Skocz do zawartości

buke_

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O buke_

  • Urodziny 06.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Witam! Jezdze na taryfie juz kilka lat. Wczesniej mialem Paska B4 1.9tdi 90km i byla to katorga - glosna praca silnika, mała moc, spalania w jezdzie "na taxi" to okolo 9l/100km, a nie osławione 6l. Dochodzi do tego dogrzewanie itp. Wiecej na pewno disla na taryfe nie kupie. Teraz jezdze B5 1.8t. Wszyscy pukali sie po glowie - bo po co, bo za mocny, bo za duze spalanie, bo turbo nie lubia gazu. Do tej pory nie mam zadnych problemow poza wymiana przeplywomierza (był juz walniety przy kupnie). Benzyna na taxi rowniez sie nadaje i szczerze ja polecam. Poza tym jak przewieziesz klientow 150km/h to na 90% zostawia napiwek i jeszcze na tym zarobisz
  2. Dzieki za podpowiedz. Przyda sie jednak nastepna - maly tutorial, bo jak napisalem jestem zielony w temacie Gdzie i jak te zwrotnice I prosze takze o odpowiedz na drugie pytanie. Czy warto montowac zestaw na podszybie i w drzwi przod za okolo 250zl zamiast fabrycznych glosnikow.
  3. Witam, zmienilem wlasnie radio z fabrycznego w pasku B4 (to mialo juz 15 lat) na sony gt24. Nie ma rewelacji ale gra o niebo lepiej niz poprzednie W czym rzecz - slabiej graja glosniki w drzwiach. Wyraznie odczuwa sie roznice pomiedzy podszybiem a drzwiami. Droga rzecz - mam dodatkowo glosniki kolo rolety. Wychodzi razem 6 glosnikow. Radio ma wyjscie na 4 wiec podszybie z drzwiami polaczone jest rownolegle? Glosniki sa fabryczne. Czy warto zmienic glosniki fabryczne z drzwi i podszybia na inne? Co mozecie polecic? Kupie zestaw na podszybie i drzwi za 200zl? Czy ma to sens? Pozdrawiam i ostrzegam ze jestem laikiem.
  4. Zrobilem nim okolo 2tys km dopieo - ale jezdze jeszcze na "oleju sprzedajacego". Wychodzi z kartki ze olej do zmiany za 1km a stan jest na bagnecie. Nie mam tylko pewności, że nie było dolewki. Coz, pojezdze i zmienie na 10W40. Jak zacznie brac to wroce do 15 Dobrze rozumuje? A silnik ładnie i rowno pracuje, nie slysze jakichs dziwnych dzwiekow z pod maski, zbiera sie tez bez zarzutow - tyle moge ocenic.
  5. DOPISUJE SIE bo nie chce zakładac nowego watku. Kupilem niedawno paska B4 94r 1.9tdi 90km. Na karteczce jest wpis ze lany byl olej "shell" 15w40. Czy to dore rozwiazanie by dalej lac 15stke? Chcialbym lac polsyntetyk magnateca 10w40 - tak jak wczesniej do golfa. Czy bez problemu moge zlac olej z silnika i wymieszac z nowym? Płukac silnik? Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności