Skocz do zawartości

djcarol

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djcarol

  • Urodziny 27.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Zaraz, zaraz... nie dopisałem - to jest oryginał a nie zamiennik. A skąd oni takie ceny biorą - sam nie wiem.
  2. Oj chyba dobrze nie doczytałeś. Kupiłem cały zestaw za 900 PLN: napinacz łancuch komplet uszczelek A co przyjdzie i czy spasi to się okaże. Pozdrawiam Karol
  3. Małe uaktualnienie: Jedyna i najtańsza używka w necie to 400 PLN + przesyłka i pytanie: zadziała (i jak długo)? Udało mi się znaleźć taki oto komplet: http://moto.allegro.pl/item1017013791_napinacz_lancucha_vw_audi_1_8_20v_kpl_058109088d.html Co prawda, mój ma oznaczenie 058109088B ale ponoć będzie żył, bo jak nie to żarty się kończą... :debil
  4. Jest wyrok - 1900 PLN w serwisie VW na zamówienie. Szukam używki, to chyba jedyne rozwiązanie.
  5. Niestety wszystko jasne i wieści nie należą do lubianych przez portfel: :doh napinacz łańcucha rozrządu + łańcuch uszczelka napinacza i uszczelka pokrywy zaworów Miłego dnia (oby dla Was przyniósł tylko dobre wieści ). Karol
  6. Ok, jest to opisane w innym wątku ale czy ten zgrzyt przy takich obrotach jest na miejscu?
  7. Witam, Silnik odpala bez zarzutów, obroty stabilne - dokładnie taka sama praca na benzynie, jak i na gazie. W trakcie jazdy i na postoju, w zakresie obrotów 2500-3000 zaczyna go coś "trzymać", brak mocy i w tym samym czasie słychać zgrzyt w górnej części silnika. Poniżej i powyżej tych obrotów jest OK. Diagnostyka VAG: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ Czujnik wyjąłem, przeczyściłem - bez zmian. Pytanie: Rozumiem, że błąd, nieprawidłowa praca czujnika objawia się brakiem mocy w pewnym zakresie obrotów ale skąd ten zgrzyt? Druga sprawa to to, czy samochodem można jeździć, np. 20 km do najbliższego zaufanego mechanika? Na blacie jest 220 tys., rozrząd robiony przy 170 tys. Z góry dziękuję za info. Pozdrawiam, Karol
  8. Dokładnie, nie chciałem alarmu. Jak mają "zabrać" to alarm nie pomoże, stąd też AC musss
  9. Od jakiegoś czasu mam zamontowany sterownik Noxon. Coś takiego jak to: http://allegro.pl/item904302685_sterowni_pilotowy_noxon_super_piloty_all_inclusive.html W moim przypadku zapłaciłem 150 PLN z montażem i spisuje się znakomicie. -- Pozdrawiam, Karol
  10. Dokładnie, miałem to samo. Po wymianie jak ręką odjął.
  11. Skoro 20tka już jest to coby OCZKO przeskoczyć - za namową: grzesiekbe też się pokażę, ja + 1 (wsparcie ). Prośba o dopisanie do listy i do zobaczyska w niedziele
  12. Ja np. wymieniłem wczesnym latem przegub i płyn hamulcowy i tez po problemie
  13. Kiedys miałem podobna historie w Golfie III. Jak go zamknalem z pilota i "zostawilem" na kilka godzin to niejednokrotnie witala mnie niespodzianka w postaci wyjacego alarmu badz otwartych drzwi. Dluuuuuuuuugo zeszlo zanim ktokolwiek wpadl na pomysl, co z nim sie dzieje. W koncu mega spece od alarmow gapneli sie, ze cos nie tak ze stacyjka. Po wymianie jak reka odjal
  14. Mam świadomość tego, że mimo wszystko kiedyś dojdzie do "ukłonu" w stronę sprzęgła ale tak jak napisałem ku ogromnemu zaskoczeniu jeździ się zdecydowanie lepiej. A jeśli już przyjdzie wymieniać to skłaniam się w stronę zamiennika z kołem jednomasowym, bo już o tym myślałem.
  15. Ale najbardziej ciekawi mnie fakt, że niczym się to nie objawia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności