeguby. Dodam iż w moim przypadku luzu obrotowego praktycznie nie było, był delikatny w pionie i to wystarczyło. Pozdrawiam -
2.0 TDI DSG. Wycie/chrobotanie po dodaniu gazu.
marcin24 odpowiedział lokeusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, mam podobny problem w prawie takim samym pasku, przebieg ok 200tkm. Skrzynia działa bez najmniejszych problemów, zmienia biegi bardzo płynnie i bez żadnych szarpnięć ( z nią chyba jest wszystko ok). Jednak przy mocniejszym wciśnięciu gazu coś zaczyna hrobotać i tak hrobocze z przerwami , nie cały czas (ale tylko przy dość mocnym wciśnięciu gazu). Wydaje mi się że to hrobotanie jest odczuwalne na karoserii. Sprawdzałem już wiele elementów które mogą mieć w tej kwestii znaczenie i nic. Zastanawiam się nad półośką lewą a w szczególności przegubem wewętrznym- może przy max obciążeniu to z niego dochodzą takie dzwięki. Czy u Ciebie to sprawdzali?