Skocz do zawartości

illusion3

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O illusion3

  • Urodziny 26.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. tego nie wiem ale co by to miało wspólnego z szarpaniem przy ruszaniu ? bardziej o to mi chodzi bo nie chce zmieniać kontekstu tematu. Co może powodować szarpanie przy ruszaniu oprócz sprzęgła, przypomniało mi się jeszcze że chwile wcześniej poczułem zapach tak jakby gumy, zatrzymałem auto koła były ledwo ciepłe, i mam jeszcze pytanie czy jest możliwość że na tarcze sprzęgłową dostał się olej ?
  2. Też mam problem z szarpaniem przy ruszaniu ale trochę się różni od opisywanych, przy wolnym puszczaniu sprzęgła mniej szarpie tak jak i przy wyższych obrotach, czy auto zimne czy ciepłe niema różnicy, zaczęło mi szarpać po 30 minutowym staniu w korku, po czym odrazu zjazd na cpn żeby zatankować i przy wyjeździe z cpnu (lekko pod górkę) właśnie zaczęło szarpać i pojawiła się utrata mocy tak wielka że nie mogłem ruszyć z miejsca bez wykręcenia obrotów na ponad 2.5 tyś. Autko po chwili trochę odżyło ale dalej został mułowaty i szarpie przy ruszaniu. Może ktoś wydedukuje co to może być?
  3. illusion3

    dziwny przycisk

    Też się podepnę bo szkoda nowych tematów zakładać. Ja mam pytanie związane z sygnalizacją wyłączenia dozoru w aucie, a mianowicie, wyłącznik działa podświetlenie też, ale nie działa lewa górna dioda sygnalizująca, do przycisku przychodzą 3 kable, 1 to zasilanie włącznika, 2 to masa na diody, 3 to powrót zasilania po wciśnięciu. Do diody (lewa górna) jest osobny wtyk ale brak czwartego kabla i wsuwki (matki) w kostce. Mogę go spiąć z wyjściem ale wtedy będzie sygnalizowała tylko wciśnięcie przycisku i jak puszcze to zgaśnie a nie o to chodzi . Ma ktoś może schemat albo wiedze z którego wyjścia alarmu podpina się tą diodę, bardzo prosił bym o pomoc. Niby szczegół ale jak ma działać to czemu nie działa
  4. Sporo w poście informacji ale jednak zbyt mało dlatego pisze. Jak się domyślacie też mi źle odbiera radio (raptem 2 stacje) na kabelku przyłączonym do radia (zamiast anteny) chyba z 6. Przewód antenowy mierzony miernikiem od radia do anteny wszystko w porządku. Zastanawia mnie cienki kabel antenowy przy radiu a grubszy przy antenie (coś jest po drodze?) i najważniejsza kwestia to zasilanie wzmacniacza anteny, a mianowicie oryginalne radio vw gamma V powinno mieć swoje zasilanie a jak sprawdzam wyjście antenowe w radiu to pokazuje może 0,1 Volta, a najlepsze jest to że u kolegi w pasacie (ten sam rok 2001) bez żadnych separatorów radio odbiera znakomicie. Kostki przy radiu sprawdzane wszystkie zasilania ok. Ktoś ma pomysł co jeszcze można sprawdzić, może w radiu się włącza zasilanie anteny ale jak? i jeszcze jedno pytanie co to jest za złącze anteny, wygląda jak fme żeński tylko ma w środku chłopaka takie mam wyjście z anteny na radio No to wszystko jasne, dla niedowiarków pokazuje jak może wyglądać antena od środka wszystko zgrzane 2 kondensatory dosłownie zwęglone, dobrze że się nic nie zapaliło. Opis końcówki anteny też niepotrzebny bo 15 cm, dalej złączka raku 2 jednak najlepiej zciągnąć panel tylni i zobaczyć co i jak oto foto a i zapomniałem dodać że fabryczne radia dają napięcie na wzmacniacz antenowy po wykryciu oporu wzmacniacza, jak czytałem to chyba od 20 do 60 ohm. mój był bez oporu więc sprawa jasna, mam nadzieje że komuś to pomoże w diagnozie słabego radia nie wiem tylko co jest pomiędzy cienkim kablem wyjściowym z radia a grubym dochodzącym do anteny jakby tam był moduł tmc to nie miałbym ciągłości przewodu antena przy radiu antena przy antenie przynajmniej tak piszą hm.. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności