Skocz do zawartości

seba_gtc

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O seba_gtc

  • Urodziny 13.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Z tego co mi wiadomo to wszystkie 1.9 TDi VAG (na pewno te na pompie) są kolizyjne , tzn. przy maksymalnych wychyleniach tłoki i zawory się dotykają, więc w przypadku pęknięcia paska tłoki uderzają o zawory i je wyginają itd. To często da się odczuć znaczącym szarpnięciem samochodu i zblokowaniem kół. Napisałem już wcześniej: elektryczne uszkodzenie ( z reguły cewka pompowtryskiwacza pada na skutek dostania się oleju) silnik gaśnie. Bez względu na okoliczności, w służbowym A3 doświadczyłem tego dwa razy - raz przy podobnych do kolegi okolicznościach - 140 km/h, tempomat, autostrada. Za drugim razem podczas otwierania garażu już na posesji, auto nagle zgasło - podłączenia Vag-a od razu zdradziło "co go boli". Przy defekcie mechanicznym auto źle, brzydko pracuje... ale co to za praca jak z reguły wiąże się z utratą mocy. A jeśli mocno zepsuty pompowtrysk leje to proszę pamiętać, że nie spalony olej napędowy dostaje się po gładziach cylindra do oleju silnikowego( a tego chyba nie trzeba tłumaczyć czym skutkuje).
  2. Tak czytam niektóre wpisy i się zastanawiam czy wszyscy jesteśmy w tym samym temacie. Co do problemu kolegi - jeśli samochód zgasł podczas jazdy bez obciążenia i wyraźnego "brzdęk", a wyraźnie napisano że to AWX, to właśnie orientowałbym się w dostępności i cenie nowego pompowtryskiwacza blisko miejsca Twojego zamieszkania. Zerwanie rozrządu to wyraźny hałas, a i szarpnięcie - jesteśmy na biegu, jedziemy dość szybko, a tłoki całują zawory - to musi boleć. Vag prawdę Ci powie. Paradoks jest taki, że jak pompowtryskiwacz padnie elektrycznie to gaśnie silnik, jak mechanicznie ( zaczyna lać) to auto traci moc, kopci etc. Jesli to rozrząd, to chylę czoła przedmówcą, a Tobie polecam udać się do laryngologa :
  3. Bardzo dziękuję, widać moja kombinacja w google nie przyniosła takiego efektu jak Twoja 225/40 R18 - czyli dokładnie taki wariat jak ja pragnę zamontować
  4. koledzy poszukuję zdjęcia passata b5 na felgach z phaetona 18x7,5. Z góry dziękuję za pomoc
  5. czy miska aluminiowa czy stalowa wynika z roku produkcji. Mam AFN z listopada 99 i posiadam misę aluminiową z czujnikiem ciśnienia i poziomu oleju. W tym miejscu bywa montowane webasto - może stąd to złudzenie
  6. witaj kolego, miałem podobne objawy jak Ty. Czasem jak silnik był zimny przy zaraz po tym jak silnik "zaskoczył" - wchodził na chwile na obroty rzędu 1500-2000 obr/min. Ponadto lubił przy tym "grubo" zakopcić przy owym odpalaniu. Z biegiem czasu nawet przy rozgrzanym silniku i wciśnięciu sprzęgła potrafił wjeść na obroty. Problem rozwiązała, wymiana czujnika temp. chłodziwa. pozdr, Sebastian
  7. czujnik temp cieczy chłodzącej?? mi na biegu jałowym potrafił sam podnieść obroty do 1500 obr/min, lub przy odpalaniu wskakiwał od razu na owe obroty, przez co kopcił przy odpalaniu - koszt tego czujnika to bodaj 85 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności