Skocz do zawartości

duszek261126

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O duszek261126

  • Urodziny 26.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PZ

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam wszystkich , samochod to passat b5 1999r ,ajm 115 km , po wymianie uszczelki pod glowica ( wywalalo plyn) przy -8 po 10 km osiaga 90 C .. Dodam ze termostat wymieniony na wahlera,czujnik temperatury cieczy nowy febiego, wraz z plynem. Niestety to moja pierwsza zima z tym autem wiec nie wiem jak bylo przed. Wszystkie swiece od podgrzewacza wymienione,dzialaja bo sprawdzalem juz po przejechaniu 4 km wskazowka sie podnosi ale do 90 dochodzi wolno, na chwile przed 90 jeszcze stanie na 2 min. Gdzies doczytalem ze podgrzewacz grzeje do 60 C to by sie zgadzalo bo do 60 idzie dosc szybko. Dodam ze posiadam rowniez seata toledo 2001 r , 1.9 ALH ktory tez posiada identyczny podgrzewacz i przy -8 temperature 90 C osiaga po przejechaniu 5km.. teraz nie wiem czy termostat wadliwy, dolny waz zimny, czy poprostu pompowtryski grzeja sie wolniej niz samochody ze zwykla pompa wtryskowa ,
  2. Witam chciałbym sie pochwalic swoim patentem na catch oil do silnikow AFN ,AJM , AWX narazie w fazie testow:) https://naforum.zapodaj.net/ada0423f7a2b.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/602fcb7df813.jpg.html
  3. Ale az tyle tego oleju zeby leciało? Dzisiaj sie zabrałem za egr tzn zaslepie go z dwoch stron ,wyciałem grzybka i nagwintuje otwor dodatkowo wyczysciłem kolektor ssacy + nowa usczelka, moze na jakis czas pomoze. A co do tej odmy to chyba zrobie jakas butelke i puszcze drugi waz gdzies pod auto i to jak najszybciej bo turbo swiezo po regeneracji zrobione niecałe 10 tys a przewody na dole upackane od oleju ;/ dzwoniłem do mechanika ktory robił turbo i rozarzad w tym aucie ,bo chciałem zmierzyc kompresje na tłokach to stwierdził ze bez sensu pomiar kompresji skoro ciepły czy zimny pali z poł obrotu, mowił ze moga byc uszkodzone jeszcze pierscienie olejowe na tłokach i temu tak zyga olejem w odme
  4. Witam wszystkich nosze sie z zamiarem kupna pasata b5 z silnikiem ajm od brata do tej pory wymienił turbo i rozrzad zawieszenie itp , jestem juz prawie zdecydowany tylko martwi mnie lejacy sie olej z egr i to dosłownie, w sumie to nie jest problem bo miałem ibize z silnikiem asv i tez ja to trapiło w najgorszym wypadku kupie gotowa flansze zamiast egr ;/ i najwazniejszy problem to dosc sporo oleju pod uszczelka głowicy ;/ z tego co czytałem to ajm miały kiepska fabryczna uszczelke nie mam pojecia czy była kiedys robiona, ale wracajac do odmy to czytałem ze jest to wadliwe rozwiazanie ale zeby az tyle oleju dmuchało w turbo z odmy ? na chłopski rozum to chyba uszczelka pod glowica ma przedmuchy ;/ co myslice ? naprawde jestem w rozterce i prosze o pomoc ,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności