Skocz do zawartości

darek_b5

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darek_b5

  • Urodziny 23.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014
  1. Dzięki kolego za informację. Jak widać serwisy "notorycznie" tego nie naprawiają po podobnych robotach - czemu mnie to nie dziwi Nie sądzę, żeby to było krytyczne aby te nity były na miejscu bo nawet tego elementu nie mogłem poruszyć ręką więc jest on gdzieś również dobrze przymocowany (pewnie jako całość zamka do blachy drzwi). Ale podejrzewam, że jak będę mocował sobie nowe klipsy do tapicerki to postaram się to jednak w jakiś sposób zabezpieczyć. Na szczęście po wyciśnięciu tych nitów, same plastikowe oczka weszły z powrotem na miejsce i to na wcisk. Pozdro
  2. Witam kolegów. Na początku dziękuję za fajny tutek, właśnie mi pomógł przy wymianie popękanych linek w drzwiach kierowcy. Trochę męczarni było ale efekt końcowy i satysfakcja są warte Natomiast mam jedno spostrzeżenie co do demontażu tej wewnętrznej blachy. Kolega Kazuki chyba nie wspominał (albo nie doczytałem) ale ja u siebie napotkałem jeszcze jeden element, który blokował mi zdjęcie tej blachy. Na poniższym obrazku (obrazek zapożyczony z postu Kazuki) zaznaczyłem 2 czarne punkty na żółto. Z tego co patrzyłem to jest to chyba jakaś część zamka. Te 2 czarne mocowania mają w środku bolce rozpinające, które musiałem wepchnąć do środka. Niestety jeden mi się zagubił w czeluściach drzwi Po wciśnięciu tych dwóch bolców byłem w stanie zdjąć blachę z tych plastików. Niestety również przy ponownym montażu na te 2 elementy nie byłem w stanie tego jednego bolca, który mi został wcisnąć na miejsce i odpuściłem. Na razie nie zauważyłem, żeby miało to jakiekolwiek znaczenie (również nic nie lata ). Natomiast polecam zaopatrzyć się odrazu w uchwyty/bolce trzymające tapicerkę przy drzwiach. Praktycznie wszystkie się połamały. Powodzenia kolejnym ochotnikom
  3. Tak, to pozostało bez zmian. Z tego co patrzę w instrukcji to chyba normalne zachowanie (a to, że razem to raczej nie wzbudza moich podejrzeń).
  4. Cześć, Nie ma to jak porządny niedzielny sen Oświeciło mnie rano i spojrzałem do instrukcji immo...no i sprawa stała się jasna - słaba bateria w nadajniku Bateria wymieniona i cisza jak grochem zasiał. Dziękuję wszystkim za wszelkie sugestie. Wątek można zamknąć. Pozdrawiam Darek
  5. To mnie trochę uspokoiliście, że świecenie kontrolki przed rozruchem nie jest jakąś anomalią. Tak jak kolega p@wel sugeruje, zrobię test wyjść i zerknę jeszcze na bezpieczniki. Jak będę mógł to również skasuje błąd ryglowania drzwi kierowcy, może to ma coś wspólnego (aczkolwiek zamek działa cacy).
  6. Tak tak, wiem, że alleVAGowe cudo wszystkiego nie potrafi i napewno zrobię jak mówisz. PS Fajne autko, dużo pracy ale warto.
  7. Dzisiaj podpiąłem pod VAGa i też nic nie pokazał, jedynie problem z czujnikiem zamknięcia drzwi kierowcy. Tak więc pewnie nic więcej nie wymyśle i zostawie to na przegląd. Dzięki za odpowiedzi!
  8. Wlasnie przejrzalem kilka filmow na YT i rzeczywiscie na zadnym nie pojawia sie ta kontrolka. Sadzilem, ze jak znika po zaplonie to wszystko ok ale wychodzi na to, ze nie do konca. Coz, mam nadzieje, ze do czasu przegladu wytrzyma...
  9. Cóż, w tym miesiącu planuje przegląd więc i na to zwrócę uwagę mechanikowi. Jeszcze jutro znowu podepnę pod VAGa i sprawdzę co umiem (może jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę oprócz odczytania kodów z silnika?). Wszelkie dalsze sugestie mile widziane PS I jeszcze w zeszłym roku przed zimą wymienione wszystkie świeczki na Boscha.
  10. W tej pozycji zawsze mi zostawała, po uruchomieniu silnika wszystko znika. Z silnikiem nie mam żadnych problemów. Wymiana oleju i filtrów co roku (nawet przy moim przebiegu rocznym <15k km). Po zapłonie:
  11. Witam Kolegów i Koleżanki, Od mniej więcej 2 miesięcy zaczął się pojawiać sygnał dźwiękowy (biiiip ) po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. To samo dzieje się, jeśli odrazu uruchomię silnik bez czekania. Akumulator wymieniłem w zeszłym roku, poziom płynu do spryskiwaczy na maks, żadnych modyfikacji przed pojawieniem się tego dźwięku. Pojawia się bez względu na temperaturę zewnętrzną. Zero błędów na VAG-u. Poniżej link do tej sytuacji: Może ktoś już spotkał się z taką sytuacją? Jakieś sugestie? Pozdrawiam i przy okazji życzę Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa Darek.
  12. Koledzy, przepraszam że trochę zaniedbałem temat. Mam ogromną prośbę jeśli ktoś mógłby zająć się tym dalej. Niestety u ojca wykryto nowotwór i mimo operacji są dalsze przerzuty i chcę teraz jemu poświęcić mój czas. Liczę na zrozumienie. W załączeniu przesyłam listę którą już wcześniej przygotowałem. Do 10 brakuje 2 osób ale może ludziki darowaliby nam te 2 i mimo wszystko udzielili rabatu. Jeśli nie ma chętnego żeby się tym zająć to może faktycznie propozycja kolegi pmuch jest warta rozważenia. Generalnie ja również oczywiście się piszę (MFD). Pozdrawiam Darek Zmieniarka mp3-PASSAT forum.xlsx
  13. Kolego, może trafiłeś na wadliwy egzemplarz? Kolega zamontował w TTce i mówi, że malina. Wcześniej skusił się na FM Transmiter i to dopiero porażka. 80 (kupił "lepszy") zyla w błoto. Jak ktoś ma jeszcze jakieś opinie to proszę się dzielić.
  14. Dokładnie bo narazie nie mamy 10 sztuk a co za tym idzie zniżki również
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności