Skocz do zawartości

pnucha

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pnucha

  • Urodziny 14.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dużo niedomówień jest w tym temacie 1.5 tygodnia walki i udało się generalnie temat ogarnąć ,,diabeł tkwi w szczegółach" rysunki poglądowe nie przejrzyste okazało się był problem ze źle ustawionym rozrządem. Wymieniałem napinacz miedzy wałkami rozrządu i od tego się zaczęło myślałem ze przestawił mi się któryś z wałków i nikt konkretnie nie potrafił mi odpowiedzieć jak powinny stać wałki. Więc tak..ustawiamy oczywiście na pierwszy GMP tak aby zgrywały znaki na kole pasowym wałka wydechowego ze znakiem na pokrywie zaworów teraz mamy ustawiony prawidłowo wałek wydechowy. Jest też widoczny znak od strony koła łańcucha rozrządu okienko w wałku i strzałeczka na pokrywie wałków rozrządu (panewkach) także na wałku ssącym jest taki sam znak ma być skierowany do strzałki. Krzywki na wałku ssącym maja stać tak samo jak na wydechowym (lustrzane odbicie) wałek względem wariatora ma być sztywny aczkolwiek może się ciężko obracać lewo prawo - po uruchomieniu silnika ma być sztywny.Jak pokazują na rysunkach 16 ogniw na wydechowym liczymy od lewej a zakończyć się ma nad oknem ssącego. Ważne: wałki mają patrzeć oknami przy kołach na strzałki na pokrywie (panewkach). Mnie łańcuch nie pasował do żadnego znaku na ssącym wałku a stzrałka ze schematów znajdował sie z drugie strony koła (na czwartym) Jeszcze dochodzi temat ustawień wałków na komputerze w silniku/01 wartości rzeczywiste/08 kanał 091 pozycja 3-wartość zadana pozycja 4-wartość rzeczywista mają się nakładać na siebie. Jak złapie błąd silnika czujnik poł. wałka rozrządu/wału wskoczą zera i nic się już nie zobaczy w którą jest przesunięty rozrząd. Trzeba wykasować błędy i obserwować ustawienia wałków podczas uruchamiania silnika. Wałki na komputerze będą się wychylać (ok.10 stopni to jest 1 ząb) oczywiście mój problem wynikał z tego że nie było widocznego znaku na pokrywce paska i przy kole pasowym wału korbowego a, od strony koła zamachowego ledwo co było widać i do tego na lusterko rozrząd w końcu ustawiony.. Masakra i powodzenia mam nadzieje że komuś przyda ..szkoda że fotek nie mogę zamieścić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności