![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
razor1199
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O razor1199
- Urodziny 22.12.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
razor1199 obserwuje zawartość → 1.9TDI 115KM Niedoładowanie do około 2100RPM.
-
Witam serdecznie. Mam problem z tym motorem, a w zasadzie z ciśnieniem doładowania, manualna skrzynia biegów. Do około 2100-2200 RPM występuje niedoładowanie, potem zaczyna pompować. Dolot sprawny, bez rozszczelnień, turbo przeszło regenerację, zacinała się geometria, było niedoładowanie na niskich obrotach i spore przeładowanie na wysokich, auto wpadało w tryb awaryjny, ale tylko na 5/6 biegu. Po regeneracji turbo na wysokim biegu pod górę też tryb awaryjny, ale błąd niedoładowania, co by nie było, jeździć tym nawet na niższych biegach przy obrotach poniżej 2100/2200 po prostu się nie da. W sterowniku lekka modyfikacja, ale nic co by wpływało na te niedoładowanie z niskich obrotów. Wymienione/podstawione na sprawne: -Zaworek N75 -Wężyki podciśnień -Przepływomierz -Czujnik ciśnienia doładowania -EGR zaślepiony dla sprawdzenia -Wyciągnięty katalizator dla sprawdzenia Geometria od odpalenia ładnie jest zaciągana na maksymalne wychylenie, po ściągnięciu wężyka z gruszki też czuć palcem jak mocno ciągnie podciśnienie. Po zabiegach wyżej wymienionych auto dalej ma muła do tych 2100/2200RPM. Czego tu się czepić? Dorzucam logi. LOG-01-001-008-011 nowe turbo.CSV LOG-01-011-003-xxxstare turbo.CSV
-
To tak żebym wiedział na przyszłość, nieprawidłowe napięcie w takiej postaci oznacza jakąś dziurę w gruszce?
-
Wg VCDS na samym zapłonie 3.42V, na biegu jałowym 2.888V
-
Tak, sztanga się rusza. Po ściągnięciu z tej "gruchy" wężyka przy N75 i zaciągnięciu powietrza ustami jestem w stanie (z mocnym oporem) ciągnąć powietrze, a sztanga ani drgnie, czyżby membrana się poddała?
-
Witam, mam problem ze sporym niedoładowaniem w passacie, szczególnie z niskich obrotów. Błąd 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Podmieniałem zaworek N75, bez zmian. Przez to niedoładowanie wpada w tryb awaryjny, powyżej 3000 obrotów tryb awaryjny nie występuje, chociaż po logach widać dalej małe niedoładowanie. Jakieś sugestie czego się tu czepić? Wężyki z n75 bez dziur. Tutaj wstawiam logi: http://vaglogi.pl/log-011_003_fiysH60.html
-
[instrukcja] podłączenie oraz obsługa telefonu poprzez zestaw UHV Low Nokia
razor1199 odpowiedział dszyszko → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam wszystkich, czy ten wątek jeszcze żyje? Panowie, sprawa polega na tym, że do passata b6 2.0tdi kombi z 2007 został dołożony RNS 510, do niego ma być dorzucony moduł Bluetooth 5N0 035 730 C. Będzie kilka pytań. Pierw opiszę problemy. Po założeniu tego RNS'a do paska zmieniarka AUX gra mi ze złą jakością, słychać buczenie, zakłócenia. Okazało się, że jest błąd przerwy w obwodzie AUX. Czyżby trzeba było zamienić ze sobą jakieś kabelki czy wystarczy sprawdzić czy wszystko dobrze łączy? Istnieje też błąd kodowania navki. Teraz zaczynają się schody. Czy po dołożeniu w.w. modułu bluetooth muszę coś kodować żeby mi to zaczęło działać? Nie posiadam VCDS tylko WOW Wurth 5.00.8r2 (Autocom/Delphi) i widziałem tam kodowania dla Navi, Radia i telefonu, ale nie widziałem kodowania dla CAN Gateway. Ktoś mnie poratuje kodami kodowań? Niestety wurth nie posiada wyjaśnień, a jedynie procedurę kodowania. Czy jednak bez procedury kodowania CAN Gateway nic nie osiągnę? Oraz drugie pytanko, modulik wrzucam pod fotel, mikrofon w panel na dachu, a antenkę gdzie? Kabelki z navi do modułu, dla antenki i kabelek dla mikrofonu są wystarczające czy jeszcze coś trzeba dołożyć? Pozdrawiam