Skocz do zawartości

orloslo

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O orloslo

  • Urodziny 10.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam ponownie. Na wstępie Dziękuje za wszystkie udzielone mi rady, okzały się być bardzo pomocne! Przeczyściłem geometrie Turbiny (trochę na skróty bo przez wylot EGR i za pomocą MrMuscle do piekarników - ). Autko odzyskało drugie życie, jest naprawdę dużo lepiej. Ale, myślę że to jeszcze nie kres jego możliwości tylko gdzie jeszcze szukać przyczyny? Poczyniłem kolejne logi i bardzo proszę o wryfikację: Dynamiczny: Grupy 003, 011 Dodatkowo czy mój kąt wtrysku jest ok?
  2. Witam ponownie. Udało mi się dziś: 1. Przeczyścić/przepłukać przepływomierz "kontaktem". 2. Sprawdzić szczelność układu dolotowego - brak oznak nieszczelności. 3. Podczas logów BS 011 sztanga Turbo schodzi w dół i ponosi się o około 5mm. 4. Podczas logów BS 003 zawór EGR otwiera się i zamyka cyklicznie więc zamieniłem chwilowo węzyk (z ciekawości:devil) z EGR i podpięłem go do gruszki Turbo ale nawet nie drgnęła... Wydawało mi się, że powinna? Poczyniłem nowe LOG'i: Basic settings (niestety na zimnym silniku, jeśli mają być na 90stC jutro zrobię ponownie): Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_WdZ2A.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_L6ApC.html Dynamiczny (tutaj wykonane prawidłowo na 90st C): Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_pm4z97.html Dziwna sprawa, bo autko jakby dostało buffa po tym czyszczeniu przepływki, ale podczas robienia LOG'ów dynamicznych po osiągnięciu 3500 obr/min Passerati nagle stracił moc i nie chciał się dalej wkręcać... Jakby tego było mało na koniec zerknąłem na błędy komputera i pokazało się to: Macie jakieś pomysły co może być nie tak?
  3. 1. Dziś się temu przyglądałem, ale niczego nie zauważyłem/usłyszałem. Jutro sprawdzę jeszcze raz. Jest jakiś sposób żeby to dokładnie sprawdzić czy trzeba wszystko rozmontować podpiąć pod sprężarkę i wrzucać do wanny:devil? 2. Czy to normalne że w rurze biegnącej od intercoolera do kolektora są jakby resztki oleju?(zauważyłem to po odkręceniu na chwilę tego zaworka) zdjęcie poglądowe
  4. Witam. Proszę o zerknięcię na logi, passerati nie chce się wkręcić na więcej niż 4000 obrotów. Co może być powodem? Grupy 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log-001_003_011_r3GYHWK.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności