supereg0
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O supereg0
- Urodziny 30.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kępa
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2003
-
Środek do czyszczenia turbin i egr - prawda i mity
supereg0 odpowiedział banshee → na temat → Ogólno-techniczny
Ale loguje sie blok 3 prawda? -
Środek do czyszczenia turbin i egr - prawda i mity
supereg0 odpowiedział banshee → na temat → Ogólno-techniczny
Witam! Sposób czyszczenia rewelacja - moje turbo łapało notlaufa za każdym razem jak tylko wkręciło się na 3000 obr/min i lipa. Po czyszczeniu według instrukcji autora tematu kierownice zaczęły się elegancko ruszać w pełnym zakresie (przed czyszczeniem max zakres to ok 4mm, teraz po czyszczeniu około 15mm), a auto przestało łapać notlaufa. Zaskoczony byłem tylko ilością białego dymu po odpaleniu auta (nafta parowała i szczęście że robiłem to na wsi bo dymu było strasznie dużo). Jedyne co mnie teraz martwi to fakt, że po czyszczeniu wartości w 3 bloku nie uległy zmianie (na postoju) nie wiem jak testy dynamiczne bo mój lapek ma padniętą baterię i nie mogę go zabrać na test:-( a druga sprawa to brak pracy sztangi podczas przełączenia w bloku 3 na tryb testu. Jak włącze test to sztanga jest ciągle wciągnięta w gruche i tyle. Jak wężyk wyjmę z gruszki to sztanga opada, a jak włożę to znowu w górę - czyżby padał mi N75, albo może zabrudził się i coś podeszło pod membranę i zawór się nie domyka? Napiszcie mi swoje sugestie i dajcie znać gdzie szukać N75 w silniku AVF? Pozdrawiam!