Skocz do zawartości

zeptersuperb

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zeptersuperb

  • Urodziny 22.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żoliborz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Pytanie jak wykonałeś ten log przyśpieszałeś na 3 lub 4 biegu od 1500 obr do 4400? Pytam bo przebieg pracy silnika nie wskazuje na to. Jednym słowem log do poprawy.
  2. Przepływka na logu dynamicznym 3 bieg stoi w miejscu, turbo cały czas podaje 2500 mbar czyli też stoi.
  3. Z logów widać turbo pracuje jak trzeba dopiero od 3 tys obrotów. Synchro walka tragedia 4 pozycja w 3 grupie powinno być 0 plus minus 1 stopień przy obrotach rzędu 4000 kiedy są największe opory. Masz ponad 5. Nie wiem czy przepływomierz zbyt długo nie ma za małej wartości przy tym jak obroty rosną. Niech ktoś jeszcze się wypowie.
  4. Ja mam taki przypadek w awx synchro 0 do -0,6 na postoju bez klimy 0,7-0,8l/h z klima od 1,1 nawet do 1,6 i za każdym odpaleniem silnika inaczej.
  5. Witam, Mój samochód od jakiegoś czasu jest nie nażarty. Mianowicie spalanie w mieście jest w okolicach 10l (spokojna jazda) nawet 13l/100 (dynamiczne ruszania). W trasie około 7.3- 7.5l/100. Wszystkie te wskazania są z fisa. Kiedyś spalanie średnie wynosiło 6,3-6,5l/100. Cały czas jeżdżę na climatroniku i z radiem, wiecej odbiorników nie mam włączonych. Koła 17'x7' opony 225/45/r 17 Dunlopy sportmaxx rt2 (nowe) xl klasa energetyczna C. Ciśnienie 2,4 i 2,2 tył. Silnik seria. Przy dynamicznym przyspieszaniu do 180 potrafi wciągnąć pół podziałki na wskaźniku czyli 1/16 baku. Tak jak nigdy teraz obserwuje wir na wskaźniku. Auto ma za sobą w tym tyg. wymianę oleju przy 143 tys przebiegu na Motul Specific 5w40 505.01 3,6 litra, filtr powietrza, paliwa, kabiowy. Przed wymianą silnik potraktowany Liqui moly engine flush 10 min, wcześniej środkiem liqui moly do czyszczenia wtrysków (brak różnicy w działaniu pompek). Silnik jest bardzo dynamiczny brak objawów zamulenia. Bagażnik bez gratów, wożę samo powietrze. Wałek ustawiony na 0 do -0,6. Miałem ostatnio problemy z twardym pedałem rano wymieniłem vacum na luka wersje N (bez wady króćca) i hamulce wróciły, dynamika również, brak twardego pedału rano (przeważnie). Z własnych obserwacji wydaje mi się ze wszystko zaczęło się właśnie po wymianie vacum, czy to możliwe? Auto pali od strzała wiec raczej ciśnienie paliwa ok. Wycieków nie zaobserwowałem. Termostat nowy temperatura ładnie osiąga na vcds 90st. Jakieś pomysły? STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_268349.html Grupa 023, 013, 018: http://vaglog.pl/log_268350.html Grupa 003, 001, 004: http://vaglog.pl/log_268353.html Grupa 015: http://vaglog.pl/log_268354.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_268351.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268352.html DYNAMICZNE: Grupa 011, 008, 003: http://vaglog.pl/log_268356.html Grupa 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log_268355.html
  6. Cześć, ponownie ustawiłem dziś synchro na -0,6 silnik przeczyściłem liqud moly 2666 zgodnie z tutorialem efekty pracy taki, parametry pompowtrysków pogorszyły się DYNAMICZNE:Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262211.html Grupa 013, 023: http://vaglog.pl/log_262210.html co sie dzieje z 4 wtryskiem dawka zwiększyła się o połowę, pozostałe zareagowały zmniejszeniem jeszcze bardziej dawki paliwa, BIPy praktycznie bez zmian.
  7. Logi były zrobione przez wymiana termostatu, wymieniony w tamtym tygodniu a logi zrobione 2 tyg. temu. Auto dużo robi km w trasie prędkości nieco ponad autostradowe. Naj sensowniej byłoby ustawić synchro i powtórzyć logi. I wtedy zdecydować czy zrobić czyszczenie preparatem o którym wspomniałeś czy nie. BIPy podobno zależne są od synchronizacji. Jak zrobię synchro to wstawie ponownie logi. Jak zauważę że BIPy dalej wysokie to zrobie czyszczenie specyfikiem Liqui Moly z (vcds logiem) ciekawy jestem jak w trakcie czyszczenia zmieniać się bedą wartości.. Odnośnie warsztatu mile widziana sugestia nie znam nikogo z rynku warszawskiego.
  8. Cześć wszystkim, prośba o przejrzenie logów z Superba 1.9 AWX pod kątem zdrowia silnika, ponieważ przymierzam się do chipa. Jedynie co sam zaobserwowałem to rozjeżdżająca się synchronizacja. Auto ma 140k km przebiegu, rozrząd (ori zestaw) zrobiony jakieś 3,5k temu i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Przez jakiś czas jeździłem na lekko nie dogrzewającym się silniku wskazówka 2 mm od pionu, po wymianie termostatu jest juz ok. Za 3 tyś*mam wymianę oleju (obecnie valvoline), zmieniam co 10k (filtr paliwa już wstawiony nowy). Z rzeczy które mnie denerwują to auto lekko drży na jałowym (poduszki bez wycieków). A skrzynia przy wrzucaniu 1 i wstecznego jakby pukała a auto lekko się rusza przy wrzucaniu biegu jak to zwykle bywa nie za każdym razem. Tak więc wracając do sedna prośba o sprawdzenie egra (cieknie niemiłosiernie) przepływki, turba. U kogo w wawie moge ustawić kąt synchronizacji? DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260578.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260576.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260577.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260575.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260574.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260573.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260572.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260571.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260570.html STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_260564.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260563.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260562.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260561.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260560.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260559.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_260569.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_260568.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_260567.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260566.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260565.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności