Skocz do zawartości

pawelkos

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawelkos

  • Urodziny 28.10.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brighton

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Ja wlasnie tak podlaczylem i bylem przekoanany ze po przestawieniu na 45 impulsow szlo dobrze, ale teraz mnie zaskoczyes, bylem pewien ze impulsy abs ida po Can, sprawdze i odpisze.
  2. MFD vC i D laczy sie bezposrednio do magistarali Can i wtedy ta droga ida impulsy z ABS do navki ale nie bedzie komunikacji z licznikiem bo MFD w tych wersjach tego nie obsluguje i jest przystosowana do komunikacji z deska po 3 kablach, MFD vG laczy sie z Can poprzez tuner TMC. MFD vG nie posiada mozliwosci komunikacji z deska po 3 kablach ta funkcje dodano do protokolu Can ale przy okazji zmieniono inne elementy protokolu. Ostatecznie jest on nie kompatybliny z Can samochodu, w zwiazku z tym uzywany jest tuner TCM do transkodowania danych. Nie wszystkie jednak tunery TCM robia to transkodowanie, tylko te z oznaczeniem 3B0919894A wszystkie inne nie transkoduja a jedynie spelniaja swoja podstawowa funkcje - odbieraja dane trafikowe nadawane w niektorych krajach. Troche to skomplikowane ale mam nadzieje ze rozjasnielm sytuacje.
  3. Jest do dosc proste do zrobienia bez potrzeby otwierania radia, tylko ryzykowne, mozna zabic MFD w czasie takiego procesu.
  4. Polaczenie z licznikiem nic nie zmieni, niektorzy mowia ze spoznia sie jak korzystasz z impulsow z gali (z ustawieniem na 8) a bardziej dokladne jest jak podlaczysz sie do magistarali CAN (z ustawieniem na 45), gdzie impulsy ida bezposrednio z kol samochodu ale osobiscie musze przyznac ze nie zauwazylem roznicy.
  5. mfd vD bez problemu chodzi w passacie 2004/05 musisz zrobic polaczenie trzema przewodami bezposrednio do deski jak na wczesniej zamieszczonym tu schemacie. Jezeli ustawisz w MFD 8 impulsow to bedzie chodzilo na sygnale z gali i nie trzeba nawet podlaczac CAN do radia. Jedynie wersja G komunikuje sie z licznikiem po szynie CAN i dodatkowo musisz zastosowac TMC tuner ale musi byc z literka A w oznaczeniu (3B0919894A)
  6. Czy ktos moglby poratowac wsadem 3B0 920 949A ? Probowalem 3B0 920 849A niestety sie nie nadaje (zle pokazuje predkosc). Sprawdzilem ze dane ktore odpowiadaja za predkosc znajduja sie w zakresie adresow 180 - 28F ale jest tego zbyt duzo zeby znalezc ktore dokladnie komorki...
  7. Czy ktos posiada dump pamieci flash z boxa tcm w wersji z literka A, mam box w wersji bez A i zastanawiam sie czy daloby sie przeprogramowac.
  8. Wlasnie sprobowalem zamontowac w angliku 3b rocznik 99, model 2000 1.8T z zegarem 3B0 920 920 licznik 1J0 920 946A mam swiadomosc ze nie bedzie mial immobilisera. Co prawda silnik odpalil ale na wyswietlaczu mam tylko informacje ktore mialem na starym fis, pozatym pokazuje tylko otwarcie drzwi kierowcy a na rysunku samochodu sa drzwi pasazera, nie reaguje na otwarcie innych drzwi czy klap, nie jest takze mozliwe przekodowanie licznika (946 oryginalnie mial 21414) powinien byc z moich informacji 00444, to co sie udalo ustwic to 00434 (4 na przedostatniej pozycji to ilosc cylindrow). Nie wiem czy wszystko w epromie mam dobrze powstawiane. Szczegolnie ze dane z pod adresu 020 i 040 (nie wiem za co odpowiadaja) sa w oryginalnym liczniku dluzsze o 4 bajty niz w tym z full fis. Prosze o sparwdzenie czy wszystko jest ok, ew informacje co jeszcze nalezaloby zmienic. p.s. czy ktos moglby mnie poratowac wsadem do diesla 3B0920946C lub 3B0920846C passat3b_konwersja.zip
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności