Skocz do zawartości

JanP

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JanP

  • Urodziny 07.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jasiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. J.w to jest przyczyna w 90% przypadków (pomijając ekstremalne - 3 posty wyżej). Najprostsza diagnoza to myjnia bezdotykowa, jedna osoba do pomocy, jedna osoba w samochodzie i lać po drzwiach ~ 1-2 minuty. Jak leci to będzie widać na progu.
  2. Zamiast robić zworkę we wtyczce lepiej jest wyłączyć kontrolkę z poziomu kodowania zegarów. Te wiązki niestety śniedzieją nie tylko przy kołach; mam ten sam problem tzn. posiadam instalację od kontroli zużytych okładzin, z tym, że ktoś ją już wcześniej wyłączył z poziomu vaga. Zakładam, że problem był analogiczny. kontrolka świeci przy otwartym obwodzie, więc wystarczy, że instalacja przetrze się gdziekolwiek EDIT: teraz zobaczyłem, że problem dotyczy B6, ale zapewne wygląda to tak samo
  3. Woda powinna spływać tym rowkiem - dokładnie tak, jak zaznaczyłeś na drugim zdjęciu. Z tym, że tu jest niezła rzeźnia wynikająca głównie z technologii naprawy po wcześniejszym dzwonie. Do tego dochodzi zbita warga przelotu wtyczek. Można próbować to ukształtować, ale ze swojego doświadczenia wiem, że miejsce jest niewdzięczne; nawet jeśli wcześniej nikt tam nic nie kombinował.
  4. Konkretnie ta szerokość 9,5 jest sprawdzona pod względem szczelności? (pytam, bo w ich ofercie jest też milion innych)
  5. Podbijam - u mnie występuje identyczny, niepodłączony kabelek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności