Skocz do zawartości

tedi73

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tedi73

  • Urodziny 25.02.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Tadek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Carlow

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. może ktoś zna numer katalogowy czujnika poziomu oleju do silnika AWX? z góry dzieki
  2. Witam Panowie, mam podobny problem tzn. świeci się pomarańczowa konewka i na kompie pokazuje się komunikat o sprawdzeniu poziomu oleju, poziom oleju jest ok sprawdzalem VAG'iem w Instruments Meas. Blocks 003 i temperatury pokazuje mi chyba ok (70 i 55 stopni) ale w okienku miedzy temperaturami mam NOT OK, VAG żadnych błędów związanych z jakimkolwiek czujnikiem nie znalazł
  3. dzięki serdeczne za odpowiedź
  4. Witam, mam pytanko, czy tym interfejsem da się odczytać PIN (immo) i prawdziwy przebieg w moim passacie (jak w opisie)? http://cgi.ebay.co.uk/VCDS-Vag-908-Hex-Can-USB-Diagnostic-Cable-VW-Audi-/180504967532?cmd=ViewItem&pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2a06ef396c
  5. tedi73

    Pin do immo

    Witam Panowie (Panie) mam kilka pytań odnośnie wyciągania PIN'u immo, posiadam passata 2002 AWX i jeden kluczyk mocno zatyrany, mam interfejs VAGcom USB, ale już wiem że tym się nie da sczytać PIN'u , teraz co mam zakupić żeby się udało: VAG-TACHO VAG K + Can Commander VCDS Vag Com 908 Hex+Can USB może jeszcze coś innego? Mam jeszcze pytanko odnośnie samego kluczyka, czy wystarczy że kupie kluczyk o tej samej częstotliwości (434 Mhz), czy też musi być o tym samym numerze co stary? Znalazłem tez kluczyk o tej samej częstotliwości w dobrej cenie, ale to nowy typ 2007 i zastanawiam się czy to zabangla. Odnośnie samego pinu tez mam pytanko , przeczytałem gdzie (na tym forum), że wystarczy pójść do dilera, podać VIN i powinni podać kod PIN, ktoś to przerabiał? z góry dzięki za odpowiedź
  6. Ok, @Andrzej już wszystko jasne z tym komunikatem, po prostu go nie będzie:), czasami jak za dużo się czyta, to tez nie dobrze , teraz tylko czekać, aż elementy przylecą i dam znać kiedy (jeśli ) zamontuję, jestem już członkiem grupy zachodniopomorskiej, jeśli się nie mylę
  7. Dzięki panowie za odpowiedz, jeszcze nie mam komunikatu, bo jeszcze nie mam zestawu:), zbierałem info, teraz w sumie już jestem chyba pewien, kupuję takie przetwornice, na ich plus przemawia mniejsze zużycie prądu i mniejsze wymiary niż tych do d2s http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140324509077&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123 adapter, jeśli d2s i d4s różnią się nieznacznie budową, to mam nadzieję że będzie pasował, najwyżej na jego podstawie dorobię coś podobnego http://moto.allegro.pl/item654553324_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html no i żarniki d4s:) jeszcze raz dzięki za pomoc
  8. Panowie, co z tym komunikatem o uszkodzonej żarówce? komp nie będzie mi fisiował, jeśli zamiast 2x55W będzie 2x35W? można to jakoś VAG.COM'em przeprogramować? oczywiście zakładając, że taki problem się pojawi, sporo osób tutaj pisało, że ma hid'y, podpowiedzcie nowemu , nie chcę się ładować w kupowanie przetwornic i babranie się z przeróbkami, bez wcześniejszego obstukania się w temacie:), dlatego właśnie liczę na pomoc, mądrzejszych o doświadczenia w temacie:), za pomoc oczywiście z góry wielkie dzięki
  9. tez mieszkałem tam od urodzenia:), przez jakieś 33 lata, Świdwin miasto festynów i bezrobocia odnośnie d4s znalazłem coś takiego "Lampy wyładowcze (żarniki ksenonowe) o oznaczeniach D3S i D4S® to nowsza "bliźniacza" odmiana D1S i D2S® są one w 100 % pozbawione rtęci, jednak to co napisałem poprzednio o parametrach nie do końca jest prawdą Wink dotarłem właśnie do specyfikacji producenta konkretnie firmy Philips żarniki ksenonowe D4S XenEco są "prawie" identyczne zarówno w wygladzie jak i w parametrach jedyną rożnicą jest napięcie znaminowe (pracy). Jeśli chodzi o typ gniazda to wyglądowo są takie same jednak posiadają odmienne oznaczenia D2S P32d-2, D4S P32d-5 (D2R P32d-3). Napięcie inicjujące zapłon jest identyczne i wynosi 23kV, natomiast różne są napięcia znamionowe (pracy) D2S 85V, natomiast D4S 42V (jest to praktycznie jedyna różnica w parametrach). Jeśli chodzi o moc to wynosi ona w obu przypadkach 35W +- 0,3W, wartość strumienia świetlnego prodana przez producenta wynosi dla D2S 3200 lm +- 450 lm a dla D4S 3050 lm +- 250 lm. Temperatura barwowa jest identyczna wstępnie 4100 K a po wygrzaniu 4350 K, choć współrzędne charakterystyki kolorystycznej są minimalnie przesunięte D2S (0.380x 0.390y) a dla D4S (0.378x 0.384y). Jeśli chodzi o żywotność to dane są również przybliżone z lekką przewagą dla żarników D4S. Tak więc wydaje się, że poza ekologią i całowitym wyeliminowaniem rtęci, oraz obniżeniem napięcia pracy pozostałe parametry są bardzo zbieżne, tylko cena troszkę wyższa Smile" więc nie wiem czy ze względu na mniejsze zuzycie prądu (ciekawe o ile) kombinować z d4s, w sumie to jest jeszcze jeden plus - mniejsze przetwornice
  10. tez skłaniam się ku temu rozwiązaniu :0, chociaż by ze względu na to, ze przynajmniej teoretycznie oryginalne d2s będą lepiej i dłużej świecić niż chińszczyzna, tyle ze oryginałów chyba nie znajdę w barwie 5000K edit: andrzej0305 ze Świdwinkowa jesteś widzę, jaki ten Świat mały ---------- Post added at 01:12 ---------- Previous post was at 00:46 ---------- chyba jednak nie znajdę oryginałów 5000-6000K, w tym wypadku jeśli uparł bym sie na taka barwę, to musiał bym kupić jednak chińskie żarniki d2s, poszukam samych przetwornic, a później się zobaczy, będę miał dwa wyjścia: żarniki na d2s i adapter lub H7 z wtyczką d2s mam jeszcze dwa pytanka, czy po podłączenie tych przetwornic nie będę miał rebusów z kompem, odnośnie komunikatu o przepalonych żarówkach? coś gdzieś mi się obiło o uszy:), gdyby jednak to jak to obejść? ---------- Post added at 08:44 ---------- Previous post was at 01:12 ---------- Mam jeszcze pytanie odnośnie żarników d4s i przetwornic denso stosowanych w lexusie, czy przetwornica z tego auta będzie działała zarówno z żarnikiem d2s jak i d4s? czy oprawki tych żarników i przetwornice do nich różnią się między sobą? sorki za tak lamerskie pytania musze rozpatrzyć wszystkie możliwości:) można by było zakupić przetwornice dedykowane pod d4s, problem teraz z tym adapterem, widział ktoś coś takiego: http://www.allegro.pl/item649360386_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html ale na żarnik d4s do oprawy na H7?
  11. Witam,ten temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42626&highlight=zestawy+hid został zamknięty, więc podepnę się tutaj Chciał bym zamontować w aucie zestaw xenon, HID czy jak go tam zwał, odnośnie tego potrzebuje pomocy wyczytałem, że lepiej od chińskich przetwornic w gotowych zestawach, sprawuja sie przetwornice np. DENSO plus żarniki d2s i teraz mam dylemat co do skompletowania zestawu, czy lepiej kupić same przetwornice które maja wtyk d2s + adapter tych zarników (d2s) do gniazda H7 np. taki: http://moto.allegro.pl/item654553324_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html czy tez zestaw z tymi samymi przetwornicami, ale z żarnikami które pasuja do gniazda H7 i mają wtyczke na kablach pasującą do wtyku w przetwornicy np. takie: http://www.allegro.pl/item651779720_zestaw_xenon_h7_h1_h3_d2s_d2r_denso_xenony_od_ss.html mam nadzieję że napisałem to zrozumiale z góry dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności