Skocz do zawartości

zyygi

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zyygi

  • Urodziny 18.05.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdansk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Poniżej oferta na wyjazd: Grupa ok. 20 pax 4 dniowy wyjazd - fabryka i miasteczko samochodowe (wyjazd z Katowic) - przejazd busem (dla max 25 pax ) - klimatyzacja, barek, video I transfery na całej trasie ; obsługa 2-ch kierowców - 2 noclegi w hotelu 3*** w okolicach Magdeburga lub Helmstedt Ładne, sprawdzone hotele z restauracją, parkingiem - pok. 2-os/łaz/WC/TV - 2 śniadania - bufet - 2 kolacje w restauracjach z regionalnym programem - wstęp i zwiedzanie miasteczka samochodowego ( 110 lat historii samochodu i przeżycia na żywo , stare i najnowsze modele ; prezentacja poszczególnych marek w oddzielnych pawilonach : Audi, Lamborghini, Bentley, Seat, Skoda, Volkswagen; rewelacyjne doświadczenia w laboratorium samochodowym ; jazda we mgle, symulacje komputerowe, działania poduszek powietrznych .... - testowanie i jazda samochodami na specjalnych torach w miasteczku samochodowym w różnych warunkach pogodowych i w różnych warunkach terenu, - opieka pilota - ubezpieczenie NNW - wstępy do zwiedzanych obiektów Koszt pakietu - 1850,00 zł / os Pozdrawiam i czekam na Państwa decyzję Magdalena Magiera 24travels.com sp. z .(S.A.R.T.), Polska, ul. Olszówka 15b, 43-300 Bielsko-Biała POLOGNE Tel.: +48 (33) 829 86 93, Fax. +48 (33) 829 86 85 Infolinia: 801 62 62 84 Mobile: 500 203 840 Skype: Magdalena.Magiera1 [email protected] www.24travels.pl www.travelbook.pl
  2. Witam wszystkich miłośników VW. Nie wiem czy w odpowiednim miejscu lokuje ten temat, za błędy przepraszam. Od razu informuję, iż jestem zwykłym fanem VW, a nie naciągaczem z Biura PodróżyJ. Nie reprezentuje jakiego BP. I nie mam z tego korzyści. Jedyna korzyścią jaką bym chciał osiągnąć to zwiedzenie fabryki VW, oraz ewentualnie innych, np. BMW. Szukam chętnych do wyjazdu na wycieczkę ( w ciągu najbliższych 3 tygodni-zapytacie dlaczego teraz- dlatego ze jestem studentem PG i mam 1 raz w życiu tak szybko zaliczona sesje ). Proponuje odwiedzić stronę: http://www.travelbook.pl/offer_114_2307.html , na której to opisano pokrótce wycieczkę pt.” Perełki Niemieckiej Motoryzacji - zwiedzanie fabryki BMW, VW, Porsche”. Zapytałem konsultantkę z w/w strony i powiedziała: -termin wycieczki do uzgodnienia, -grupa minimum 20osób, górnego limitu nie ma, -do uzgodnienia standard hoteli (***,****,****), -do uzgodnienie miejsca- fabryki, które chcielibyśmy zwiedzić, -możliwość odwiedzenia i przejażdżki TORAMI WYŚCIGOWYMI!!! Poprosiłem panią konsultant o dokładniejsza propozycje. Powiedziała ze jutro na maila otrzymam plan. Po otrzymaniu owego planu podam go na forum. Wszystkich zainteresowany proszę o skomentowanie mojego pomysłu, ewentualne propozycje itp. Proponuje odpowiadać na mój post, zawierając w swoich odpowiedziach: a)-ile osób chce jechać (tzn,1, 2 , 3,…) b)- jaki chciałbyś hotel(***,****,itd.), c)- jakie fabryki chcesz zwiedzić d)-CZY CHCESZ POJEŹDZIĆ NA TORZE WYŚCIGOWYM e)-jaki koszt wycieczki możesz ponieść ( na w/w stronie wspominali ze ok. 950 zł za 4 dni) f) -termin (tzn. dd,mm) g) uwagi Kontakt ze mną: gg 2357255, w ważnych sprawach kom 601703814 ( w godzinach 16-20). Proszę o poważne podejście do sprawy. pozdrawiam Krzysztof Węsierski
  3. zyygi

    Audi A4 Immobilajzer

    Witam. Miałem (być może ) podobny problem z A4 (97r) wójka-tyle że jak sie później okazło-to odpięcie aku nie mialo wpływu, czysty zbieg okoliczności, że usterka ukazała sie po odlaczeniu akumulatora. Vag pokazywał błąd "klucz, usterka kluczowa".Okazało się ze kostka łącząca pierścień imobilajzera (cewkę umieszczoną na bębenku stacyjki) z przewodem prowadzącym do modułu imobilajzera nie stykała. Usunołem tą kostkę i polutowałem kable na stałe. Było troche roboty-bo musiałem kierownicę sciągać. Mineły 3-mce i ciagle wszysko ok. Pozdrawiam. //popracuj jeszcze nad ortografią.
  4. hej.jak podlaczysz vaga to w module komfortu w razie niedzialania-czy zaciecia klapki pojawi sie blad "Klapa motoru legulacji temperatury"(o ile dobrze pamietam nr bledu601).Jesli nie ma bledu to przy pelnej wersji programu Vag kom mozna przeprowadzic tety w zakladce Out put tests.Ale jesli nie grzeje to jestem pewny ze klapa stoi w pozycji-chlodzenie-czyli daje tylko zimne powietrze. Ostatnio mialem taki problem w klimatroniku-tyle ze w Audi.Najwiekszym problemem bylo wymontowanie silnikow(bo w Audi padly az 2),dojscie do nich uzyslalem dopiero po demontazu obu polek(kierowcy i pazazera),tunelu srodkowego(czyli tych oslon nad tunelem srodkowym gdzie masz wajche od biegow).Wracajac do Passata-Slinik regulacji temperatury miesci sie na dole -od strony pasazera-to ten blizej przodu samochodu(w Audi byl to silniczek z czarna kostka na przewodach zasilajacych,niebieska kostka jest odmotoruV80-klapa centralna-i reguluje nawiewem miedzy gorna szyba -a przodem-przednim nawiewem).Rozlacz sobie kostke i podaj 6V na bialy i brazowy-bo to sa przewody zasilajace silnik (pozostale 3 kabelki sa od potencjometru),jesli zabrzeczy i sie nadal nie ruszy to zmien biegunowosc,jesli nadal ramie na osi silnka stoi to wymontuj ten silnik(a wlasciwie serwomotor-bo jest tam jescze w obudowie potencjoimetr dajacy informacje o polozeniu),rozkrec gwiazdkaT10,wyjmij silniczek,rozdziel tak aby muc wyczyscic komutator i szczotki(komutatr plynem do stykow,lub alkocholem).Miedziany pyl ktory zbiera sie na komutatoze ( na skutek jego scierania)powoduje zwieranie sie plytek komutatora-komputer widzi to jako zwarcie, i nie podaje napiecia-pojawia sie blad o zacieciu klapy lub brku zasilania.W Audi czyszczenie pomoglo.W pasacie jesli bedziessz chcial wyciagac tylko ten jeden silnik-to masz szczescie-bo kurat do niego jest najlepsze dojscie-prawdopodobnie wystarczy Ci tylko wymontowanie schowka po stronie pasazer. powodzenia
  5. Witam.Mam podobny problem z ojca paskiem (1,8 benzyna bez turbo-jaki to dokładnie silnik nie wiem). Samochód był mocno walony z przodu, mechanicy sie nie popisali,ale jakos początkowo działał. Potem sie pogorszyło-strzela , szarpie, buja obrotami, a ostatnio wogóle nie daje sie go odpalic. Vag pokazal błąd sondy lambda-a właściwie 2 błedy zwiazane z sonda lanbda i blad z fuel trim... w srodku jak jescze dawalo sie go uruchomić-strasznie smierdziało -talkim niedopalonym paliwem. Przepływka pewnie tez padnieta(choć błedu niebylo)-stad moje pytanie-jak sie przeprowadza adaptacje nowej? tzn w któjej grupie w vagu? i co sie stanie jek nie zrobie adaptacji tej przeplywki?-tzn czy to odczuje?
  6. Mialem podobna awarie. Elektryk mowil ze nie spotkal se jescze z ze zurzytymi szczotkami w tej seri. Okazalo sie ze od drgan poluzwalo sie uzwojenie wzbudnika (to nawiniete na wirniku),na skutek luznego uzwojenia zerwal sie jeden z konców uzwojenia. Polutowano i dosztukowano kawalek drutu ale i tak po miesiacu awaria powturzyla sie. Moze gdyby uzyli miekiegokleju a nie zasychajacego na kamien to by nie peklo i dzialalo. Nastepnie kupilem uzywany alternator, a ze mial nieco inna obudowe to elektryk przelozyl mi tylko wirnik do mojego i dziala po dzis dzien. Za pierwszym razem zaplacilem 80zl, za drugim 80 plus uzywany alternator z allegro 150zl. Dodam tylko ze nie trzeba odkrecac zderzaka aby wyjac alternator , jest na to pewna sztuczka-wylamuje sie zeberka aluminiowe w wentylatorze chlodnicy(radze wylamac symetrycznie).
  7. Po podlaczeniu vaga do paska kuzyna okazalo sie ze: Kod oprogramowania sterownika [software Coding]silnika w B4 -0000, [shop # - WSC Dealer Number] - Numer sterownika lub Dealera-tez same zera. Czy to mozliwe zeby same zera byly? Czy moze to byc spowodowane tym ze do rozruchu samochodu urzyto 24 v zamiast 12. (skanowalem inna B4 i tam Software Coding byl 0020 i wszysko inne sprawne. Fakty-aku bylo slabe wie kuzyn urzyl prostownika z funkcja rozruchu,nie pomysal ze moze byc ustawiony na 24 V.Po rozruchu napieciem 24V auto zaczelo mulic. Pojawily sie bledy:CZUJNIKA TEMP PALIWA,przeplywomierza, logi pokazaly ze mierzy ciagle tak samo-jednak po podlaczeniu do w innym aucie dzialal poprawnie. W omawianym Passacie zamontowanie nowej przeplywki nic nie dalo, nie dalo sie usunac bledu. Mysle ze zostal uszkodzony sterownik silnika-choc blad z takim komunikatem sie nie pojawil. Mozliwe tez ze 24 v spowodowaly jakies stratyw oprogramowaniu sterownika silnika i przejscie w tryb serwisowy.Czy warto probowac wgrywac jakis nowy sof? Pewnie taniej kupic inny sterownik. a WARTO DODAC ZE SILNIK BYL WYMIENIONY W NIEMCZECH Z PIERWOTNEJ JEDNOSTKI 110 NA 90KM. Prosze o opinie.pozdrawiam
  8. zyygi

    problem z turbina

    hej, 575-cisnienie w kolektorze dolotowym,czujnik cisnienia w rurze rozgałęznej. Blad wskazuje prawdopodombie na skoki cisnienia w dolocia-taki skok Cisnienia moze zachwiac obrotami, skak moze brac sie stad ze skoro cos swista=tzn gdzies powietrze ucieka, kmp zmierztl ze powietrz ejest-a czesc uciekla bokiem, obroty spadna.W odwecie, zeby utrzymac stale obroty moze daje sygnal na N75,a zapieczone kierownice moga dodatkowo zaklucac proces stabilicacji obrotow. Wjedz na kanal i osluchaj caly olot -czy gdzies nie dmucha.To moja skromna teoria, moze byc obaczona bledem. Kolego, dam Ci 24 h na ponowną edycję tego posta. Wiem, ze chcesz pomóc, ale tego nie da się czytać. Z góry dzięki./Duży
  9. zyygi

    problem z turbina

    hej. Mi 2 mce tez auto przechodzilo w tryb awaryjny. Podlaczylem kompa i okazalo sie ze turbo przeladowuje.Po wymontowaniu sprezarki potwierdzily sie przypuszczenia o zapieczonych kierownicach. Sprezarka nie plula olejem, wirnik byl caly wiec jedynie zaplacilem za wyczyszczenie (wypiaskowali mi ja w ABB w Gdansku choc normalnie od osobowek turbin nie robia).Za to czyszczenie zaplacilem 350zl. No i poswiecilem dzien na wymontoanie a potem kolejny na zamontowanie sprezarki. Auto smiga jak nowe. Kierownice pracuja lekko w calym zakresie. Jesli twoje turbo chalasuje to juz zle z nim, przeladowanie-a wiec i osiaganie zaduzych obrotow wirnika sprzezarki moze ja uszkodzic. Najpierw zacznie puszczac olej w wydech,bedzie zle smarowana i w konsekwencji moze sie prztrzec uszkadzajac oske. Co powoduje u Ciebie skoki obrotow po odpaleniu-nie wiem. trzeba poczekac na porady bardziej doswiadczonych ludzi. Pozdrawiam.
  10. witam. Mam paska model Y czyli 2000, ale wyprodukowany 30 grudnia 99. Mi 2 tyg temu sie zapalila kontrolka airbagu, chce przeskanowac sterownik Vagiem ale w pore zobaczylem wasze posty i sie powstrzymalem. Napiszczie tylko gdzie ukryty jest sterownik poduszek? no bo musze sprawdzic jego numer. pozdro
  11. zyygi

    Błąd 1039

    Witam. Pol roku temu mialem taki sam problem. Po skasowaniu bledu i ponownym odpaleniu silnika i ok 10-30 min pracy blad pojawial sie ponownie-ale w Twoim przypadku moze byc inaczej. Na tym form znalazlem opis gdzie szukac czujnika G2, odnalazlem go wymontowalem (uprzednio wypompowalem plyn z chlodnicy,ale i tak troche mi sie rozlalo po wyjeciu czujnika) przeczyscilem styki. Sprawdzilem go omomierzem ( zgodnie z opisem znalezionym na forum), ogrzewanie prowadzilo do spatku wartosci rezystancji, dzialal prawidlowo. Zamontowalem go ponownie i do dzisiaj nie mam z nim problemu. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności