Radinho
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Radinho
- Urodziny 01.03.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1992
-
Wymiary/wielkosc butli w kolo zapasowe B3
Radinho odpowiedział radzio_ → na temat → Instalacja gazowa
Dziękuję, będę próbował -
Wymiary/wielkosc butli w kolo zapasowe B3
Radinho odpowiedział radzio_ → na temat → Instalacja gazowa
Z butli 44l lepszym rozwiązaniem jest rozmiar 630x180 czy 600x200? -
Dzięki, będę próbował
-
Z tym, że ja nie chcę powiększyć baku, tylko żeby wrócił do normalnych rozmiarów, bo go zassało i wygląda jak pomarszczona rodzynka.
-
Podepnę się, wprawdzie mam B3, ale to chyba bez znaczenia. Zassało mi zbiornik tak jakby do środka, jest zniekształcony i nie leży prawie w ogóle na mocowaniach. Domyślam się, że stało się to ze względu na wyjeżdżenie benzyny do końca. I pytanie czy można to jakoś próbować rozdmuchać, np. kompresorem, na coś uważać? I domyślam się, że muszę wyczyścić odpowietrznik, bo jeśli byłby sprawny to by się tak nie stało. P.S. Wciśnięcie tej klapki we wlewie paliwa nie spowodowało zassania powietrza.
-
Pompka centralnego zamka (wyłącza się zbyt późno)
Radinho odpowiedział bambusik → na temat → Elektryka, oświetlenie
Chyba tak powinno być, kolega ma Golfa, tata Vento i u mnie w B3 jest identycznie. -
Również polecam Tungsram Sportlight +50%. W poprzednim samochodzie miałem takie H1, teraz wszyscy wraz ze znajomymi na nich jeździmy. Jeśli chodzi o żywotność to u mnie przez 3 lata nie spaliła się żadna H1, ale to też nie miarodajne, bo miałem światła dzienne.
-
Z pompy wychodzą 3 przewody, 2 na przód, 1 na tył do korektora, ale już sobie z tym poradziłem, okazało się, że końcówka przewodu wychodząca z korektora na jedno tylne koło była zaklejona jakimś silikonem, tak samo otwór korektora... niektórym "fachowcom" powinni ucinać ręce przy samej dupie...
-
10 letni odkop, ale.... Mam podobny problem. Kupiłem Passata B3, w którym coś było robione w układzie hamulcowym. Lewy tył kompletnie nie hamuje, bo przewód do tego zacisku był kompletnie ucięty przy obu jego końcach. Korektor siły hamowania ma 3 otwory, w osi pionowej w jednym wkręcony jest przewód idący z pompy, pod nim (lub nad nim akurat nie pamiętam) jest przewód idący do prawego tylnego zacisku, a w 3, który jest obok jest wkręcona końcówka urwanego przewodu hamulcowego lewego tyłu. Czy to możliwe że układ sprawnie hamował na 3 koła? I czy wie ktoś jak poprawnie powinny być wkręcone te przewody hamulcowe, tj. który w który otwór?