Jump to content

Firing

  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Firing

  • Birthday 08/07/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Porąbka

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam panowie chciałem się dowiedzieć co to za śruba na vacu pompie w passacie b6? Cieknie mi z niej ropa i jak się rozgrzeje to śmierdzi z nawiewów ropą. Dokręciłem ją lekko, może pomoże ale jest pod nią podkładka miedziana, zastanawiam się czy spełnia ona zadanie uszczelki coś jak w korku miski olejowej.Jeśli tak to pewnie się wygniotła i wypadało by wymienić. Na zdjęciu zaznaczona śruba
  2. Awaria usunięta, dziękuję za podpowiedzi, temat można zamknąć.
  3. Witam, może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem. Jestem po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków, wałka rozrządu, panewek na nim i szklanek. Niby wszystko jest ok ale na pierwszym biegu gdy chcę mocniej przyspieszyć to ospale idzie do 3tys obrotów, potem nieprzyspiesza(czasem słychać wtedy takie dziwne chrobotanie w komorze silnika) i nagle dostaje pełnej mocy i idzie do końca. W tym czasie co jest uderzenie tej mocy to zakopci na czarno ostro. Na drugim biegu jest podobnie tylko że idzie od 1tys obrotów do 3tys tak samo i powyżej dostaje mocy. na kolejnych biegach jest wszystko ok, elastyczność na 3,4,5 biegu wydaje się taka sama jak przed naprawą. Kąt synchronizacji wałka ustawiony na 0 i spalanie podniosło się o 0,2l/h na postoju. Zmieniłem sobie trochę ten kąt o milimetr w prawo i wydawało mi się że jest lepiej bo nie było tego chrobotania na jedynce ale ubytki mocy były nadal.Mechanik mi znów zmienił na 0 i kazał przyjechać 19stego żeby spokojnie to przeglądnąć, ale ja chciałbym coś już wiedzieć wcześniej. Dziwi mnie to że te objawy występują tylko na pierwszym i ewentualnie na 2 biegu ale dużo mniej odczuwalne. pozatym wszystko jest ok. Ktoś może coś podpowiedzieć?
  4. na allegro są do kupienia silniczki w komplecie z frezem do zacisku
  5. nie wiem jak w cc ale pewnie podobnie do kombi, sprawdz czy woda nie dostaje sie pod tapicerką drzwi tylnych,to częsty problem, jak zdejmiesz tapicerkę drzwi to pod nią masz blachę trzymającą mechanizm szyby i ona jest uszczelniona taką masą.Najlepiej lej wode po tylnich drzwiach, jak będzie spływać między tapicerką wewnętrzną a drzwiami to masz winowajcę.Poszukaj po necie o tym problemie jest tego troche.
  6. Oczywiście niedociskała przelotka do karoseri, uszczelniłem i pojechałóem na myjnie i narazie jest sucho.Jak wróce z pracy to jeszcze bede robił test z wężem ogrodowym Dzięki za pomoc.
  7. A Powiedz mi jeszcze jeśli możesz gdzie dostawała się Ci woda przez tą przelotkę? u mnie ona też nie dochodzi do karoseri idealnie,dziś tam wodą poleje i zobacze co i jak.
  8. jak to rozwiązałeś? nowa czy jakieś uszczelnienie?
  9. kurcze no może bo miałem awarie drzwi i mechanik mi lutował tam kable ale byłem popatrzeć tam teraz i ona jest dobrze założona,sucha, więc sam już nie wiem.najgorsze że nie widać skąd się bierze woda w tym otworze.
  10. Witam, panowie pomóżcie bo mam już dosyć...Mianowicie znów mam mokre okolice podstopnicy w passacie b6, po deszczu i po myciu na myjni.Znalazłem okolice skąd leje się woda, nie wiem tylko dlaczego leje się tam woda i jak to naprawić. W załączonym zdjęciu pod osłoną gdzie jest rączka od otwierania maski jest taki otwór który był zalepiony uszczelniaczem dekarskim,nie wiem czy fabrycznie czy nie ale oderwałem to i w tej dziurze zbiera się woda i wypływa ona obok przez dziurkę w którą jest włożona spinka trzymająca kable. Może ktoś wie dlaczego tam się leje i jak to uszczelnić.Zakleiłem obie te dziury masą dekarską ale nie wiem czy tam powinna być woda i czy ona ma gdzieś ujście bo nic nie mogłem wyczuć palcem. To zdjęcie na którym wszystko zaznaczyłem: Wyżej nad tymi dziurami widać wtyczkę drzwi i tam jest sucho ale znalazłem tam taki worek, co on ma za zadanie robić? jest na nim logo vw
  11. Mi wczoraj stanął lewy tylny zacisk,ewidentnie zamarzł, pokazywał błąd na desce i piszczał. Spieszyło mi się,chciałem ogrzać to suszarką do włosów ale nic nie dawało, na dużym mrozie nawet powietrze z suszarki robiło się zimne. Kuzyn przyglądający się wpadł na pomysł żeby odpalić odśnieżarkę spalinową i ustawić jej wydech obok lewego koła Po 5 minutach hamulec odpuścił i wszystko działa jak należy ale teraz boje się zaciągać hamulca w te mrozy
  12. Mi też nie utrzymywał temperatury i nie chciał się nagrzać, wymieniłem termostat i jak ręką odjął. Spróbuj, koszta groszowe a może pomoże.
  13. Wiesz jak kupiłem auto miałem jakiegoś chinola i on mi zjadał koszmarnie akumulator, koleś na allegro powiedział mi że rcd 500mp3 nie będzie jadło mi akumulatora i faktycznie kupiłem od niego radio i jest ok, ale jednak chciałbym coś bardziej cywilizowanego bo we wcześniejszym aucie miałem bt z telefonu i to mnie bardzo pasowało bo spotify było grane
  14. Panowie może ktoś mi w tym temacie powie bo w pytaniach nowego użytkownika każdy ma mnie głęboko. Czy jak kupie radio takie http://allegro.pl/radio-samochodowe-2-din-ht-869bt-bluetooth-usb-i6516644008.html?fromVariant=6519108794 do passata b6 to też mi będzie akumulator zjadało czy nie. Bo chce mieć coś z BT i z jako takim wyświetlaczem. Auto mam z 2006 czyli mam starego getłeja jak to jest z tymi radiami.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy