darko11221
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darko11221
- Urodziny 25.11.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sucha Beskidzka
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
-
Rok produkcji
2007
-
darko11221 obserwuje zawartość → 4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
-
4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
darko11221 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przecież napisałem, że koło mam podniesione na lewarku, nie chodziło mi o kręcenie wałem, tylko o przesunięcie go w stronę silnika, tak aby wysunąć tłumik drgań z trzpienia ustalającego. Zresztą już nie ważne tłumik wymieniony. -
4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
darko11221 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czytałem parę instrukcji demontażu na tym forum i nikt nic nie wspominał o podporze wału. -
4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
darko11221 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dobra poczyniłem postępy wziąłem breche jeszcze raz podważyłem usłyszełem głuchy strzał i teraz mogę bez większych problemów przepychać wał w stronę silnika. 2 śruby z 3 już wykręciłem na dziś dam sobie spokój. Mam jeszcze jedno pytanie czy podpora wału może się uszkodzić od przesuwania wału w stronę silnika ? Odnośnie przepychania auta to mam jedno koło na lewarku 6 bieg i kręcąc kołem kręce wałem. - - - - - aktualizacja - - - - - Czy taki luz na wale mieści się w normie ? -
4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
darko11221 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie wiem jak udało wam się zdemontować tłumik drgań bez sciągania całego wału. Mi udało się zaledwie odkręcić 3 śrubki spline. 3 śrub na klucz 16 nie udało mi się odkręcić ponieważ w pewnym momencie łeb śruby zachacza już o obudowę sprzęgła haldex i dalej nie da się odkręcić, a z przesuwaniem wału maksymalnie w stronę silnika to już wogóle klapa, wziąłem breche i udało mi się maksymalnie może o 2 mm przesunąć wał. Proszę o szczegółowe instrukcję jak się do tego zabrać.