Skocz do zawartości

toni1980

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toni1980

  • Urodziny 18.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. To wygląda tak i już się za tym rozglądam. Na dniach to wymieniam. http://moto.allegro.pl/fiterek-klmatyzacji-dysza-passat-volvo-superb-i1686982515.html
  2. Wiem że te parametry są ważne jutro lub pojutrze podjadę do tych magików to zapytam przy maszynie.. Dziękuję za zainteresowanie Czy ktoś może polecić jakiś dobry serwis (najlepiej blisko Bemowa) gdyby ci moi nie dali rady
  3. Witam kolegów Nie lubię dublować postów ale przeczytałem prawie wszystkie wątki o klimie tego forum, golfa i audi i nic nie znalazłem. Zacznę od krótkiej historii mojej klimy - zakup auta (12.2009) - 05.2010 pierwsze włącznie klimy i klima nie działa - rozpoznanie 1 warsztatu to brak sprzęgiełka ale skasowali 250 za nabicie i odgrzybienie bo wcześniej nie zauważyli tego. - lipiec zakup regenerowanej sprężarki + nowy filtroosuszacz + wentylator + nabicie, odgrzybienie itd. w zakładzie 2 - sierpień chodzi może max 15 godzin - działa pięknie (5 st.) - wrzesień, - auto nie używane - październik - nie działa - listopad - klima raz działa raz nie - potem jeszcze kilka sprawdzeń na urządzeniu u 2 mechaników i nic. 2011 rok Nie udało mi się jej uruchomić ani razu. W warsztacie w którym to robiłem rozkładają ręce bo jak mówią ciśnienie OK, szczelność jest i kilka innych parametrów - na szczęście nie chcą mi jej kolejny raz nabijać i odgrzybiać. Proponują za to kupić kolejną sprężarkę i zacząć wszystko od początku. Nie zgadzam się na to i powiedziałem koniec inwestycji bo 2500 zł za 20 miłych godzin w chłodnym aucie to za dużo. wentylator OK, VAG zero błędów, wszystkie czujniki temp auta podają zgodne wartości, bloki także poprawne (tylko jedna klapa v71 coś się psuje) Sprężarka się uruchamia, wentylator także ale jakby nie miała/dawała kompresji bo nie obciąża mi tak silnika jak kiedyś (na jałowym z 0,7 miewałem 1,3-1,5 a teraz ledwie 0,9-1,0. Nie istnieje również zjawisko syczenia po wyłączeniu auta no i kałuży pod autem także nie ma. Gwarancji na sprężarkę już dawno nie mam ale chłodziła jak syberyjska i myślę że to nie jej wina. Na podszybiu jeden wąż od klimy jest tylko lekko zimny To by było wszystko. Mam jej tak dość że szkoda słów Nie testowane u mnie to wymiana panela kliamtronica, płukanie układu, dławik cz jakiś zawór rozprężny Proszę o jakieś podpowiedzi bo włożyłem tyle kasy a to ustrojstwo nadal nie hula. Najgorsze jest to że może po wakacjach zacznie działać a w upały bedę odklejał koszulką od fotela.. Pozdrawiam _scalone
  4. W b5 mam to samo. Szczególnie przy ruszaniu i cofaniu - przy bardzo małej prędkości ale też nie zawsze. Mam wrażenie jakby coś blokowało element który się obraca. Na innych forach stawiają na klocki, krzywe tarcze, brudne prowadnice itp.- ale ja to wykluczam bo mam hamulce ALL_NEW BOSCH!!! Ktoś mi kiedyś powiedział że to może być maglownica
  5. Weź schemat podciśnienia i przejrzyj każdy odcinek. Mi kiedyś mechanicy źle złożyli przewody i miałem notlauf-a. Nie ma mowy aby turbinka tak szybko się zakurzyła.
  6. Tak mam teraz wszytko podłączone i przeładowanie jest
  7. U mnie jak słyszałem pompę przy skrętach to mechanior wymienił łożysko/sprzęgiełko alternatora i nastała cisza
  8. Pogrzebałem trochę po różnych serwisach i udało mi się znaleźć rozwiązanie. Przewód pod który podłączamy N75 z zaworem zwrotnym znajduje się obok obudowy filtra powietrza (miejsce jest z dołu jak i z góry niewidoczne także udało się wyczuć palcem zakończenie plastikowej rurki która nie była do niczego podłączona. W to miejsce wchodzi opisany wyżej wężyk..
