Skocz do zawartości

Heros

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Heros

  • Urodziny 12.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jestem ciekaw czy ktoś poradził sobie z problemem pompy powietrza wtórnego i wynalazł bezpieczny patent na jej likwidację.
  2. Pytanie drodzy Panowie jaki nr ma przekaźnik odpowiedzialny za pompę powietrza wtórnego ? Wiem że jest w komorze silnika zamknięty razem z ECU w takiej czarnej obudowie. I teraz jak otworzyć całkowicie tą puszkę skoro 1 z 5 śrub jest schowana tak że nie możliwe jest jej odkręcenie bez ściągania wycieraczek i tej blendy na szybie pod wycieraczkami? Ma ktoś już jakieś doświadczenia z tym związane?
  3. Dwie przepływki używane zakładane i jeszcze więcej błedów jak na mojej starej. Więc je oddałem i temat przepływki idzie na bok. Pomyślałem że zajmę się drugim błędem już nie sporadycznym tzn 17831 - błąd dotyczy pompy powietrza wtórnego. Tylko pytanie drodzy Panowie jaki nr ma przekaźnik odpowiedzialny za pompę powietrza wtórnego ? Wiem że jest w komorze silnika zamknięty razem z ECU w takiej czarnej obudowie. I teraz jak otworzyć całkowicie tą puszkę skoro 1 z 5 śrub jest schowana tak że nie możliwe jest jej odkręcenie bez ściągania wycieraczek i tej blendy na szybie pod wycieraczkami? Ma ktoś już jakieś doświadczenia z tym związane? No i następny problem od wczoraj jak by silnik zaczął głośniej chodzić jakies dziwne szumy szmery jakby łożyska na alternatorze ? Ale ładowanie jest na poziomie 14,1 V to chyba nie najgorzej.
  4. Mój Passat 1,6 nie ma zainstalowanego LPG. Sama Benzynka :victory. Błędy po wykasowaniu powtarzają się. Wszystko sprawdzałem szczelne jest. Chociaż jak byłem na przeglądzie w grudniu to diagnosta mówił o jakiejś dziurce w okolicy tłumika gdzieś bliżej silnika. Błędy dzisiaj skasuje a w piątek mam dłuższą trasę to po jej przebyciu sczytam błędy jak się pokarzą. Jak będa błędy to z powrotem założę starą przepływkę tym razem przedmuchaną sprayem a nóż ożyje. A używkę zwrócę. Co do buta w podłogę to przy tej pogodzie może byc ciężko. Czy ważne jest na jakim biegu mam mieć te 1500 i do odcięcia ? Używam zwykłego polskiego Vaga 4.9 jak dokonać takiego pomiaru ? Który blok danych ? Jakie wartości są prawidłowe ?
  5. Jestem nowym użytkownikiem więc proszę o pomoc w założeniu nowego postu. Temat odgrzewany jak stary kotlet aczkolwiek potrzebuje porady. Mój Passa 99 1,6 silnik ANA 101 KM. Podłączyłem pod Vaga i wyskoczyły mi poniższe kody: 17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd dotyczy przepływomierza 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd dotyczy pompy powietrza wtórnego W ogólnej jeździe nie mam żadnych problemów wszystko działa jak trzeba może trochę mułowaty wydaje się silnik ale to przecież tylko 1,6. Z tym że zaczął gorzej rano po dłuzszym postoju gorzej odpalać, szczególnie jak są niższe temperatury, kiedyś tylko przekręciłem kluczyk i palił od ręki a teraz ze 30 sekund muszę nacisnąć na gaz. Ale przejdzmy do rzeczy, wziąłem się sam najpierw za wymianę przepływki, nie chciałem chińskiej podróby za ok 300 zł więc zakupiłem u Korkucia używkę. I wywaliło jeszcze więcej błędów: 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16486 P0102 4066 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 16555 System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 6555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean) 17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17831 P1423 45A7 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ 17549 Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17549 P1141 448D Wyliczone obciążenie - implausible value (wiring, MAP, MAF) Przepływkę przed zamontowaniem wyczyściłem za pomocą sprayu do czyszczenia styków elektrycznych CX-80 coś takiego. W czasie jazdy nawet wydaje się żywszy jak na poprzedniej. Moje pytanie czy przepływkę trzeba adaptować w tym silniku ? Czy po prostu używka którą wstawiłem jest trefna ? Czy mógłby ktoś polecić dobrego elektromechanika lub sprawdzony zamiennik i gdzie można go kupić na terenie Olsztyna? A może to nie wina przepływki a dzieje się tak z przyczyny nie działającej pompy powietrza wtórnego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności