Skocz do zawartości

flexter

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O flexter

  • Urodziny 27.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Bylem ostatnio u kumpla ktory jest pasjonatem Audi. Powiedzial ze przeplywomierz wlaniety-nie podpinajac nawet pod kompa. Stwierdzil to na podstawie probnej jazdy: mianowicie na biegu 1,2,3 obroty 4000-5000 i sie nie wylacza wrzuca 4 lub 5 i przekroczy 4000obrotow i turbo sie wylacza. Mowi tez ze przy biegu 1 i 2 przy obortach poczatkowych dalikatnie jakby przymulony na ulamek sekundy byl. Hmmm i powiedzcie co co teraz zrobic? Regenerowac turbo?wymienic przeplywomierz? Czekam na inne sugestje!
  2. Wracajac do mojego problemu, sytuacja wyglada nastepujaco. Pojechalem w Szczecinie do DIESEL-SERVICE na Tamie Pomorzanskiej podlaczyli pod komputer i wykazalo ze: * przeplywomierz jest sprawny dziala poprawnie, * sprawdzili rurke dochadzaca do "gruszki" , kable itp. Powiedzieli mi ze ciegno pod gruszka niewykonuje calego ruchu jakie powinno Stwierdzili ze turbina do czyszczenia lub regeneracji bo blokuja sie lopatki i dlatego przladowywuje. Dali mi adres Serwisu zajmujacego sie tego typu rzeczami (Serwis VW, Audi ul.Nad Odrzanska 6 Szczecin) Gdy tam sie udalem wlasciciel stwierdzil ze tylko regeneruja w takim przypadku koszt przedsiewziecia:800zl czas realizacji:dzien roboczy) Niestety nie dysponuje garazem ani umiejetnosciami mechanika by sie w tym grzebac samemu wiec chyba pozostawie to fachowca. Powiedzcie mi czy jazda z takim defektem przez 2miechy moze cos spowodowac? Jakies dalsze powazniejsze usterki?
  3. Uzywam Castrol Magnatec Diesel 10W40 jestem zadowolony. Zuzycie 0,5l/10.000km Wymieniam olej co 3m-ce bo troche ganiam i nic sie nie dzieje. I proszę ten post potraktować jako wzór posta który należy zamieścić w tym wątku. Tak ma właśnie to wyglądać. Każdy inny post z pytaniem o olej itd będzie karany ostrzeżeniem za spamowanie wątku/ Łysy
  4. Witajcie!Mam taki problem ze od ok.tygodnia cos sie dzieje z turbina. Gdy wyprzedzam na drodze szybkiego ruchu i obroty dochodza do 4000 turbina sie wylacza a samochod dostaje mula. Po zatrzymaniu sie i wylaczeniu silnika na chwilke wszystko wraca do normy pod warunkiem ze odczas jazdy znow nie dojdzie do 4000obrotow. Podobna sytuacja dzieje sie jak plyn chlodzacy silnik nie osiagnie temperatury 90C wtedy turbina wylacza sie przy 3000obrotach. Prosze o odpowiedz na moj problem! Przypomne mam Passata B5 1,9TDI 110KM 1998r przebieg 209tys km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności