Skocz do zawartości

supereg0

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O supereg0

  • Urodziny 30.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kępa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam! Sposób czyszczenia rewelacja - moje turbo łapało notlaufa za każdym razem jak tylko wkręciło się na 3000 obr/min i lipa. Po czyszczeniu według instrukcji autora tematu kierownice zaczęły się elegancko ruszać w pełnym zakresie (przed czyszczeniem max zakres to ok 4mm, teraz po czyszczeniu około 15mm), a auto przestało łapać notlaufa. Zaskoczony byłem tylko ilością białego dymu po odpaleniu auta (nafta parowała i szczęście że robiłem to na wsi bo dymu było strasznie dużo). Jedyne co mnie teraz martwi to fakt, że po czyszczeniu wartości w 3 bloku nie uległy zmianie (na postoju) nie wiem jak testy dynamiczne bo mój lapek ma padniętą baterię i nie mogę go zabrać na test:-( a druga sprawa to brak pracy sztangi podczas przełączenia w bloku 3 na tryb testu. Jak włącze test to sztanga jest ciągle wciągnięta w gruche i tyle. Jak wężyk wyjmę z gruszki to sztanga opada, a jak włożę to znowu w górę - czyżby padał mi N75, albo może zabrudził się i coś podeszło pod membranę i zawór się nie domyka? Napiszcie mi swoje sugestie i dajcie znać gdzie szukać N75 w silniku AVF? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności