Skocz do zawartości

Lud

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lud

  • Urodziny 10.04.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Ludwik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wieluń

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam. Okazało się że uszkodzony był przepływomierz.
  2. Witam. Mam ALT 2.0 20V 2002. Od paru dni borykam się z szarpaniem silnika przy obrotach powyżej ok 2500. Kolega odczytał błąd, wypadanie zapłonu cylindra 4. Pierwsza sugestia uszkodzona świeca lub cewka. Aby to sprawdzić świecę z 4 dałem na 1 a cewkę z 4 dałem na 2 cylinder. Po jeździe próbnej błąd wypadania zapłonu cylinder 4 i 2. Wymieniłem więc cewkęna 2 cylidrze i wszystkie świece na nowe. Po jeździe próbnej wypadnie zapłonu na 3 i 4 cylindrze. Stare świece nie były zalane paliwem. Jutro mam zamiar jechać do mechanika i sprawdzić kompresję. Ale zastanawiam się czy to może jakaś inna przyczyna. Dodam że na każdej jeździe próbnej samochód zachowuje się tak samo. Odpala dobrze, bieg jałowy nie faluje, dodaję lekko gazu jest ok, jednak podczas jazdy jak chcę przyśpieszyć to zrywa i traci moc. Proszę o poradę, może ktoś miał coś podobnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności