Skocz do zawartości

Ciapek88

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ciapek88

  • Urodziny 20.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Cieniawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Znając nasze realia to jest bardzo prawdopodobne
  2. Dzieki wszytskim za dorady i wszelkiego rodzaju pomoc doceniam to bardzo. A sprawa zakończyła sie tak że DPF został wycięty bo byl strasznie zapchany. Mysle ze ta inwestycja nie bedzie niosla za soba jakichs nie oczekiwanych konsekwencji
  3. No tak można sie pozbyć dpfu bo i taką opcję rozważam żeby tylko nie mieć juz z nim problemów. Tylko raczej gdybym chciał juz jechać gdzieś za granice na jakieś wczasy to jeśli sprawdza emisje spalin i wyjdzie kiepsko bo się dopatrzą braku dpfu który powinien być to po dowodzie hehe i tutaj jedyny minus chyba.. A jaki mniej więcej jest koszt usunięcia tego dpfu?? - - - - - aktualizacja - - - - - Dziękuję
  4. Witaj. Dziękuję za szybką odpowiedź. Hmm pewnym być nie mogę sugeruję się wydrukami z ASO po nr VIN. Autko jest z 2006 r i jeździło po niemczech. Nie dawno kupiłem i zaczęło wyskakiwać co irytuje mnie strasznie. PS. a gdzie można sprawdzić te grupy pomiarowe i błędy?? Wystarczy zwyczajny VAG czy musi być już bardziej specjalistyczny sprzęt ??
  5. Witam. Jestem nowy na forum i postanowilem napisać gdyż nie znalazłem odp na swój problem. Jeśli taki post juz był proszę o przekierowanie mnie do niego albo o odpowiedź i pomoc. Otóż: Wracałem kiedyś do domu trasa około 24km i włączyła mi sie pomarańczowa kontrolka tłumika (DPF) po chwili zapaliła się kontrolka świec i auto przeszło na tryb awaryjny. Podjechałem na komputer i okazało się ze jest zapchany filtr. Komputer doszedł do 50% i wyłączył się i mechanik włączył mu wymuszenie dopalania i po 30km zgasła kontrolka świec a po kolejnych 10km zgasła kontrolka dpfu i myślałem że juz jest ok ale na drugi dzień włączyły się znów obie te kontrolki. DPF zaświecił się rano a po przejechaniu ok. 30km zapaliły się świece i przeszedł samochód w tryb awaryjny i stracił moc. Podjechałem jeszcze raz do mechanika który włączył wymuszenie dopalenia. Pojechałem wtedy w trasę i po 180km zgasła kontrolka świec a po kolejnych 20km zgasł dpf. Wydaje mi się również że auto podniosło sobie normę spalania hehe. Rozkładam ręce bo nie wiem co może być przyczyną. Coś słyszałem że taki filtr można jeszcze ratować dopaleniem go chemicznie tzn. jakimś płynem. Bardzo proszę pomóżcie jakoś to rozwiązać. Może ktoś miał taką samą przygodę ze swoim Passkiem i wie za co się zabrać. Autko ma przejechane 200tyś. Będę wdzięczny za pomoc i jakieś wyjaśnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności