Skocz do zawartości

Niagara

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Niagara

  • Urodziny 04.10.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Niagara
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wybrałem jednak DP. Powiem wam jednak, że pokrętła robią różnicę. Po przejechaniu 150tys km i użytkowaniu starego DP moge tylko to potwierdzić, że jak słusznie zauważył kolega Jarod84 np.: zoom nawigacji palcami to niepotrzebne komplikowanie prostej czynności. Na pewno jest to droższe rozwiązanie dla producenta niż zrobić prosty tablet.
  2. Cześć. W nowych DM zauważyłem, że nie wiedzieć czemu ( pewnie chodzi o pieniądze, żeby kupować droższą DP) obraz mapy można wyświetlać albo na DM albo na AID. Jestem aktualnie przed zamówieniem Paska i waham się czy ją zamówić czy wziąć droższa i wg mnie gorszą bo bez pokręteł. W moim starym Passacie z 2015 mam DP i wyświetlanie mapy na obu urządzeniach jest dla mnie bardzo ważne. Czy ktoś wie czy jest na to jakieś rozwiązanie? Jeśli tego nie można odblokować za pośrednictwem VW to czy ktoś zna na to inny sposób?
  3. Tak, na gwarancji na szczęście. Problem pojawia się w okolicach 60tys km. To kwestia jakiejś części więc regulacja nic tu nie pomoże. O sprawie dowiedziałem się na niemieckim forum Skody bo w serwisie tylko mnie zdiagnozowali i nic z tego nie wychodziło bo problem raz się pojawiał a raz nie a samochód nie mogłem im zostawić na cały tydzień. Jak im w końcu powiedzialem o nastawniku to mnie potraktowali niepoważnie a za tydzień byla info z serwisów Skody właśnie, że są z tym problemy. Ok 3tys zł.
  4. Na 90% problem z nastawnikiem faz rozrządu. Miałem to samo w 190km. Podobno powrzechny problem.
  5. Właśnie skończyła mi się gwarancja i tydzień potem kolejna usterka... Szlag mnie trafi z tym samochodem. Przy skręcie kół w lewo i delikatnym odejmowaniu i dodawaniu gazu słychać dziwne chrobotanie/ trzeszczenie z okolic pedałów lub prawego koła. Miał ktoś coś podobnego? Już mam przed oczyma kwotę jaką mi zaśpiewają w serwisie jak za 10 razem w końcu zdiagnozują problem. Ręce opadają.
  6. Za każdym razem zostawiłem im samochód na dwa dni, tak żeby po całej nocy odpalili go przy mnie pod salonem. Wcześniej robiłem dość forsowną trasę po autostradzie bo zauważyłem, że dopiero po szybkiej jeździe poprzedniego dnia objawia się ta usterka. Muszę powiedzieć, że za ostatnim razem na moje wyraźne żądanie zajęli się tym nastawnikiem. Na szczęście za każdym razem gdy go zostawiałem objawy występowały. Najpierw kręcił rozrusznikiem przez dłuższy czas a potem słychać było dziwne dźwięki.
  7. No i wymienili mi nastawnik faz rozrządu. Już po gwarancji ale dlatego, że czekali na części i gwarancje uznano. Sam im musiałem wskazać w jakiej części jest ten problem bo nie wiem jak długo jeszcze i co by wymieniali bez sensu. W końcu przyznali się, że w skodzie ta usterka jest już zdiagnozowana. Podobno chodzi o wszystkie diesle. Nie wiem czy będą te nastawniki wymieniane w jakiejś akcji fabrycznej ale pewnie nie i tylko jeśli komuś coś się stanie na gwarancji to wymienią, dlatego warto się tym tematem interesować jeśli macie te silniki. Powiem tylko, że wymiana z częściami to 3600zł.
  8. Jestem przed końcem gwarancji (8 kwiecień) przebieg 95tys. Od tygodnia jeżdżę do serwisu co drugi dzień by postawić auto na noc i "komisyjnie" odpalać nazajutrz . Powód to dziwne dźwięki stukania zaraz po odpaleniu zimnego silnika przez 1-2 sekundy i trudności z odpaleniem. Zdarza się to coraz częściej więc uparłem się, że przed końcem gwarancji mają mi to zrobić. Oczywiście serwis wciska mi kit, że te dźwięki są normalne(!) Nagrali już dwa filmy z procedury odpalania i wysłali podobno do centrali a ja czasu już mam coraz mniej. Po przeglądnięciu wątku stwierdzam, że mam to samo co koledzy Jaca1973 i Antasso. Nawet już panow z serwisu naprowadziłem, że może być to problem z "fazatorem" zanim będą wymieniać co popadnie. Szef serwisu powiedzial, że forum nie czyta i będą szukać na własną rekę...Swoją drogą ciekawe czy w ogóle coś czyta. Pewnie dziś znowu usłyszę, że maja plik dźwiękowy z centrali i to jest normalny objaw i się tego nie wymienia. Problem z rozruchem, zdiagnozowali przeplywomierz- wymiana. Wiele opisywanych tu usterek już miałem, nie będę ich wymieniał bo szkoda czasu. Z większością sobie poradzili ale oprócz tego dźwięku po uruchomieniu zauwazylem ostatnio, że tapicerka się przeciera na lewym boku kierowcy... Już są pęknięcia (ekoskóra z alcantarą). Ma ktoś coś podobnego? Normalnie tego nie widać ale jak się temu specjalnie przyjrzeć to jest jak byk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności