Skocz do zawartości

wulki

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wulki

  • Urodziny 09.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    D.G.

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. U mnie bylo kiedys podobnie, szarpanie traktor kontrolka ESP itp. komp pokazywal pompowtrysk nr 2, na rozne kompy go wozilem, okazalo sie ze jakis modul mial przebicie, wymienili i po problemie, a gdzie podjechalem to chcieli mi pompowtryski juz dlubac... objaw dokladnie byl taki: odpalalem pochodzil chwile i zaczynal sie traktor i kontorlka ESP po nagrzaniu do odpowiedniej temperatury problem znikal, aczkolwiek czasem przy dodawaniu gazu dawalo to o sobie znac ale bardzo zadko... teraz po roku mam prbolem ze ESP mi nie gasnie i pedal jak autko zimne twardnieje - cos jakby serwo ale potem wszystko ok, tylko teraz ta kontrolka nie gasnie teraz pobawilem sie przyciskiem ESP i juz jest ok, tzn. po przekreceniu ponownym stacyjki lampka gasnie, moze mi sie przez przypadek wylaczylo chociaz w to watpie i jutro jak pojezdze to sie okarze Pytanie mam takie czy jak jest plyn stary nie wymieniany to tez sie bedzie swiecic i serwo wariowac? bo dopiero plyn zamowilem a tego wogole jeszcze nie wymienialem...
  2. No udalo mi sie chociaz nie tak do konca, zeby calkiem tam lapke wsadzic i tym poruszac to musialem jeszcze halogen wykrecic, niestety nie udalo mi sie tej wtyczki wyciagnac bo tam ciasnawo, najlepiej bedzie spod zdjac (np. przy wymianie oleju) wtedy dostep bedzie idealny od spodu, w kazdym badz razie poruszalem/spryskalem i narazie dziala, zobaczymy jak dlugo nastepnym razem zamieszcze foty to moze sie komus przyda taki manual jak do trabki dotrzec hehe
  3. a coz to takie fajne na dole cewronego wskaznika 'PRND432' ? u mnie nic nie mam, czy to jakis specjalny sofcik czy wersja passka to jest ad. postu 'Charakterek 'a z pierwszej strony tego watku... sorki, nie zauwazylem ze tyle lat uz ten watek sie ciagnie proponuje foty licznikow i co konkretna wartosc to chlup... tzn. siup na rower i tyle okrazen
  4. thx, jutro sproboje to rozebrac i moze sie czegos doszukam...
  5. buu to trzeba rozebrac zderzak czy jak? z olejem i plastikami sobie poradzilem ale z tym to nie wiem czy nie polegne... bo zderzak i lampa to tak jakby do rozrzadu sie dobierac heh
  6. Podlacze sie do watku, przekaznik pstryka, bezpiecznik ok, trabki nie slychac wogole, rano dzialalo, zonka miala ostre hamowanie i dawala po kliencie po klaksonie bo jej zajechal i wszystko dzialalo, teraz naciskam i nic, probowalem sie dobrac od gory maski, rozebralem dolot powietrza, itp. i nie widze trabki, co moze byc nie teges i gdzie ona wogole jest?!
  7. Jako ze zaczalem ten kolejny juz temat i zalalem tym co trzeba to sie wypowiem: zrobilem juz 4kkm na pelnym syntetyku 5w30 oryginal do wv longlife norma 507.00 spelniajacy zarazem ta norme co trzeba czyli 505.01 i nic sie nie dzieje i jest ok, nic nie zzera i jak narazie nie zauwazylem zadnych wyciekow... wiec dzieki wszystkim za konkretne rady. Zatem reasumujac passek avb 1,9 tdi 101 przebieg 157kkm +krecone pewnie ze 100kkm, lane kij wie co, ostatnio polsyntetyk przez 15kkm i teraz konkret oil syntetyk i jest git!
  8. hehe no wlasnie i tak sie wlasnie ma to z normami jak przedmowca naklikal ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:20 ---------- Passek dzis smiga na nowym oleju i wydaje sie byc ok, w kazdym badz razie zadnych zmian nie wyczuwam w pracy silnika itp. jak zmienialem mialem dziwne wycieki na wezach gumowych na dole, to chyba jak zawsze od klimy woda, mam nadzieje ze to normalne, najwyzej jak nie znajde na wyszukiwarce to zapodam nowy wątek, tak wiec reasumujac lejcie oliwe a co bedzie to bedzie, najwyzej "w bok pojedzie a nie do gory"
  9. ja wlasnie zalalem tak jak pisalem wczesniej LL-III 507.00 i teraz szukam jak skasowac inspekcje, nadlubalem sie troche... jednak na wysysaniu mniej babrania i roboty, a tak teraz mi zostanie zabawa we wszystkie plastiki z klekota i olej we wlosach
  10. no i mam juz oliwe, przywieziono mi... i zas sie zastanawiam bo to nie 5w40 a 5w30 longlife III niby to samo ale do dluzszych przebiegow, oryginalny olejek z niemieckiej stajni, tylko ta norma to nie 505.01 a VW Norm 504.00 / 507.00 ... lac czy nie lac? tak czy siak jutro musze jakis lac bo juz przeginam na tym 10w40 i serwis 'buczy' mam jeszcze austriacki filtr oleju KH1 0X143 038 115 466 o ile wogole dobrze odczytalem, w opakowaniu jeszcze dwie gumowe uszczelki - nie wiem czy taki wogole pasuje do mojego klekota no ale i olej i filtr dostalem wiec szkoda tego nie sporzytkowac
  11. a kable antenowe i wtyczki solidne? moze zestroic antene, chociaz najlepiej byloby drugi jakis separator testnac zeby to wykluczyc - wlasciwie nie bo jak go odepniesz to ok? to raczej tez obstawiam radyjko...
  12. no spox, dzieki wszystkim za posty, szfagier mi dowiezie za jakis czas oryginalny taki jak leja w vw z norma 505.01, postaram sie pozniej zapodac nazwe i jak sie klekot ma
  13. taak tylko jest taki? znalazlem millers oil xfe-pd pisze ze polsyntetyk do pompowtryskow 505.01 ale jest tam tez napis 5w40 a to przeciez klasa pelnego syntetyka polsyntetyk to 10w40 z tego co sie orientuje... no chyba ze sie myle, czlek sie ciagle uczy
  14. tak tylko co szybciej rozwali/rozszczelni silnik, jazda na semi czy zmiana na wlasciwy i rozszczelnienie... w kazdym badz razie dzieki za info
  15. Witam. Przeszukalem forum i naczytalem sie roznych opini ale nie znalazlem konkretu. Mam passka 1.9 TDI 101km silnik AVB z 2002r. gdy go kupilem jakies pol roku temu, mial 140kkm (sprowadzony, niepotwierdzony wiec pewnie iles krecony), zapodali mi na szybko ze zalany olejem 10w40 polsyntetyk... W kazdym autku zmienialem olej sam ale zawsze mialem benzyniaki wiec na pierwszy strzal w dieslu wolalem zobaczyc, pojechalem do norauto i tam tez zalali mi polsyntetykiem twierdzac ze przy takim to juz tak trzeba heh, generalnie niepodobalo mi sie ze wymiana odbywala sie nie poprzez zlanie z dolu tylko wysysanie pompa z gory. Wszedzie slysze ze do pompowtryskow leje sie olej 5w40 syntetyk 505.01, no i wlasnie co teraz, czy moge go zmienic na taki? przejechalem na tym semi od wymiany jakies 13kkm i wlasnie szykuje sie wymiana. Czy moge zmienic na lepszy bez zadnych plokan i obaw? Wiem ze zmiana z gesciejszego czasem skutkuje rozszczelnieniem silnika... Prosze o porade, no i pytanko czy taka wymiana poprzez 'wysysanie; jest ok? Pozdro wulki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności