![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
gora1985
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gora1985
- Urodziny 05.02.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Giżycko
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 136KM (9A)
-
Rok produkcji
1992
-
widocznie kolego herflik-00 nie przeczytałeś "mechaniki pękania " ze zrozumieniem aby coś mogło pęknąć muszą dziać siły naprężeń od wewnątrz a na sprężynę działa siła zewnętrzna ściskająca pzdr.
-
radze przeczytać definicje słowa pęknięcie sprężyna może sie jedynie co jak już to złamać
-
prędzej czaszka ci pęknie niż sprężyna
-
Mam u siebie z tyłu miedzy zwojami sprężyn włożone takie gumy,sztywności to nie poprawia tylko kilka centymetrów wyżej "d**a" jest
-
u mnie ostatnio po uszczelnieniu dolotu powietrza pali autko mniej w trasie przy prędkości od 80-120km/h przejechałem 130km za które zapłaciłem 18zł czyli niecałe 9l/100km lpg w trasie łyknie i nie mam z ubożonej mieszanki
-
wersja GT nie miała lakierowanych zderzaków śmiesznie by to wyglądało listwy boczne nadkola i zderzaki lakierowane zapewne chodziło wam o wersje GL
-
brak prądu w liczniku passat b3 2.0 16V
gora1985 odpowiedział marianek59tm → na temat → Elektryka, oświetlenie
gdyby padł ci bezpiecznik to by nie działał tylko wyświetlacz mfa też stawiam na zimne luty sprawdź ścieżki w liczniku -
Sanki (belka przednia) do wymiany
gora1985 odpowiedział sznikers23 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
tez miałem przygodę z ława ,kundel wyskoczył ja po heblach i autko sie rozkraczyło ale przejechalem nim jeszcze 1,5km aby stał pod domem, później laweta znajomości na szrocie 100zł ława no i dwa dni pieprzenia sie w kanale masakra później zbieżność i już jeżdżę 2 latka nic nie puka ani stuka -
oryginalny zamek skalda sie z pompek podciśnieniowych prosta konstrukcja lecz często uciążliwa ze względu na nieszczelności w łączach rurek, główna pompę łącznie ze sterownikiem masz w bagażniku tuż przy kole zapasowym pozdro
-
witaj potrzebny będzie Ci śrubokręt wiertarka wiertło no.3 i zapał do pracy u mnie bylo to nieco ułatwione gdyż miałem fabrycznie wstawiony centralny ale wymieniłem go na stiga (pompka padła w oryginale) ,montaż nie sprawia większych problemów w zestawie otrzymujesz cale okablowanie ,siłowniki oraz centralkę sterującą, są tez w zestawie (szprychy) pręciki i zaciski którymi podpinasz sie do przycisku mechanizmu zamykania i otwierania zamka od wewnątrz niestety trzeba je skracać i doginać żeby wszystko ładnie chodziło ale jeżeli masz odrobinę smykałki małego majsterkowicza:) uporasz sie z cała instalacja w parę godzin, jedna moja sugestia nie składaj boczków drzwi odrazu po założeniu każdego siłownika gdyż będą wymagały drobnej regulacji właśnie owych (szprych) chodzi tu żeby wszystkie sie zamykały w pełni a nie do połowy,zwróć też uwagę na mechanizm otwierania i zamykania szyby żeby żaden z kabli Ci sie nie przetarł przy otwieraniu szyby ani serwomotor nie dotykał jej, prąd podpoiłem do głównego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników ,centralkę schowałem na osłonie kierownicy zaraz przy skrzynce bezpieczników pilot łapie bez problemu naprawdę z dużej odległości i przez różnego rodzaju przeszkody powodzenia i miłej pracy przy montażu
-
Piszczenie z okolic przednich kół - jaka może być przyczyna?
gora1985 odpowiedział Elrond → na temat → Hamulce, felgi, opony
może masz zwichrowane tarcze hamulcowe wtedy tez bywa synchroniczny pisk -
witaj spróbuj pogmerać przy śrubce od klamki jak również masz śrubki bodajże imbusowe nie pamiętam dokładnie ,ale da sie zamek nieco poruszyć po poluzowaniu tych śrub w celu regulacji