  9. Witam Panowie ale sobie pomogłem... Zakupiłem nowy N75 i myślałem że wymiana będzie banalna. Parę dni temu jak podmieniałem N18 z N75 na próbę to auto ożyło. Dziś wkładam nowy N75 i zonk bo jeden przewód z górnego króćca (taki z zaworem zwrotnym coś jak kapselek od wódki) wyszedł ze swojego miejsca. Mam wszystko podłączone oprócz tego wężyka z tym zaworkiem. Auto odpala ale jeżdzi gorzej niż stary diesel. Dodam że ten pod gruszką siedzi dobrze więc nie o ten mi chodzi Prosze powiedzcie mi gdzie szukać, gdzie znajduje się jego otworek w którym miejscu go szukać. Jeśli ktoś potrzebuje schematu ciśnień i powietrza z wykazem wszystkich elementów i ich numerami to mam taki dokument. Pozdrawiam
  10. Tak jak napisałem wcześniej żadnych błędów związanych ze sprężarką nie ma na Vag-u. Panel od klimy nie mruga, działa wszystko no poza oczywiście samą klimą. To sprzęgiełko dziś sprawdzę. Dziękuję za podpowiedź. A jeszcze jedna rzecz Panowie. Wiatrak (ten drugi - od klimy) jeszcze nigdy mi się nie kręcił. Jak on jest sterowany, czy zaraz po sprężarce czy osobno się uruchamia. Bo nawet jak się długo bawię Vagiem i auto stoi uruchomione to kręci się tylko wiskoza. Wtedy temp na zegarach jest 90st i na vagu też - termostat nawet działa bo otwiera obieg. Normalnie benzynka by się grzała ale to diesel wiec się mniej poci i tak to sobie tłumaczę. Słyszałem że ten wiatrak powinien się załączać by wspomóc chłodzenie silnika. Boję się że jak bedę w lato jeździł po mieście to będzie sie przegrzewał. A tak łopatologicznie jak najprościej sprawdzić ten czujnik ciśnieniowy? jakiś blok VAG?
  11. SLAY a jak to sprawdzić? Jestem średnio zaawansowany w grzebaniu przy aucie
  12. Witam. Mam problem z klimą (climatronic). Kupiłem auto w zimie więc nie mogłem jej sprawdzić. Niedawno jak było 9 stopni próbowałem ją uruchomić i niestety LIPA. Nie załącza się wentylator, nie słychać sprężarki (obroty się nie zmieniają). W vag-u podczas testów wyjść robi tylko cyk przekaźnik potem klapy i nic więcej (a wiem że u kolegi w golfie IV to i nadmuch słychać, wiatrak sprężarkę) mogę klikać NEXT cały czas i tylko klapy będą sie ruszać nie ma testów wyświetlacza itp. W codziennej eksploatacji sam panel działa normalnie tzn. wszystkie funkcje są dostępne. Błędy które się zapisują w pamięci sterownika to 3 błedy związane z klapami V71. v85 i jeszcze jakaś jedna. Przywróciłem ustawienia fabryczne zgodnie z procedurami z forum i dalej nic. Sprawdziłem wzrokowo przekaźniki i bezpieczniki - wyglądają OK. Co jeszcze mogę sprawdzić? Podmienić panel, spróbować nabić klimę (podobno bez czynnika też sie nie uruchomi). Nie wiem! Proszę o poradę
  13. Miałem to samo. Winny był styk pod puszką komputera. Przeczyszczone i OK.
  14. Walczyłem z identycznym problemem. (!+ABS) Po pierwsze !!! jeśli komp nie widzi usterek związanych z tymi systemami i po kontroli ogólnej auta (kable, czujniki) nie zauważyliście nic niepokojącego -TO NIE RÓBCIE NIC - z drogimi urządzeniami i modułami ABS itp. Co jest główną przyczyną - pedał STOP - złączki na pompowtryskach - alternator (tak było u mnie) /ew. niewłaściwy lub słaby akumulator Sam byłem w szoku co ESP i ABS ma do prądu! Uwierzcie mi że ma i to wiele. Sprawdźcie sobie ładowanie + pobór. No i przed zimą można również zerknąć do aku bo to nie zaszkodzi.
  15. Tak sprawdź sobie..... Co do zapalania się samej kontrolki ESP (jeśli oczywiście układ jest sprawny) to jeszcze wtyczki na wtryskiwaczach. Ktoś kiedyś pisał, że luźne wtyczki mają taki objaw. Zrób prosty test.... Po odpaleniu samochodu wciśnij gaz tak do 3500 obr. i jeździj .... jak się nie pojawi to jet to co u mnie. Możesz sprawdzić jeszcze jaki masz alternator jeśli nie BOSH LUB VALEO to na bank wzbudzenie nie jest poprawne.. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności