Skocz do zawartości

darko11221

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darko11221

  • Urodziny 25.11.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sucha Beskidzka

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2007
  1. Przecież napisałem, że koło mam podniesione na lewarku, nie chodziło mi o kręcenie wałem, tylko o przesunięcie go w stronę silnika, tak aby wysunąć tłumik drgań z trzpienia ustalającego. Zresztą już nie ważne tłumik wymieniony.
  2. Czytałem parę instrukcji demontażu na tym forum i nikt nic nie wspominał o podporze wału.
  3. Dobra poczyniłem postępy wziąłem breche jeszcze raz podważyłem usłyszełem głuchy strzał i teraz mogę bez większych problemów przepychać wał w stronę silnika. 2 śruby z 3 już wykręciłem na dziś dam sobie spokój. Mam jeszcze jedno pytanie czy podpora wału może się uszkodzić od przesuwania wału w stronę silnika ? Odnośnie przepychania auta to mam jedno koło na lewarku 6 bieg i kręcąc kołem kręce wałem. - - - - - aktualizacja - - - - - Czy taki luz na wale mieści się w normie ?
  4. Nie wiem jak udało wam się zdemontować tłumik drgań bez sciągania całego wału. Mi udało się zaledwie odkręcić 3 śrubki spline. 3 śrub na klucz 16 nie udało mi się odkręcić ponieważ w pewnym momencie łeb śruby zachacza już o obudowę sprzęgła haldex i dalej nie da się odkręcić, a z przesuwaniem wału maksymalnie w stronę silnika to już wogóle klapa, wziąłem breche i udało mi się maksymalnie może o 2 mm przesunąć wał. Proszę o szczegółowe instrukcję jak się do tego zabrać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności