Skocz do zawartości

viper370

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O viper370

  • Urodziny 08.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Próbuję ściągnąć pokrętło regulacji lędźwi, ale jedynie trochę mi się wysunęło i ani drgnie, ktoś coś wie jak to zdemontować żeby nie połamać?
  2. Witam Zrobiłem ponownie logi grup 003,011,013 bardzo proszę o analizę, z góry dziękuję. http://vaglogger.apphb.com/log/5ee5ecd3e1a51043b47b24f7
  3. Witam Mam mały problem, myślałem że brakuje mocy i chcialem zobaczyć czy przynajmniej ma serię, jak się okazało ma ponad, czego w ogóle nie czuć... Auto sprowadzone, brak info od sprzedającego że chipowane, silnik 1.9 awx 130km. Proszę spójrzcie na wykres i dajcie znać co sądzicie o tym. Hamownia drogowa.
  4. Udało się dopasować. Zrobiłem pomiary na zimnym silniku, auto stało kilka dni. Silnik to AWX z 2002r przebieg 340tys Wyniki: 1 cylinder - 30.5 bara 2 cylinder - 32 bara 3 cylinder - 34 bara 4 cylinder - 32 bara Chciałem zrobić próbę olejowa na 1 cyl, ale nie udało się, silnik chciał odpalić po wlaniu oleju, przez co rozwalilo mi wentyl w adapterze ?
  5. viper370

    Odma AWX

    Tutaj można zobaczyć jak to wygląda, rozbieralna nie jest, ale da się otworzyć o ile plastik nie popęka ze starości, później trzeba skleić.
  6. Witam Jakiej końcówki powinienem użyć żeby zmierzyć kompresję? Kupiłem cały zestaw, ale żadna końcówka nie pasuje silnik to AWX.
  7. Panowie, również chcę zmierzyć kompresję w swoim silniku 1.9 AWX, ale z racji że nigdy tego nie robiłem to proszę was o pomoc. Wiem że muszę wykręcić świece i co dalej? Jak wyłączyć zasilanie paliwem? Tą wkręcaną wiązką do wtrysków wychodzącą z głowicy?
  8. Zdemontowałem vacum pompę i wychodzi na to że to ta uszczelka pod pompą, mam nieszczęsną luca pompę z końcówką A, zielona uszczelka płaska jak obudowa pompy. Jak zdejmowałem pompę to olej który z niej wyleciał popłynął w to samo miejsce gdzie widać miejsca zaolejone. Tam chyba panuje spore ciśnienie oleju między tą głowicą a pompą ? Pompa jest cały czas smarowana w miejscu gdzie wytwarza to podciśnienie ? Czy powinien się znajdować olej w miejscu zaznaczonym na czerwono ?
  9. Witam Z racji że nie mogę założyć nowego tematu napiszę tutaj. Mam duży wyciek oleju,(wcześniej nic mi oleju nie ubywało) dopóki było ciepło nic się nie działo, jak tylko się zrobiło chłodniej zauważyłem ubytek oleju, troszkę tam poniżej max. Zrobiłem jakieś 120km i sprawdziłem ponownie i to co zobaczyłem przeraziło mnie, na bagnecie zrobiło się minimum... Szybko sprawdziłem przewody dolotowe czy turbo nie wypluło, w dolocie tylko delikatna mgiełka, w separatorze oleju, nieznaczne ilości tak jak zawsze. Z egr nie cieknie. Z latarką zacząłem przeglądać silnik i okazało się że mam mokry tył silnika, palcem zebrałem sporą ilość oleju. (silnik był wcześniej umyty dlatego szybko namierzyłem miejsce). Wyciek wygląda dosłownie jak spod uszczelki głowicy, ale pewny nie jestem ponieważ w płynie chłodniczym nie mam oleju i odwrotnie,białej mazi na korku też brak, bulgotania brak. Silnik pracuje równo. Ktoś mi powiedział że może się lać z uszczelnienia vacum pompy (mam luka z końcówką A). Załączam zdjęcia podglądowe, może ktoś miał taki przypadek ? To będzie uszczelka pod głowicą czy vacum pompa puściła ?
  10. Witam ponownie. Uszczelniłem króciec od vacum i ogólnie czuć było poprawę (szczególnie na hamulcach, są jak brzytwa), natomiast co do zaworu N75 nie mam jak go sprawdzić (brak czasu), ale przy dynamicznym przyśpieszaniu w okolicach 2tys obr czuję poszarpywanie silnikiem (czuć to na budzie) zastanawiam się czy to nie może być wina tego zaworu. (Ewentualnie obstawiam filterek smoka w zbiorniku paliwa, filtr paliwa przy silniku wymieniony). Gruszka od turbo mi działa prawidłowo, robiłem też test ze strzykawką i nic a nic nie zeszła sztanga (gruszka szczelna), przewody podciśnienia w niektórych miejscach wymieniłem.
  11. Dodam od siebie, bo widzę że często poruszany jest wątek uszczelek od filtra kabiny i pod komputer pokładowy. Byłem w serwisie VW i pytałem o te uszczelki, uszczelka pod obudowę filtra kabiny kosztuje 100zł a to dlatego że trzeba kupić cały komplet, czyli 14, 20, 19, samej uszczelki nie sprzedają Natomiast uszczelka pod komputer kosztuje 16zł więc nie wiem Panowie czy opłaca się to robić na sylikon, który może z czasem puścić. Uszczelka pod tą blachę w drzwiach, tą odkręcaną kosztuje 200zł za 10m/b o ile dobrze pamiętam, to jest jakiś sznur uszczelniający, po latach parcieje od wilgoci w dolnych partiach drzwi i niestety tamtędy woda przechodzi, tak samo przez ramkę głośnika. Przeciekające uszczelki można poznać przez krople wody znajdujące się po deszczu na progu od części środkowej, w ten sposób woda dostaje się do środka i zalewa wiązki.
  12. Rozumiem że chodzi o okienko coolant temp ? Powinno być sztywno na 90 lub troszeczkę więcej ? Z tego co widzę to jest to niewielki spadek temp, ewentualnie czujnik przekłamuje ? Tak, silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach. Myślałem właśnie o tym preparacie, rozumiem że jest bezpieczny dla wtrysków. - - - - - aktualizacja - - - - - A czy problem może leżeć w vacum pompie w krućcu, który przepuszcza ciśnienie i słychać jak syczy ? Jakiś czas temu miałem problem z hamulcami, a właściwie ich brak i jak poruszałem w tamtym miejscu to wróciły do normy, ale słychać jak syczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności