Thotex
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Bardzo duży opór przy skręcie w prawo
Thotex odpowiedział Thotex → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam po jakimś czasie użytkowania walneła pompa wspomagania (wymieniana 2/3 miesiące wcześniej na używkę. Pojawił się opór nie tylko gdy skręcałem w prawo ale też w lewo. Gdy skręcałem to opór był tak duży, że nie miałem tyle siły i zajmowałem aż lewy pas Oczywiście przymierzałem się do wymiany tego zaworu w przekładni, ale skoro budżet mi pozwalał to zapłaciłem za regenerowaną, kupiłem nową pompe wspomagania. Po wymianie jak ręką odjął. Dodam że przed posypaniem się przekładni przy prędkości 80/90 km/h kierownica trzęsła się jak niewiem co, myślałem, źe to końcówki lub opony. To też była wina przekładni. Wszystko już działa jak należy, więc wydaje mi się, że temat do zamknięcia. Bardzo dziękuję za pomoc bo bez niej nie miałbym pojęcia, że przekładnia odmówiła posłuszeństwa. Pozdrawiam -
Bardzo duży opór przy skręcie w prawo
Thotex odpowiedział Thotex → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Zakładać w tym celu nowy temat? Sprawdze po weekendzie numery tej przekładni. -
Bardzo duży opór przy skręcie w prawo
Thotex odpowiedział Thotex → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A gdzie sprawdzić z jakiej firmy jest? Ten zawór to ponoć ciężko dostać. -
Bardzo duży opór przy skręcie w prawo
Thotex odpowiedział Thotex → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Cześć, tylko czy jest duża szansa, że to akurat przekładnia? Nie chciałbym wymienić czegoś co być może jest dobre. Tymbardziej, że mechanik oszacował koło 1000 zł -
Thotex obserwuje zawartość → Bardzo duży opór przy skręcie w prawo
-
Witam mam problem z układem kierowniczym w passacie b5 sprzed liftu. Otóż gdy odpalę autko po nocy, to na zimnym silniku gdy próbuję skręcić kierownicę w prawo tak jakby nie było wspomagania (w lewo tego problemu nie ma) gdy dodam gazu puszcza i mogę skręcić. Po przejechaniu 200-300 m problem znika. Lecz przy każdym manewrowaniu na np parkingu tylko przy skręcie w prawo słychać takie gumowe "pyknięcie" za każdym razem gdy kierownice obrócę. Mechanik stwierdził, że może być przekładnia do regeneracji. Proszę o pomoc!