Skocz do zawartości

gora1985

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gora1985

  • Urodziny 05.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Giżycko

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1992
  1. widocznie kolego herflik-00 nie przeczytałeś "mechaniki pękania " ze zrozumieniem aby coś mogło pęknąć muszą dziać siły naprężeń od wewnątrz a na sprężynę działa siła zewnętrzna ściskająca pzdr.
  2. radze przeczytać definicje słowa pęknięcie sprężyna może sie jedynie co jak już to złamać
  3. prędzej czaszka ci pęknie niż sprężyna
  4. Mam u siebie z tyłu miedzy zwojami sprężyn włożone takie gumy,sztywności to nie poprawia tylko kilka centymetrów wyżej "d**a" jest
  5. u mnie ostatnio po uszczelnieniu dolotu powietrza pali autko mniej w trasie przy prędkości od 80-120km/h przejechałem 130km za które zapłaciłem 18zł czyli niecałe 9l/100km lpg w trasie łyknie i nie mam z ubożonej mieszanki
  6. wersja GT nie miała lakierowanych zderzaków śmiesznie by to wyglądało listwy boczne nadkola i zderzaki lakierowane zapewne chodziło wam o wersje GL
  7. gdyby padł ci bezpiecznik to by nie działał tylko wyświetlacz mfa też stawiam na zimne luty sprawdź ścieżki w liczniku
  8. tez miałem przygodę z ława ,kundel wyskoczył ja po heblach i autko sie rozkraczyło ale przejechalem nim jeszcze 1,5km aby stał pod domem, później laweta znajomości na szrocie 100zł ława no i dwa dni pieprzenia sie w kanale masakra później zbieżność i już jeżdżę 2 latka nic nie puka ani stuka
  9. oryginalny zamek skalda sie z pompek podciśnieniowych prosta konstrukcja lecz często uciążliwa ze względu na nieszczelności w łączach rurek, główna pompę łącznie ze sterownikiem masz w bagażniku tuż przy kole zapasowym pozdro
  10. witaj potrzebny będzie Ci śrubokręt wiertarka wiertło no.3 i zapał do pracy u mnie bylo to nieco ułatwione gdyż miałem fabrycznie wstawiony centralny ale wymieniłem go na stiga (pompka padła w oryginale) ,montaż nie sprawia większych problemów w zestawie otrzymujesz cale okablowanie ,siłowniki oraz centralkę sterującą, są tez w zestawie (szprychy) pręciki i zaciski którymi podpinasz sie do przycisku mechanizmu zamykania i otwierania zamka od wewnątrz niestety trzeba je skracać i doginać żeby wszystko ładnie chodziło ale jeżeli masz odrobinę smykałki małego majsterkowicza:) uporasz sie z cała instalacja w parę godzin, jedna moja sugestia nie składaj boczków drzwi odrazu po założeniu każdego siłownika gdyż będą wymagały drobnej regulacji właśnie owych (szprych) chodzi tu żeby wszystkie sie zamykały w pełni a nie do połowy,zwróć też uwagę na mechanizm otwierania i zamykania szyby żeby żaden z kabli Ci sie nie przetarł przy otwieraniu szyby ani serwomotor nie dotykał jej, prąd podpoiłem do głównego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników ,centralkę schowałem na osłonie kierownicy zaraz przy skrzynce bezpieczników pilot łapie bez problemu naprawdę z dużej odległości i przez różnego rodzaju przeszkody powodzenia i miłej pracy przy montażu
  11. może masz zwichrowane tarcze hamulcowe wtedy tez bywa synchroniczny pisk
  12. gora1985

    odstajace drzwi

    witaj spróbuj pogmerać przy śrubce od klamki jak również masz śrubki bodajże imbusowe nie pamiętam dokładnie ,ale da sie zamek nieco poruszyć po poluzowaniu tych śrub w celu regulacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności