Skocz do zawartości

tc201

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tc201

  • Urodziny 11.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Czy zamontowanie lamp o których pisze Charakterek na pewno jest zgodne z prawem polskim ? Kilka dni temu rozmawiałem ze znajomym policjantem, który stwierdził ze jeśli pojazd nie miał seryjnie, fabrycznie montowanych lamp doświetlających, to montowanie innych i ich używanie zawsze będzie niezgodne z prawem i może za to zatrzymać dowód rejestracyjny pojazdu.
  2. Jeśli chodzi o doświetlanie zakrętów - zgadzam sie ze na to nie ma homologacji, ale wykorzystanie halogenów włączanych wstecznym przy manewrowaniu na ciemnym parkingu i włączenie ich w funkcji tzw. "oświetlania drogi do domu" po załączeniu centralnego - tez jest zabronione ? O ile dobrze kojarzę w Audi to robią halogeny te same co VW. Ktoś wcześniej pytał o szczegóły, projekt oparty jest o mikrokontroler Attiny26 + kod w "C", Czujnik dzień noc to fotorezystor umieszczony przy lewym słupku szyby z przodu, prędkość jest badana w oparciu o sygnał Gal,a dostępny w kostce radia, przerywane napięcie kierunków wziąłem z kostki przełącznika awaryjnych, napięcie wstecznego - tylne lampy, sygnały zał. / wył. centralnego z wiązki przewodów modułu komfortu po siedzeniem, ja montowałem halogeny wiec musiałem pociągnąć całą instalacje od lamp do włącznika świateł - musiałem go tez wymienić, sygnał długich ze skrzynki bezpieczników.
  3. Odświeżę temat, nie chce zakładać nowego wątku, a może ktoś jeszcze tym sie interesuje... Zrobiłem w oparci o mikrokomputer sterownik do halogenów w moim pasacie, rozbudowałem go dodatkowo o takie funkcje: System załącza halogeny tylko wtedy jeśli jest: wieczór lub noc, samochód nie porusza sie z V>40km, napięcie w instalacji samochodu jest większe od 12V. Jeśli załączony jest lewy kierunek odpala sie lewy halogen i odpowiednio dla prawego, jeśli włączony jest bieg wsteczny automatycznie odpalają sie jednoczenie dwa halogeny, jeśli centralnym zamkiem zarygluje drzwi, na 20s załączają sie dwa halogeny, jeśli przy normalnej jeździe na światłach mijania wciskam manetkę długich, halogeny zaczynają na przemian migać az do jej puszczenia - ta funkcja nie jest ograniczona prędkością ani czujnikiem dzień / noc. Mam pytanie czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć które z opisanych powyżej funkcji i konfiguracji zapalania halogenów są "legalne" a które nie, w świetle Polskiego prawa. Jeśli ktoś ma pytania dotyczące tego sterownika chętnie na nie odpowiem.
  4. Witam, A jest jakaś inna możliwość poprowadzenia przewodów od czujników parkowania przodu,-/niż/czy/ tylko przez „obudowę sterownika” silnika? Może jakieś "ślepe" przepusty gumowe, czy "dławice" w okolicach nóg, tunelu, itp.? - Tak jak jest to możliwe do zrobienia pomiędzy tylnym zderzakiem a bagażnikiem. Jaka jest fabryczna trasa tych przewodów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności