Skocz do zawartości

Holzi

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Holzi

  • Urodziny 02.07.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białogard

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1995
  1. Mam do was koledzy pytanie. Co prawda nie o Passacie, lecz o Oplu zafirze. Składałem reklamację koła dwumasowego. Był hałas od samego początku. Ale klient po miesiacu mi dał samochód. Zrobił 2 tyś km. Dwumas komplet firmy LUK. Dostałem taką odpowiedź. "W odpowiedzi na Państwa złożenie reklamacji informujemy, iż nie stwierdzamy wady materiałowej produktu w związku z czym brak jest podstaw do uznania reklamacji. Dodatkowo informujemy, że pomimo braku podstaw do uznania reklamacji zakupiony towar zostany poddany dodatkowej analizie, o wynikach któreh zostaną Państwo poinformowani, w związku z czym okres reklamacji ulegnie wydłużeniu." Pismo otrzymałem 2.02.2017. Kiedy skonczył się okres 14 dni roboczych. W reklamacji nie obciążałem dodatkowo kosztow montazu demontazu itp. Auto stoi. Klient mruczy. Czy znajde jakoś sposób na to, żeby uratować sprawe i nie pakować się w koszty kolejnej dwumasy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności