wasill20
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wasill20
- Urodziny 19.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W moim interfejsie (obdeleven pro) tan blok pomiarowy 120 jest nieaktywny ponieważ nic nie pokazuje. Zmierzyłem te wartości miernikiem we wtyczce po odpięciu od gruszki. Nie wiem czy to jest miarodajne. Wyszło mi coś takiego: 1. Włączony zapłon i niepracujący silnik pin 1 - 0,00V pin 2 - 0,02V pin 3 - 5,02V 2. Pracujący silnik na wolnych obrotach pin 1 - 0,00V pin 2 - 0,00V pin 3 - na początku 3,5V i spada do 0,4V i tak oscyluje od 0,4V do 2,5V Proszę o opinię. Jeszcze jedno pytani, a gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania i jaki on może mieć wpływ na objawy jak w tytule?
-
Cześć wszystkim, Jest dużo podobnych tematów, ale konkretnie pasującego do moich objawów nie znalazłem. Mianowicie podczas przyśpieszania powyżej 1800 obr/min auto traci moc i zaczyna szarpać, że nie da się jechać. Nawet na postoju jak próbuję przegazować to czuć te nierówne obroty i przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu obroty nie przekraczają 2500. Dodatkowo po podłączeniu pod komputer wywala błąd p0299 czyli zbyt niskie ciśnienie doładowania i faktycznie przy naciśnięciu pedału gazu w podłogę powinno być 2,5 bar, a ciśnienie nie przekracza 1,5bar. Sztanga turbiny pracuje w pełnym zakresie, czyli gruszka i zapieczone kierownice odpadają. Ale wg mnie, żeby były zapieczone to by raczej przeładowywało. Tak? Zawór N75 podmieniłem z innego samochodu i żadnej różnicy nie widać. Przewody też w miarę przejrzane i nie widać nigdzie żadnej dziury. Z rury nie dymi bo jest DPF, to i nie powinien. Zgadza się? DPF sprawdzony kompem i też nie wskazuje, że jest z nim coś nie tak. Wtryskiwacze pracują wg komputera też poprawnie. Czy to oznacza, że jest padnięta turbina? A jeżeli turbina to co mogło tam paść, że mam takie objawy? Czy może sprawdzić coś jeszcze? Co radzicie? Zdejmowałem rurę dolotową do turbiny i wirnik nie ma wyczuwalnych luzów i lekko się obraca.