Skocz do zawartości

mae

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mae

  • Urodziny 26.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Odnośnie kabla to ja mam taki http://moto.allegro.pl/item674755913_najlepszy_interfejs_usb_vag_kkl_we_wtyku_obd2.html i jestem zadowolony. Odnośnie poduszki to też ostatnio zapaliła mi się kontrolka. Co prawda po podłączeniu kabla okazało się że jest problem z poduszką w fotelu kierowcy VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 1J0 909 607 A Component and/or Version: AIRBAG VW3 S V04 Software Coding: 00065 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High Problem był z kostką od poduszki. Potraktowanie styków preparatem od styków pomogło i po wykasowaniu błędu kontrolka działa jak należy (u mnie pali się ok 3-4 sek. i wiem że tak powinno być na 100%) Sprawdz u siebie czy styki w kostce od poduszki są ok - oczywiście wcześniej odłącz akumulator. Mam nadzieje że pomogłem Pozdrawiam
  2. mae

    Czarny dym.

    Witam. Ja w swoim pasacie AHU mam taki sam problem. Tak samo czaem zakopci czarnym dymem. Zna ktoś może dobrego fachowca z okolic Olsztyna który potrafi dobrze zdiagnozować Vagiem w czym tkwi problem. Z góry dziękuje za podpowiedz, pozdrawiam marcin
  3. Witam Miałem ten sam problem. Aby wyjąć zamek należy śrubokrętem podważyć do góry zawleczkę blokującą wkładkę zamku tak jak na rysunku. Później trzeba pociągnąć delikatnie, aby wyjąć całość. Nie trzeba odkręcać tych dwóch nakrętek na górze. Przyczyną nie zamykania się tylnej klapy jest zapewne zacięty siłownik (taki w białej obudowie). Za pierwszym razem rozebrałem go i się odblokował. Po jakimś czasie znów mi się przyciął, ale tym razem nie wyciągałem go z klapy, tylko odkręciłem tapicerkę i stuknąłem mocno rączką od śrubokręta. Słychać było jak się odblokował. Jak na razie wszystko działa. PS. Drugi sposób naprawy na własne ryzyko. Mam nadzieje, że pomogłem, pozdrawiam
  4. Witam Miałem ten sam problem. Aby wyjąć zamek należy śrubokrętem podważyć do góry zawleczkę blokującą wkładkę zamku tak jak na rysunku. Później trzeba pociągnąć delikatnie, aby wyjąć całość. Nie trzeba odkręcać tych dwóch nakrętek na górze. Przyczyną nie zamykania się tylnej klapy jest zapewne zacięty siłownik (taki w białej obudowie). Za pierwszym razem rozebrałem go i się odblokował. Po jakimś czasie znów mi się przyciął, ale tym razem nie wyciągałem go z klapy, tylko odkręciłem tapicerkę i stuknąłem mocno rączką od śrubokręta. Słychać było jak się odblokował. Jak na razie wszystko działa. PS. Drugi sposób naprawy na własne ryzyko. Mam nadzieje, że pomogłem, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności