Skocz do zawartości

robert10

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robert10

  • Urodziny 01.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam Chciałbym się poradzić co do mojego auta Seat Cordoba 1.9 ASZ 2003r. Ostatnio odczułem spadek mocy. Wymieniłem EGR i tak do 2 tys. obrotów czuć różnicę (stary egr ciekł dziurkami z boku), ale powyżej 2 nadal troszkę mułowate jest auto. Czasem jest taki objaw, że jak przyspieszam z wciśniętym pedałem gazu ok. 70-80% i troszkę ujmę gazu to czuć, że auto lepiej się zbiera. http://vaglog.rtnet.pl/log_182412.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182413.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182414.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182415.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182416.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182417.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182418.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182419.html Ostatnie logi dynamiczne zrobiłem w niepełnym zakresie obrotów ponieważ zrobił się ruch na drodze i czas trochę gonił. Jeśli będzie potrzeba to postaram się poprawić.
  2. Witam, ubywało mi płynu chłodniczego, okazało się, że trójnik w który wchodzi czujnik temperatury puszcza płyn od strony bloku. Wymieniłem trójnik na nowy to puszczał płyn przy czujniku temp. Natomiast jak założyłem stary trójnik tylko z nowym oringiem pomiędzy blokiem a trójnikiem to przy czujniku nie leci tylko ten oring nowy puszcza. Może trzeba jakiś lepszy ten trójnik kupić?? Co proponujecie??
  3. Ja ściskiem stolarskim ściskałem tłoczek a kluczem do szlifierki kręciłem (tylko trzeba ścisk co chwila skręcać). Z jednym tłoczkiem 5 min schodzi:)
  4. robert10

    Kąt wtrysku

    Tutaj masz napisane bardzo "łopatologicznie" krok po kroku: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ Prawidłowa wartość kąta to 049-051, ale to też jest w linku opisane.
  5. Czym różni się: http://moto.allegro.pl/vag-k-can-commander-2-5-licznik-immo-diag-promo-i1478761593.html od tego kabelka: http://moto.allegro.pl/nowosc-vag-commander-3-6-vw-audi-skoda-seat-i1484558846.html albo tego: http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html Czy możliwość współpracy z nowszymi commanderami to nie jest tylko naciąganie w przypadku tych produktów??
  6. Po przeczytaniu tego działu wyszukałem sobie taki kabelek http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-hex-eeprom-k-can-diagnoza-i1471815050.html Kabelek ma mi służysz raczej tylko do domowej diagnostyki i korygowania stanu licznika (passek 98r oraz 2004r) . Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.viaken.pl/pl/viaken-professional/mega-pakiet-interfejs-vag-usb-kkl-line-2-linie-k-kable-obd1-obd2-lt-piny-105.html I stąd moje pytanie: czy 2 kablem skoryguje licznik i zdiagnozuje nowszego passata (2004r)?? Proszę o radę albo wskażcie jakiś inny kabel, którym mógłbym zrobić to co pisałem wyżej.
  7. dzięki za informację, na pewno się przyda
  8. Witam wszystkich. Mam pytanie - czym można wyczyścić podsufitkę i resztę tapicerki. W googlach znalazłem, że niby vanischem dobrze się czyści, ale niektórym po takim zabiegu odkleiła się podsufitka. Jakie środki polecacie??
  9. Mnie na studiach uczyli, że w przypadku rozlania kwasu trzeba go rozcieńczyć jakąś neutralną substancją, w necie znalazłem to http://www.ospslesin.org/neutralizacja.html Z tego co zrozumiałem to pomoże wapno gaszone, tylko, że to najlepiej jakbyś zrobił odrazu po zalaniu kwasem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności