Skocz do zawartości

Patrol

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Patrol

  • Urodziny 09.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Moj AEB tez niekeidy szarpnie ale tylko po pelnym odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu. tez w przedziale 2-3tys po podpieciu pod kompa pojawia sie tylko blad sondy. Moj AEB jest na elektornicznej przepustnicy czy to moze miec jakies powiazane? Czy AEB byl tylko na lince?
  2. Patrol

    Demontaż zderzaka

    dzieki bardzo. juz wszystko wiem.hak mialem wywalic tylko po to zeby zwolnic miejsce pod zderzakiem na przerobiony wydech ale widze ze jak zaloze zwykla belke to bedzie jeszcze mniej miejsca. a ze hak mam odkrecany i gniazdo skladane to go ne widac wiec zostanie.
  3. Patrol

    Demontaż zderzaka

    Naprawde nikt nie wie? Zalezy mi na tym info bo nie che niepotrzebnie kupowac belki. Czy hak calkowicie ją zastepuje?
  4. Patrol

    Demontaż zderzaka

    takie mam male pytanie. chce wywalic hak z mojego b5 kombi. Czy po usunieciu juz tego haka musze zalozyc jakas nowa belke zderzaka? Cos takiego obilo mi sie o uszy ale nie jestem tego pewny. Hak to ori westfalia. Czy poprstu wykrecam caly hak i zakladam spowrotem zderzak?
  5. nagralem film. bylem pod autem dzis i wszystkie laczenia rur od turbo sa suchutkie, ale nie odkrecalem nic.
  6. ok bede musial w weeknd pozadnie obadac dolot. film nagram moze jutro. slcyhac to tez przy schodzeniu z obrotow przy samym koncu blizej juz 1tys jak tak cicho gwizdnie/buczy.
  7. witam.mam pewien problem zwiazany z dziwnym dziekiem wydobywajacym sie z pod maski. Sprawa wyglada tak czy stojac na luzie lekkie dodanie gazu troszke powyzej 1tys obrtotow powoduje dziwny swist, szum wycie trudno nazwac. Na wyzszych brotach tego nie slychac, bardziej zauwazalne to jest jaks ie rusza powoli na 1 biegu w granicach do 2000 obrotow. pozniej podczas jazdy z wieksza predkoscia na innych biegach nie slychac. Dzwiek podobny jest troche do odglosu ktore wydaje wisko jak sie spina ale nie jest to wentylator. Slychac to bardziej od strony turbiny. Czy takie objaw moze powodowac jakas nieszczelnosc w dolocie? Czy moze turbina konczy swoj zywot? Silnik nie dymi ladnie pracuje tylko ten dziwny dzwiek.
  8. Patrol

    1.8T AEB na ANB?

    dokleje sie do tematu z pytaniem czy ANB byl montowany w b5 przed liftem? aktualnie mam b5 z konca 99 ale jest po przekladce na AEB ale na elektronicznej przepustnicy a z tego co wczytalem AEB mialy na linke ale nie moge zbytnio dosjc do tego jakie 1.8t bylo tam wczesniej. Auto fajnie jedzie nie ma z nim narazie problemow dlatego ciekawi mnie jak to moglo byc polaczone. Poprzedni silnik mial wywalone panewki ale nei zdazylem spradzic jakie to bylo 1.8t
  9. korzystajac z okazji dokleje sie do tematu. A wiec od jakiegos czasu meczy mnie pukanie z przedniego zawieszenia. Stukanie najbardziej objawia sie jadac po tzw "kocich łbach" i szutrowych kamienistych drogach lub przy podjedzie pod delikatne krawezniki czyli na wszytskich drobnych wybojach ktore wprowadzaja w wibracje zawieszenie. Podczas jazdy na codzien po drogach łatach na asfalcie, malych studzienkach itp tego sukania nie ma. Dzis wymienilem laczniki stabilizatora i efekt jest taki ze w sumie nic sie nie zmienilo. Podczas wymiany ogladalem gumy i sworznie i sa jeszcze w miare dobrym stanie nie widac luzow. Moze ktos wie ktory z wahaczy moze powodowac takie stukanie? Chwilami uderznia czuc na podlodze. Mam tez wrazenie ze gdy puszcze gaz na w/w nierownosciach uderzenia staja sie wieksze. Prosze o pomoc poniewaz praca narazie nie pozwala aby wybrac sie na szarpaki ktory pewnie i tak nie wiele powiedza...
  10. dokleje sie od tematu z pewnym problemem dotyczacym szarpania. A wiec gdy jady jade na 4 lub 5 biegu i puszcze gaz czuc delkiatne szarpniecie i jak po odpuszczeniu dodam go znowu to szarpnie autem czuc chwilowe zadlawienie doslownie sekundowe. Redukujac bieg z 4 na 3 i dodaniu gazu tez wystepuje przez sekunde te szarpniecie z zadlawieniem pozniej mozna napedzac auto w calym zakresie obrotow i na kazdy biegu i idzie do przodu bez zadnego "ale". Najbardzij to odczuwalne w trasie przy hamowaniu slnikiem/puszczaniu gazu . W miescie ciezko to dostrzec. Silnik to 1.8t AEB chodzi bardzo ladnie rowno i cicho nie dymi, przyspiesza bardzo ladnie. Ostatnio wymieniony filtr powietrza i paliwa oraz kolanko odmy bo bylo pekniete (myslalem ze przez to bylo te szarpanie, jednak nie) Wydaje mi sie ze jest to bardziej odczuwalne gdy silnik jest juz po okolo 20km drogi przy letnim silniku raczej tego nie zauwazylem. Zostala jeszcze opcja swiec. Czy one moga robic takie cuda?
  11. no tak zielony.. tylko czy ktos moze wie jaki kod ma ten lakier?
  12. ja do mojego paska zapodalem filtr powietrza i oleju mann Uzywam zawsze od kilku lat tej firmy w kazdym aucie. Na filtrze oleju w kilku autach zauwazylem szybsze gasniecie kontorlki oleju przy zimnych i cieplych startach.(razem z tymi filtrami stosuje oleje liqui moly)
  13. wie moze ktos jaki to kolor?
  14. magla nie sprawdzałem, czytałem ze można zerknąć na gumy stabilizatora a tego nie zrobiłem jeszcze. Te uderzenia raczej wydaja się zbyt mocne jak na magiel, podobne objawy miałem w bmw jak poduszka amora była zerwana. po za tym auto prowadzi ze dobrze i pewnie(nie czuc tych uderzen na kierownicy), nie pływa po drodze itp.
  15. Jako ze jestem świerzym posiadaczem b5 to oczywiście coś trzeba zrobić na "dzień dobry" Niestety jest to moje pierwsze spotkanie z VW i nie znam przedniego zawieszenia. Coś stuka z prawej strony przód. Czuc troche te uderzenie na podłodze. Jest to dość mocne i głuche stukanie sprawdzając wstępnie zawieszenie nic nie zwróciło mojej uwagi. Stuka tylko na drobnych dziurach (przejazd przez studzienkę czy podjazd pod krawężnik jest w miarę normalny bez dziwnych stoków, najgorzej na drogach gruntowych z drobnymi dziurami) od czego można konkretnie zacząć poszukiwania tych stuków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności