Skocz do zawartości

robertss-r2

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robertss-r2

  • Urodziny 25.11.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kunów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. panowie!! to są ceny bosha po co by miał otwierać fabrykę u chińców trzeba ciąć koszty!!!
  2. Witaj!!! przy wymianie tarczy standartem stało się że każdy mechanik zaleca wymianę docisku i łożyska oporowego to są jedne koszty robocizny , bo póżniej może się okazać że słoneczko docisku wytarte a łożysko szumi
  3. musisz wyczyścić w turbinie kierownice ( wypiaskować część gorącą)i po kłopocie koszt 150zł podaj skąd jesteś a podam ci namiary na dobre warsztaty Co do turbiny jeśli podczas jazdy auto traci na mocy i po wyłączeniu silnika i po ponownym odpaleniu na jakiś czas moc powraca to łapie t.z tryb awaryjny 99% zapieczone kierowniczki
  4. tak jak koledzy wyżej zapieczone kierowniczki ale,może być winą i przepływka miałem te same objawy, i w moim przypadku winą był przepływomierz.
  5. z kupnem nie ma problemu tylko musisz podać typ rozrusznika ,a co do naprawy to nie ma takiej opcji jedynie możesz po wymontowaniu przeczyścić bendix być może złapał sporo brudu i to go przycina.
  6. Witam!!! opisz dokładniej czy po przekręceniu kluczyka w pozycje START rozrusznik kręci ale nie obraca silnika (zgrzytanie) czy słychać coś jakby (klikanie) jeśli to pierwsze to do wymiany bendix jeśli druga opcja to automat(ale piszesz że jak potraktujesz go młotkiem to odpala to mogą być szczotki w rozruszniku
  7. Do wymiany paska wcale nie potrzeba popuszczać napinacza , należy nałożyć pasek na wszystkie koła poza napinaczem i po założeniu paska na koła napinacz za pomocą dłuższej breszki napinacz wcisnąć do dołu i nasunąć pasek cała wymiana ok 15-30 min. A co do samego paska są dwa rodzaje długości które nieznacznie się od siebie różnią więc łatwo można to pomylić i na pierwszy rzut oka nie bardzo widać różnicę
  8. Na allegro kupisz cylka nówkę dobrej firmy i w dobrej kasie, ja osobiście nie polecam takich napraw jak koledzy proponują ,to na krótką metę.
  9. I sam sobie odpowiedziałeś jaka przyczyna, nie zawsze podpinka daje odpowiedż . Ja moduł komfortu swoim pasku długo rzeżbiłem bo miałem ( pływający ). W twoim przypadku na 99% yo zimne luty.
  10. Podłączę się do tematu. Kiedyś miałem podobny problem w(mietku) winą był czujnik który odpowiada za fazy rozrządu. U niemca gdzie miała miejsce awaria też mieli nielichy problem, żadne kompy im nie pomogły 2-dni i nic , dopiero gość który prowadził własny zakład , a nie serwis dał radę (0,5)godziny i wszystko do tej pory gra , a było to dwa lata temu . Także wina morze tkwić w jakimś czujniku.
  11. Maciek prawdo podobnie przyczyna tkwi w tym zamku , komfort po zamknięciu drzwi niema sygnału z zamka że jest zamknięty i poprzez to wariuje ci elektryka
  12. Odkodowanie za darmo http://www.eserviceinfo.com ,trzeba się zalogować i podać numer fabryczny radia,i po 10 min masz swój kod do radia
  13. Po jakim czasie padł drugi przepływomierz . Wina wcale nie musi być po stronie przepływki
  14. Wartość napięcia akumulatora(pojemność) jest większa niż prąd znamionowy akumulatora. Producent wyrażnie podaje w opisie jaką pojemność i amperaż powinien i posiadać akumulator. W twoim przypadku nie wyrabia regulator napięcia przy niskich obrotach . Wszystko jest ok lecz raz w miesiącu doładuj akumulator z prostownika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności