Skocz do zawartości

indian25

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O indian25

  • Urodziny 27.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    krasnystaw

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Dzięki za pomoc panowie. Pojeżdżę do kolejnej wymiany albo sprzedaży i wtedy albo będzie problem z głowy albo trzeba bęzdie się zastanawiać
  2. koledzy dziękuje za odpowiedz. mam jeszcze pytanie jakie mogą być konsekwencje jazdy z tą śrubą, gdyż narazie nie cieknie, czy możliwe jest że zerwie ją z miski i olej wycieknie podczas jazdy czy raczej jedyną konsekwencją może być lekkie pocenie się wokół śruby?? i czy lepiej to zrobić od razu czy można z tym jeździć do kolejnej wymiany??
  3. Witam Mój problem wygląda następująco. Wczoraj wymieniałem olej w silniku. Postępowałem standardowo, rozgrzałem motor, na kanalik odkręciłem śrubę od spustu (o dziwo nie chciała iść ale jakoś się udało), olej sobie skapał, wymieniłem filtr i w tym momencie zaczeły się schody gdyż wkręcam śrubę i chce ją jak zwykle docisnąć a tu lipa. Dokręcam ją a ona z początku ładnie ładnie lekki opór i brak oporu zaczeła się lżej krecić. Odkręciłem ją patrze niby wporządku gwint w misce też, więc wkręcam zpowrotem a tu max lipa gdyż znowu ją wkręciłem już nie dało sie jej dokręcić( zostawiłem w punkcie największego oporu) i odkrecić też za nic:(. Wlałem więc olej i zapaliłem nic sie do dziś niby złego nie dzieje. Czy możliwe jest zerwanie gwintu w misce olejowej czy to raczej śruba puściła i panowie jak by to można było naprawić... Proszę o pomoc bo mój Turbotrup już doprowadza mnie do szału.....
  4. Podepne się pod ten wątek jak można:) Koledzy mam nastepujący problem który wyszedł na jaw po zimie. Mój passat 1,9 td ma niebywałe problemy z paleniem tzn. czasem jak mu zaleci to pali od strzała a jak to można go kręcić i kręcić i dopiero za dziesiątym czy piętnastym razem załapie i to od strzała( kręce, przestaje, kręce, przestaje itd. aż w końcu złapie) najdziwniejsze jest to że ma tak niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym lecz na ciepłym jest trochę lepiej. Wymieniłem już filtr i przewody te krótkie łączące filtr, przewody te plastikowe do pompy, podgrzewacz, świece. Pomóżcie bo jest to bardzo denerwujące i przynosi wstyd marce VW
  5. Było koledzy to jabłko na końcu czy jak kto woli początku drążka rozbite:( koszt drążka RTS 55 zł. Okazało się jeszcze że tuleje metalowo gumowe były wybite i to też powodowało drgania, pomimo tego wyszło na jaw jeszcze parę różnych rzeczy ale tym to nie będe was zanudzał.
  6. Witam Koledzy potrzebuje pomocy gdyż jestem trochę domorosłym mechanikiem i moja wiedza jest raczej mniejsza niż podstawowa. Dziś gdy zabrałem się za wymiane końcówki drążka kierowniczego to zauważyłem że gdy ruszam tarczą to rusza się cały drążek nie końcówka tylko cały drążek. Rusza się on nie tam jakieś 2mm tylko z pół centymetra może więcej. Co może by tego przyczyną. Tam przy maglownicy też jest jakaś końcówka która się zużywa czy może to wina maglownicy?? Z góry dzięki za pomoc
  7. dzięki koledzy za rady jutro zobacze co mi się uda zdziałać. Aby nie robić kolejnego wątku zapytam się tutaj: Co sądzicie o tych żarówkach: http://motoallegro.pl/item604217380_zarowka_diodowa_led_bax_7x12mm_do_zegarow_vw_3_59.html mam zamiar je zamontować zamiast orginalnych i wyrzucić ten zielony plastik. Dobry pomysł czy lepiej inwestować w orginalne zarówki??
  8. pod ten właśnie przewód mam podpięte CB. Tylko zastanawia mnie czego był dwie masy przy kablach do radia czarny (lub brązowy niepamietam dokładnie jaki kolor ale dłuższy) i siwy i zeby nie ciąć kabli bo przy kosctce miałem wyjście ze stałego plusa to i mase podłaczyłem do tego wolnego kabla i mam pytanie czy przez to sie mogło zepsuć podświetlanie zegarów i wszystkiego innego. Świeci tylko żarówka na właczniku świateł w pozycji wylaczonej.
  9. jeśli włącznik świateł jest w pozycji wyłączonej to też pokazuje ze jest przejście. Jesli tak powinno być to sory i przepraszam za głupie pytanie, ale jeśli nie powinno to gdzie może być zwarcie czy przyczyna tego problemu.
  10. koledzy podłączyłem "+" pod podtrzymanie do radia a mase nie do czarnego tylko do jakiegoś siwego przy kostce iso do radia(było przejście między czarnym a siwym więc to chyba też jest masa) radyjko chodzi wyśmienicie i Cb też tylko to podświetlenie. no nic odłącze i spróbuje zobacze czy coś zdziała. I jeszcze jedno jak sprawdzałem miernikiem po wyjęciu żaróweczek przejście pomiędzy tak jakby plusem i minusem w miejscu montażu żaróweczek i ono było. powinno tak byc czy przy wyjętych żaróweczkach nie powinno. Wybaczcie ale jestem laik w tematach elektrycznych samochodu i chce się poradzić mądrzejszych . Z góry dzięki
  11. koledzy mam problem. Podłączyłęm sobie CB radio w pasku B4 (mase z CB do szarego przy radiu) i wieczorem patrze nie ma oświetlenia deski i całej reszty. Zabrałem sie za rozbieranie. Gdy rozebrałem pół konsoli zobaczyłem ze przy wlaczaniu świateł migną żarówki i tyle. Macie jakiś pomysł jak to naprawić bo tak troche nieprzyjemnie jeździć w nocy bez oświetlenia.
  12. koledzy mam problem. Podłączyłęm sobie CB radio w pasku B4 (mase z CB do szarego przy radiu) i wieczorem patrze nie ma oświetlenia deski i całej reszty. Zabrałem sie za rozbieranie. Gdy rozebrałem pół konsoli zobaczyłem ze przy wlaczaniu świateł migną żarówki i tyle. Macie jakiś pomysł jak to naprawić bo tak troche nieprzyjemnie jeździć w nocy bez oświetlenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności