Skocz do zawartości

Radinho

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Radinho

  • Urodziny 01.03.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Z butli 44l lepszym rozwiązaniem jest rozmiar 630x180 czy 600x200?
  2. Z tym, że ja nie chcę powiększyć baku, tylko żeby wrócił do normalnych rozmiarów, bo go zassało i wygląda jak pomarszczona rodzynka.
  3. Podepnę się, wprawdzie mam B3, ale to chyba bez znaczenia. Zassało mi zbiornik tak jakby do środka, jest zniekształcony i nie leży prawie w ogóle na mocowaniach. Domyślam się, że stało się to ze względu na wyjeżdżenie benzyny do końca. I pytanie czy można to jakoś próbować rozdmuchać, np. kompresorem, na coś uważać? I domyślam się, że muszę wyczyścić odpowietrznik, bo jeśli byłby sprawny to by się tak nie stało. P.S. Wciśnięcie tej klapki we wlewie paliwa nie spowodowało zassania powietrza.
  4. Chyba tak powinno być, kolega ma Golfa, tata Vento i u mnie w B3 jest identycznie.
  5. Również polecam Tungsram Sportlight +50%. W poprzednim samochodzie miałem takie H1, teraz wszyscy wraz ze znajomymi na nich jeździmy. Jeśli chodzi o żywotność to u mnie przez 3 lata nie spaliła się żadna H1, ale to też nie miarodajne, bo miałem światła dzienne.
  6. Z pompy wychodzą 3 przewody, 2 na przód, 1 na tył do korektora, ale już sobie z tym poradziłem, okazało się, że końcówka przewodu wychodząca z korektora na jedno tylne koło była zaklejona jakimś silikonem, tak samo otwór korektora... niektórym "fachowcom" powinni ucinać ręce przy samej dupie...
  7. 10 letni odkop, ale.... Mam podobny problem. Kupiłem Passata B3, w którym coś było robione w układzie hamulcowym. Lewy tył kompletnie nie hamuje, bo przewód do tego zacisku był kompletnie ucięty przy obu jego końcach. Korektor siły hamowania ma 3 otwory, w osi pionowej w jednym wkręcony jest przewód idący z pompy, pod nim (lub nad nim akurat nie pamiętam) jest przewód idący do prawego tylnego zacisku, a w 3, który jest obok jest wkręcona końcówka urwanego przewodu hamulcowego lewego tyłu. Czy to możliwe że układ sprawnie hamował na 3 koła? I czy wie ktoś jak poprawnie powinny być wkręcone te przewody hamulcowe, tj. który w który otwór?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności