Skocz do zawartości

Tomeczekzmc

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomeczekzmc

  • Urodziny 29.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Temat rozwiązany . Wyczyszczony zbiornik paliwa , rozebrany wkład w zbiorniku płukanka . Samochodzik nie kuleje. Wężyk od podciśnienia z gruszki był załamany brak oplotu . Myślę że pompa tandem oberwała i pompki przez zapychanie w zbiorniku pompki z filterkiem. Opiłki w zbiorniku kolor złotawy albo zatankowane lub przez powrót znalazły się tam . Filtr paliwa rozbebeszyłem brak syfu . Mycie zbiornika spowodowało że grupa 23 poleciała w górę , korekcje również nieznacznie. Kiedyś może wymienię tandem . Z tym termostatem to wymienię z rozrządem , wcześniej było tak że na blacie 90 a vag 75 po wymianie termostatu w normie a ta temperatura to po ostrym butowaniu . W 1z przy ostrym butowaniu 97 na vag włącza się wentylator i spada do 89 .W obu silnikach już trochę temu były wymieniane . Temat uważam za zamknięty
  2. Dzięki za analizę . Problem prawie rozwiązany .
  3. Witam proszę o pomoc . Pacjent passat b5 atj . Szarpanie przy przyśpieszaniu . Słabsza moc przy wyższych obrotach . Ciężko osiągnąć dużą prędkość. Od dołu wciska w fotel . Wymienione uszczelki na pompkach . Wymieniona pompka w zbiorniku . Myślę że problem w zasilaniu paliwem ale nie jestem pewien . Pompka w zbiorniku wymieniona przed zimą szarpanie początkowo ustało . dynamiczne http://vaglog.pl/log_214894.html 001 http://vaglog.pl/log_214895.html 002 http://vaglog.pl/log_214896.html 003 http://vaglog.pl/log_214887.html 004 http://vaglog.pl/log_214888.html 007 http://vaglog.pl/log_214889.html 011 http://vaglog.pl/log_214890.html 013 http://vaglog.pl/log_214892.html 018 http://vaglog.pl/log_214893.html 023
  4. Witam wszystkich . W ramach zajęć na hamowni przebadałem passacika z katalizatorem . 1z + wtryski afn + sterownik 16 bit 028 906 021 ES Wykres . Pomiar jednak wykonałem niewłaściwie , po wciśnięciu sprzęgła wyrzuciłem na luz . Ma to jakiś wpływ na wyniki ?
  5. Witam , proszę o pomoc przy znalezieniu usterki . Samochód Passat b4 1.9 tdi 1z zamontowany sterownik 16 bit 028 906 021 ES . Problem podczas przyśpieszania słaby w wyższych partiach obrotów od 3 biegu . Niepokoi mnie grupa 011 . Dynamiczne 011- http://vaglog.pl/log_188970.html 004- http://vaglog.pl/log_188971.html 003- http://vaglog.pl/log_188968.html
  6. Witam . Jeżeli zmieniłeś sterownik , powinieneś uaktywnić opcję tempomatu za pomocą vag .
  7. Witam . Miałem podobny problem . Wyskakiwał mi ciągle błąd 00575 samochód przyśpieszał i zwalniał .Wszystko sprawdzane po x razy niby ok . Sprawdziłem zasilanie n75 i co się okazało wszystko było pięknie ale brakowało mocy w wysterowaniu n75 . Po wymianie sterownika silnika problem znikł .Sterownik wyrwałem za kilka dyszek w dodatku 16 bit i gitara . Nie bawiłem się w jego naprawę . Sterownik został uszkodzony prawdopodobnie podczas rozruchu samochodu znajomego ( zwykły td ) kablami trwało to bardzo długo .Jego samochodzik miał uszkodzony regulator napięcia . Ja użyłem zwykłego miernika i kilku odpowiednich żaróweczek i zaobserwowałem że coś jest nie tak . Również dźwięk wydawany przez n75 był jakiś słaby . Pozdrawiam
  8. Witam . Nie chciałem zakładać nowego tematu . A nie znalazłem żadnych informacji na ten temat, więc napisze tutaj . Mam identyczne pytanie jak Kolega wyżej czy sterownik o takim numerku 028 906 021 ES jest to sterownik 16 bit . Czy taki sterownik będzie pasował do passat b4 tdi 1z . Sprzedawca twierdzi że sterownik jest z b4 . Według znalezionych informacji wydaje mi sie że pochodzi z sharana 1z . Dziękuje Dla potomnych zamieszczam informacje na temat sterownika o tym numerku 028 906 021 ES sterownik założony do 1z wszystko działa . Jest to sterownik 16 bit . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności