Skocz do zawartości

_SiWeK_

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O _SiWeK_

  • Urodziny 14.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Ja mam Panowie to samo, tylko minus jest taki że nie znam się na samochodach i nie wiem jak cokolwiek naprawić. Nie wiem gdzie Turbo jest i tu mam problem bo mógłbym coś poszperać ale nie mam zielonego pojęcia gdzie. Mi dzisiaj wyskoczył problem po włączeniu samochodu "Work**** Engine" czy coś takiego, świeci mi się na wyświetlaczu na żółto silnik. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być i jak to ewentualnie naprawić ? Jakieś schematy, zdjęcia pomogły by mi bardzo. Co to jest N75 ?? I gdzie tego szukać ?? Z góry dzieki !
  2. Jacku czy jesteś pewien że to ten przewód, a nie ten : 4B2 611 931 AH ?? Oraz czy w zestawie idzie plastik, który został urwany (widoczny na zdjęciu wyżej) ??
  3. Witajcie ! Mam problem z pedałem hamulca, jest twardy. Szukam przyczyny, ogólnie pompa zassysa dobrze powietrze (a może lepiej napisze zasysała). Podczas przeglądania serva, ułamałem plastik który idzie od serva i łączy się z przewodem (jak na zdjęciu: http://img188.imageshack.us/img188/6076/rurkazzaworkiem.jpg). Powiedzcie mi jak się nazywa taka rurka i jak będzie się nazywał plastik, który jest dokręcony do serva, a na zdjęciu wyżej jest ułamany ("ułamany zaworek"). Czy jest to dostępne ? I ewentualnie numer katalogowy prosiłbym. Czy podczas wymiany serva jest sens kupować ten "ułamany zaworek", czy też on jest odrazu przy nowym servie ? Pytam bo chyba mi servo zaciągnęło wode i dlatego mam problemy z twardym pedałem ale do końca też nie jestem pewien.
  4. W tym problem, że samochód jest rozgrzany i pedał nadal jest twardszy niż powinien być. I jak pisałem wyżej, zmienił się pedał z miekkiego na twardy podczas jazdy (a przejechałem koło 200 km). Dlatego też jestem zdezorientowany, ponieważ ja obstawiam, że serwo padło ale do końca właśnie nie mam pewności. Jakieś podpowiedzi ??
  5. Witajcie Na wstępie, szczęśliwego nowego roku dla Was wszystkich Ja również mam problem z twardym pedałem hamulca. Sprawa wygląda tak: Pare tygodni temu, jechałem po "wspaniałej i długiej" autostradzie Polski (Poznań - Łódź), w pewnym momencie podczas hamowania poczułem, że mój pedał zrobił się twardy i gorzej hamował ale to było jednorazowe. Miałem spotkanie z mechanikiem tydzień później, ponieważ wymieniałem oleje itd. i odrazu mu powiedziałem o sytuacji, więc uszczelniliśmy tak dla pewności przewód idący od ściany grodziowej do śilnika (chodzi o gruby plastikowy z grubą gumą na końcu i łączony z mosiądzem). Niby sytuacja była oka. Aż do zeszłego Czwartku jak wstałem rano i wsiadłem do samochodu, odpaliłem ślicznie wszystko gra, ruszyłem i zaraz przy pierwszym hamowaniu, czuje że pedał jest twardy i hamowanie spadło ze 100 % do 20 %, zachamowałem jeszcze 2 razy hamulec i odskoczył pedał tzn. zrobił się miekki ponownie i tak miałem co rano. Przedwczoraj jak jechałem to w pewnym momencie mój pedał zrobił się twardzszy niż był (podkreśle, że stało się to podczas jazdy) i tak został. Hamulec jest ale pedał jest twardszy niż był i podczas jazdy, gdy zahamuje podrząd 3 razy jest oka, a za 4`tym pedał jest coraz twardszy i powoli przestaje hamować. Sprawdzałem czy pompa ciągnie, wyciągnąłem przewód co idzie od silnika do ściany grodziowej (przy ścianie grodziowej) i przy odpalonym silniku sprawdziłem czy wsysa mi palec i wsysa dobrze. Czy to oznacza że serwo mi padło ? Prosiłbym o szybką podpowiedź ponieważ jestem w Anglii, a tu części są drogie, kumpel w niedziele leci z polski tutaj i może by mi się jeszcze udało jutro kupić coś przez neta szybko, mam na oku jedną aukcje. Proszę o pomoc. Dzięki z góry !
  6. Chłopaki nie wiem czy Wy mnie zrozumieliście dobrze. Mi chodzi o wewnętrznął nawigacje na 2`a DIN`y. np.: http://allegro.pl/item677871628_v_s_7_cali_vw_tft_sharp_gps_dvd_divx_tv.html Co sądzicie o tym ? Pomóżcie panowie bo chce coś na dniach kupić, a sam nie wiem co zrobić. Ewentualnie ktoś mi może powiedzieć, czy jak mam panel od klimatyzacji to można go przesunąć lekko do góry (mam na samym dole), a w to miejsce wstawić zaślepke albo jakąś pułeczke ? A na samej górze poprostu walnąć jakieś fajne radio i wtedy kupić zew. nawigacje. Sam już nie wiem .... więc jeszcze raz prosze o pomoc i porady.
  7. Napisz coś więcej na temat tego sprzętu. W jakiej cenie i jaki to model dokładnie ? Pozdrawiam !
  8. Witajcie ! Jestem posiadaczem wspaniałego VW Passata z 2003 roku. Chce wymienić swoją nawigacje, ponieważ posiadam starą MFD (napewno ). Patrze sobie tak na allegro i szukam czegoś do 2 tyś. zł. Są różne no-name, ale słyszałem, że są kiepskie, mianowicie głubią sygnał itd., czyli w skrócie jeśli jest do wszystkiego, to jest do niczego. Wypowiedzcie się na temat co najlepiej kupić, chodzi mi przedewszystkim by navi miała windowsa, ponieważ wtedy będe mógł wgrać wszystkie mapy. A jak takich nie ma w miare sensownej cenie, to co byście polecali i dlaczego. Podoba mi się np to: http://www.pioneer.pl/pl/campaign/products/news/avicd3.html Dziękuje z góry wszystkim za wypowiedzi i porady Czekam z niecierpliwością !
  9. Nie widze żadnych linków A co do 6 miesięcznej jazdy, to chyba nie masz do końca racji, nawet jak pracujesz to masz prawo jeździć przez 6 miesięcy ... Nie jestem pewien ... ale dowiem się
  10. Pisałem: UK, Anglia, Szkocja i "****"
  11. Właśnie w tym rzecz, że nie znalazłem
  12. Witajcie ! Posiadam wspaniałego Passacika z kierownicą po lewej stronie (czyli Europejczyk ). W tym momencie przebywam w Anglii i właśnie tu nim jeżdże. Na początku Marca chce się wybrać do Szkocji, do znajomych. I tu się zaczynają problemy, mianowicie czytałem na stronach internetowych, że samochodem nie angielskim można jeździć 6 miesięcy po UK. W Anglii nie ma problemu jak narazie z tym, ale słyszałem, że w Szkocji policja strasznie się napaliła na inne samochody (przede wszystkim na Polskie), zatrzymują i konfiskują, karzą ubezpieczyć taki samochód w angielskiej firmie ubezpieczeniowej. Nie interesuje ich to, że jeszcze nie minęły 6 miesięcy od przyjazdu do UK. Jeśli pracujesz w Anglii masz mieć ubezpieczony w UK samochód i basta. Zabierają samochód na parking policyjny i dają dwa wyjścia: ubezpieczasz w UK lub sprzedajesz samochód. Czy ktoś się orientuje czy to prawda co wyżej napisałem ? Tylko proszę nie odpisywać, że Wam się coś wydaje, tylko jakieś konkrety ! Dzięki z góry !
  13. Witajcie ! Ja również mam problem z uciekającym płynem chłodzącym. Będe szukał przyczyny tegoż zdarzenia, ale pierw chciałbym uzupełnić płyn i tu mam pytanko, czy ten http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_160508_langId_-1_categoryId_165470 płyn będzie dobry ? Jestem w Anglii, a tu ciężko dostać G12, więc chce kupić inny. Czy ten wyżej będzie dobry? Czy można go mieszać z G12 (bo taki aktualnie mam). Z tego co się dowiedziałem, to ponoć nie ma znaczenia czy to G12, czy też np. ten co jest w podanym wyżej linku, byle był ten sam kolor, czy to prawda ?
  14. tosioo1983: nie polecam wersji A, sam taką posiadam i zastanawiam się nad zmianą (narazie brak funduszy !). Jak już chcesz kupować to od wersji C ! Słyszałęm że najlepiej G ! No i pamiętaj by do nawigacji odrazu sobie zmieniarke dokupić, byś mógł muzyki słuchać z CD !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności