Skocz do zawartości

Ardanek20

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ardanek20

  • Urodziny 02.03.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skrwilno

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012
  1. Tez na początku o tym myślałem ale z tego tropu zbil mnie brak błędu o tym ze dpf juz nie domaga. No i dlaczego zgasł i juz nie odpalił? Aha no i masa sadzy podczas ostatniego podłączenia kompa to 56 g czy tam jednostek. Najgorsze jest to, że zapalił i po chwili pracy zaczął pracować tak jakby na trzech cylindrach i zgasł. Czy to przez dpf? Takie objawy bez żadnego błędu na desce rozdzielczej? Aha nie wiem czy to ważne ale objawy braku mocy i szarpania nie występują na zimnym silniku i jeszcze przez chwilkę zaraz po tym jak auto osiągnie 90 stopni. Co to może być?
  2. Witam. Jestem tu nowy i troszkę jeszcze nie ogarniam tego forum ale musze zasięgnąć wierzy wśród osób które być może miały podobne objawy jak ja. Moje auto ma wszystkie objawy, o których pisaliscie wcześniej. Ostatnio samochód stanął mi pod bramą mechanika. Wcześniej przed tym jak odmówił mi posłuszeństwa auto nie miało mocy powyzej 3 tys rpm i w tych okolicach szarpalo. Sprawdzałem wtryski na vagu wszystkie w idealnym stanie, dpf wypalilem do 0 %. Wymieniliśmy pompę paliwa w baku i auto odpaliło. Jednak nadal mam z nim problem przerywa i powyżej 3 tys rpm traci ewidentnie moc i szarpie. Po podpięcia kompa zero błędów, nic nie wyrzuca. Dziś mechanik jak sprawdzał na kompie jakieś tam parametry wszedł w jakąś opcje testowanie pomiarowe i wyświetliło się komunikat testowanie cylindra 3 czy testowanie stukow na cylindrze 3 i auto przez chwile pracowało prawidłowo bardzo równo i jednostajnie. Po odpieciu kompa passat popracowal jeszcze chwile tak jakby na 3 cylindryczne i zgasł. W momencie testowania tego cylindra słychać było jak auto zmienia prace i z tłumika słychać było przez chwile ten basowy dźwięk. Podczas pracy słychać takie regularne stuki tak jakby z tego cylindra. Czy ktoś z was miał podobne problemy i mógłby doradzić mi o co chodzi temu autu? Ps. Naprawdę mam już go dosyć. Pomóżcie Panowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności