Skocz do zawartości

tomeks1987

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomeks1987

  • Urodziny 15.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Mam problem z moim "nowym" nabytkiem. Mianowicie zakupiłem Passata B6 2.0 140 km o oznaczeniu silnika BMP. Problem dotyczy wchodzenia samochodu w tryb awaryjny po przekroczeniu 2200 obrotów silnika, nadmieniam iż nie dzieje się to cały czas, choć teraz coraz częściej. Samochód był już u kilku mechaników i rozkładają ręce. Samochód nie wyświetla żadnych błędów po podłączeniu go pod komputery. Mechanicy wymienili zawór N75 sprawdzali EGR...teraz twierdzą, że to turbina inni zaś ze mam do wymiany pompowtryskiwacz, a jeszcze inni że to wina zacinającej się guszki...Nadmieniam, że w samochodzie wycięty jest DPF...i prawdopodobnie przez to nie wyświetlają się błędy...Niestety nie potrafię zrobić logów dynamicznych, nie posiadam odpowiedniego oprogramowania i kabli...W związku z tym proszę o jakąś poradę, czy wgrywać soft, który wskaże błędy, czy robić turbine? Albo czy jest ktoś na forum kto zajmuje się programowaniem komputera w taki sposób, aby po wyeliminowaniu DPF komputer wskazywał błędy..Proszę o pomoc w sprawie, bo już mi ręce opadają, czy ktoś może pomóc....Pozdrawiam TOmek
  2. Witam. Mam problem z moim "nowym" nabytkiem. Mianowicie zakupiłem Passata B6 2.0 140 km o oznaczeniu silnika BMP. Problem dotyczy wchodzenia samochodu w tryb awaryjny po przekroczeniu 2200 obrotów silnika, nadmieniam iż nie dzieje się to cały czas, choć teraz coraz częściej. Samochód był już u kilku mechaników i rozkładają ręce. Samochód nie wyświetla żadnych błędów po podłączeniu go pod komputery. Mechanicy wymienili zawór N75 sprawdzali EGR...teraz twierdzą, że to turbina inni zaś ze mam do wymiany pompowtryskiwacz, a jeszcze inni że to wina zacinającej się guszki...Nadmieniam, że w samochodzie wycięty jest DPF...i prawdopodobnie przez to nie wyświetlają się błędy...Niestety nie potrafię zrobić logów dynamicznych, nie posiadam odpowiedniego oprogramowania i kabli...W związku z tym proszę o jakąś poradę, czy wgrywać soft, który wskaże błędy, czy robić turbine? Albo czy jest ktoś na forum kto zajmuje się programowaniem komputera w taki sposób, aby po wyeliminowaniu DPF komputer wskazywał błędy..Proszę o pomoc w sprawie, bo już mi ręce opadają...Pozdrawiam TOmek
  3. Witam. Mam problem z moim "nowym" nabytkiem. Mianowicie zakupiłem Passata B6 2.0 140 km o oznaczeniu silnika BMP. Problem dotyczy wchodzenia samochodu w tryb awaryjny po przekroczeniu 2200 obrotów silnika, nadmieniam iż nie dzieje się to cały czas, choć teraz coraz częściej. Samochód był już u kilku mechaników i rozkładają ręce. Samochód nie wyświetla żadnych błędów po podłączeniu go pod komputery. Mechanicy wymienili zawór N75 sprawdzali EGR...teraz twierdzą, że to turbina inni zaś ze mam do wymiany pompowtryskiwacz, a jeszcze inni że to wina zacinającej się guszki...Nadmieniam, że w samochodzie wycięty jest DPF...i prawdopodobnie przez to nie wyświetlają się błędy...Niestety nie potrafię zrobić logów dynamicznych, nie posiadam odpowiedniego oprogramowania i kabli...W związku z tym proszę o jakąś poradę, czy wgrywać soft, który wskaże błędy, czy robić turbine? Albo czy jest ktoś na forum kto zajmuje się programowaniem komputera w taki sposób, aby po wyeliminowaniu DPF komputer wskazywał błędy..Proszę o pomoc w sprawie, bo już mi ręce opadają...Pozdrawiam TOmek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności