Skocz do zawartości

pastuch1.6

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gaz zamontowany około 5 lat temu. Na zimnym i ciepłym tak samo. Problem występuje od około 2 miesięcy już Dobrze, jutro postaram się sprawdzić to manometrem
  2. Tylko że pompę paliwa słychać, paliwo podaje jak zawsze, nie słychać żadnej zmiany. Z każdym mechanikiem w okolicy rozmawiałem i praktycznie każdy mówi mi o czujniku położenia wału korbowego I teraz już sam nie wiem co robić, a może spróbować wyregulować ten czujnik Dziękuję za odpowiedź i szerokości życzę
  3. Witam wszystkim forumowiczów. Mam problem przy moim 1.6 AHL 101 km w LPG sekwencja. ? Otóż gdy przekręcam kluczyk w stacyjce na zapłon i chcę odpalić silnik, ten kręci około 10 sekund aż załapie i odpala. Mam nową cewkę zapłonową, nowe przewody zapłonowe, nowe świece NGK, nowy przepływomierz, nowy czujnik temperatury cieczy i stan zdrowotny silnika poprawił się lecz problem nadal nie zniknął Kiedy przekręcę kluczyk na zapłon i cofnę około 10 razy kręci coraz krócej, lub prawie załapie od razu lecz zaczyna się jakby dławić i znowu zaczyna kręcić ? Jaka może być przyczyna tego? Czy ktoś już to przerabiał? Czy może to być przez termostat, filtr paliwa lub czujnik położenia wału korbowego? Już zaczyna mi brakować siły na to wszystko, walczę z tym od miesiąca i nie zamierzam się poddać, ale mam nadzieję że ktoś już przerabiał ten temat tutaj na forum i pomoże mi Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności