Skocz do zawartości

vomer1967

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vomer1967

  • Urodziny 19.05.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warmia i Mazury

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witajcie. Pojawił mi się ostatnio problem polegający na "buczeniu" łożyska z tyłu. Pojechałem na diagnostykę, elektrycznym urządzeniem rozbujano koło do ok. 100km/h i.... nic. Z żadnego koła (tył i przód) nie dochodziły żadne niepokojące odgłosy - diagnoza - wina opon. Zmieniłem gumy na letnie ale niestety problem pozostał. Przy prędkości pow. 90 km/h pojawia się brzydki, buczący dźwięk, dochodzący z tyłu (choć może być z przodu i się przenosić po budzie ). Badanie na stacji było na kołach wiszących sobie spokojnie w powietrzu, bez obciążenia. Tak se myślę, że jak jednak samochód stoi na kołach, to obciążenie łożyska jest inne i wtedy może ujawniać się jego wada (zużycie). Czy macie jakiś pomysł jak jeszce inaczej sprawdzić, czy łożysko (piasta) jest ok. Pytanie nr 2 - czy będące w sprzedaży piasty po 135 - 180 zł nadają się do użytku, czy trzeba wywalić po 350 złociszy na piasty firmy FAG?
  2. mój pasek pali niestety b.dużo: 6,5-6,7 na trasie, 11 litrów w mieście. Jak widać rozrzut spalania w tych autach jest duży. Dodam, że jeżdżę spokojnie a motor jest w 100% sprawny.
  3. Przeczytałem instrukcję demontażu drzwi i doszedłem do pewnego momentu i stop !! Otóż nie wiem jak wyjąć lub odłączyć prowadnicę szyby - drzwi tylnie, pasek po liftingu. Otwieram gumowe okienko w dolnej, środkowej części płyty drzwi a tam jedynie plastikowa prowadnica i linka stalowa. Śrubek niet. Bez wyjęcia szyby nijak nie udaje mi się zdjąć blachy i dostać się do centralnego zanka, który wziął był padł. Może jakaś instrukcja dla sprawnych inaczej by się zalazła?
  4. Pocieszyliście mnie w takim razie. Zatrudnię małżonkę do zdejmowania gumy ... ma większą wprawę.
  5. Witam wszystkich. Pojawił się od jakiegoś czasu problem z plastikami w moim pasku. Wszystkie plastiki kokpitu, boczków, hamulca ręcznego itp pokryte są cienką warstewką gumy lub podobnego materiału. Rzecz fajna, robi przyjemne w dotyku wrażenie i nie brudzi się za bardzo.\ Problem w tym, że ta warstwa gumy zaczyna mi się łuszczyć (głównie na uchwytach drzwi, hamulcu i rynience przy zmianie biegów). Wygląda to ohydnie i postępuje coraz bardziej. Czy macie jakiś sposób (środek) na konserwację tych plastików (oprócz Plak-a) by warstwa gumowania się trzymała lepiej. Czy u kogoś występuje taka usterka?
  6. My tu gadu gadu a tu minął kolejny roczek z paskiem. Niestety ten drugi był też nieciekawy pod względem kosztów, ale już chyba się zaczynam przyzwyczajać, że mam pecha : 1. ponownie szyba pęknięta - do wymiany (kamień spod ciężarówki) 2. w Jeleniej Górze chcieli mi paska porwać i wyłamali zamek w drzwiach i stacyjkę - 1.000 nie mój a jeszcze chodzę z 2 kluczykami, 3. Wymiana ksenona - 300 żarówka + 50 robocizna 4. Wymiana rozrządu - części 1.300 (paski, napinacze, rolki, pompa wody itp) + 300 robocizna 5. Montaż osłon dolnych silnika i skrzyni - 350 zł (stare szlag trafił) Nadal pali mi 6,5 trasa / 11 miasto - pomimo kolejnych prób znalezienia przyczyny Do zrobienia: - centralny zamek w tylnych dzwiach i w klapie bagażnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności