Skocz do zawartości

shaggy08

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shaggy08

  • Urodziny 14.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wejherowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. panowie wszystko juz ok. przyczyna calego zamieszania była chłodniczka paliwa, niewiadomo czemu uszkodzila sie podczas wymiany filtra. ropa, ktora dostała się do układu rozpuściła w dosłownym tego słowa znaczeniu korek. wyczyszczenie układu + zalanie na nowo + chłodniczka paliwa + org korek z tym ze od audi i jak ręką odjął. robocizna + cześci zamienne ( oprocz chłodniczki bo to mechanik wzial na siebie ) 200,00 takze mam nadzieje ze na jakis czas bede miał spokój pozdro dla wszystkich
  2. coraz gorszych rzeczy sie dowiaduje, no zatem wczoraj wymienilem olej + filtr + filtr paliwa + filtr powietrza, i zadna z tych czesci nie powinna miec wpływu na cisnienie jakie sie tworzy w ukladzie, ale dzisiaj jak juz bylo w miare jasno to zauwazylem ze mam dwukolorowy płyn w ukladzie chlodzenia. dwoch znajomych mech postawilo identyczna diagnoze - ropa w ukladzie chl., uszkodzona chłodniczka paliwa, mogla ulec zniszczeniu przy wkręcaniu. pasek wrocil do mechanika ... ale dalej trzeba szukac przyczyny powstawania tego cisnienia w układzie
  3. masakra testowe 20 km i znowu zbiornik osuszony do momentu otwarcia korka, tylko dlaczego to zjawisko pojawiło się akurat po wymianie oleju ? czyżby znowu uszczelka ?
  4. w lutym zeszłego roku wymieniłem uszczelkę pod głowicą i bulgotanie raz było raz nie, węże tez jak chciały takie były, raz twarde raz flaki, po jakimś czasie bulgotanie zanikło, węże miękkie.. jakieś pół roku temu po odpaleniu slychac sygnał dźwiękowy i kontrolka od poziomu płynu? a w zbiorniczku wszystko ok! dodam tylko ze jak tylko wskazówka temp. minęła pierwszą cieniutką kreseczkę ( kolo 45' ) kontrolka gasła, i tak było jeszcze dzisiaj rano ( bulgotanie zero, sygnal dzwiekowy + kontrolka). o 19.00 odebrałem paska od mechanika rutynowa wymiana oleju, filtra oleju, paliwa i powietrza. wracam do domu ruszam ze swiateł i znowu slysze bulgotanie, do tego wszystkiego węże twarde jak kamień a w zbiorniczku prawie ze pusto, odkręciłem korek, sykło wypluło troszke płynu, poziom płynu wrocił do poprzedniego stanu.. Czy dzisiejsza wymiana oleju i filtrów miała z tym coś wspólnego? dajcie prosze jakas odpowiedz
  5. tzn silnik ogrzewa się do 90stopni po 5-8 km ale chodzi mi o to ze jak już zaparkujemy sobie autko i zostawimy włączony silnik to czy temp po np. 10 min spadnie poniżej 90 stopni ? tak się teraz jeszcze zastanawiam czy przypadkiem za dużo mnie ten mechanik nie skasował za to wszystko??
  6. w moim przypadku było dokładnie tak samo, jak napisał p_a_s_e_k. Kamyczki pojawiły się pod koniec lutego kiedy to kupiłem paska, bodajże do września 2009 roku nie zauważyłem ubywającego płynu G12, utrzymywał poziom poniżej MIN, ale już później zaczęła się akcja ze znikającym płynem i brakiem ogrzewania, tzn ogrzewanie było wtedy kiedy chciało i już. W poniedziałek odstawiłem paska do mechanika w celu wymiany uszczelki pod głowicą, dzisiaj odebrałem autko i podczas przejazdu na ok 40 km słyszalne były kamyczki ale tak delikatnie, jak wracałem prawie nic. No i wróciło ogrzewanie w kabinie. aktualny przebieg 256 843 km Dodatkowo mam do Was parę pytań: 1. po jakim czasie lub po ilu kilometrach normalnej jazdy temp. płynu powinna osiągnąć swoją stałą wartość tj. 90 stopni? u mnie następuje to po około 5-8 km. 2. czy to normalne ze po zatrzymaniu się po trasie przy odpalonym silniku temp. płynu spada poniżej 90 stopni (przy włączonym i wyłączonym ogrzewaniu to samo ) 3. czy płyn w zbiorniczku jest, że tak powiem w ciągłym obiegu? jeżeli tak do domniemam, że po odkręceniu korka od zbiorniczka temp płynu wynosić powinna tyle co na wskaźniku czyli +/- 90 stopni? pytam bo tak z ciekawości zerknąłem czy nie "stwardniały" węże i nie utworzyło się ciśnienie w zbiorniczku i czy nie ubyło płynu po czym sprawdziłem namacalnie paluchem temp. płynu i był po prostu ciepły ale na pewno nie miał 90 stopni. Koszty wymiany uszczelki pod głowicą i towarzyszące temu inne naprawy. planowanie głowicy + uszczelniacze zaworów 170,- uszczelniacze pompowtrysków +/-150,- uszczelka pod kolektor wyd. + uszcz. pod turbinę + uszcz. pod głowicę firmy AJUSA 200,- nowa stalowa rurka do turbiny (stara przerdzewiała) 200,- dodatkowo 2 prawe dolnych wahacze FEBI 560,- i chyba coś jeszcze bo RAZEM zostawiłem na części 1400,- + robocizna 1200,- co daje nam masakryczne 2 600 także troszkę zabolała ta operacja ale mam nadzieje ze będzie spokój na jakiś czas.
  7. panowie ja mam tez jedno pytanko, od poniedziałku mam autko u mechanika w celu wymiany uszczelki pod głowicą, dzisiaj podjechałem zerknąć co i jak, jutro wraca głowica (planowanie + uszczelnienie zaworów 170,- + jakieś 150,- za uszczelki na pompowtryskach) dodatkowo metalowa rurka wchodząca do turbiny była przerdzewiała koszt nowej +/- 200,- a jakby tego wszystkiego było mało okazało się ze jest pęknięta pokrywa zaworów koszt 600,- już boje się co będzie dalej ale zobaczymy wiem tylko że uszczelka pod głowicą będzie firmy "AJUSA" i tu moje pytanko czy warto kłaść tą uszczelkę mechanik zapewniał mnie ze uszczelki z tej firmy są dobre czy ktoś z Was słyszał o takiej firmie?
  8. ok a jakie są jeszcze możliwe drogi zdiagnozowania usterki? jeżeli uszczelka to jaki +/- koszt?
  9. witam panowie widzę, że temat bulgotania i ubywającego płynu ze zbiorniczka nie jest wam obcy.. ja z bulgotaniem borykam się od lutego kiedy to kupiłem VW i tak sobie z tym jeździłem bo oprócz dźwięku bulgotania nie było żadnych innych objawów, do czasu... podjeżdżam sobie dzisiaj pod domek i tu nagle odzywa się brzęczyk i pojawia się "mrugająca czerwona kontrolka ... . wyłączyłem silnik otwieram maskę i szukam, węże twarde zbiorniczek pusty dookoła wszystko suche ?! odkręciłem zbiorniczek woda wróciła do poziomu MIN, szukam dalej co może być nie tak i oglądam wszystko dalej dokładnie i.. no właśnie osad kolo chłodnicy.. poczytałem troszkę tematów na ten temat i stwierdzam, że jest osad w zbiorniczku oraz dziwna maź na spodzie korka od oleju czy to wszystko wskazuje juz na uszczelke czy jest nadzieja ze problem tkwi w czymś innym. prosze o jakies podpowiedzi
  10. witam od jakiegoś czasu męczę się z dźwiękiem wydobywającym się w okolicach podszybia, zjawisko ma miejsce zaraz po zdjęciu nogi z gazu podczas jazdy jak i na postoju najbardziej słyszalne przy 1-wszym i 2-gim biegu, dźwięk jak dla mnie przypomina przelewającą się ciecz przez jakaś zapowietrzoną rurkę, nigdzie nie zauważyłem aby coś kapało itp. w załączniku marnej jakości nagranie, chodzi mi o dźwięk pojawiający się razem ze spadającymi obrotami np. od 2 do 4 sek. nagrania co to może być? dzwiek.rar
  11. Witajcie! W zeszłym tyg. uciekła mi śrubka regulacji wolnych obrotów na przepustnicy do 1,8 G60 sncro. w zadnym serwisie nie ma, nikt ze znajomych co maja G60 nie posiadaja zapasowych, nawet nie wiem jak ona powinna wyglądac, ale jednego jestm pewien - nie ma jednolitego gwintu na swojej dluości, u nasady M8i zweza sie do m4 lub m6. zamowilem całą przepustnice ale klient sie nie odzywa. Na czwartek potrzebuje auto a nie wiem jak rozwiązać ten problem. Jeśli wie ktoś jak rozwiązac ten probrem prosze o odpowiedz.. z góry dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności