lukasz.dabrowa
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukasz.dabrowa
- Urodziny 04.05.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bolesławiec
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
lukasz.dabrowa obserwuje zawartość → [B5] Zamarzające serwo, pedał twardy/miękki
-
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
lukasz.dabrowa odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Macie koledzy jakieś pomysły? -
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
lukasz.dabrowa odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Napiszę o swoim przypadku. Otóż kupiłem paska jakiś miesiąc temu. Po zakupie oleje filtry, rozrząd-standard. Później dałem do mechanika do wymiany sprzęgło + dwumas wszystko nowe. Przed wymianą owego sprzegła auto normalnie odpalało nawet w mrozy. Po wymiane zaczeły się problemy. Rano ,gdy auto stało więcej niż 8 godz nie chciało palić jakby paliwa nie dostawał i dopiero krecenie gdzieś z 15-20 sekund i powoli załapał. W dzień pali od strzała. Wymieniłem: -pompe tandemową (wadliwy kruciec na podciśnieniu) -filtr paliwa -wszystkie świece (3 były spalone) -węże sprawdzone -dałem zawór zwrotny na zasilaniu filtra -sprawdziłem pod plastikowym deklem czy ropa nie miesza się z olejem (uszczelniacze/oringi wtryskiwaczy) -sprawdziłem wtyczki na wtryskiwaczach Dalej jest to samo a nawet gorzej bo doszedł kolejny problem, mianowicie jadąc 120km/h dodam mocno gazu to szarpie i zapala się kontrolka ESP. Tak samo jak stoi na luzie i przygazuje na 3 tys obrotów ,jakby odcina paliwo i też kontrolka ESP. Pod VAG pokazuje błąd 16705 Czujnik obrotów silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY Teraz pytanie. Czy ten czujnik to g28 i znajduje się w okolicy koła zębatego czyli sprzęgło/dwumas? Czy to przez niego mogą być poranne problemy z odpaleniem? Możliwe ,że mechanik go uszkodził podczas zakładania dwumasy? (od tamtej pory problemy) Nie wiem juz gdzie szukać, od miesiąca więcej grzebie niż jeżdże. -
[B5] Zamarzające serwo, pedał twardy/miękki
lukasz.dabrowa odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Zatem jakiej najlepiej pompy szukać do mojego AVB 101 oraz jakie pasują z innych silników? Samo serwo sprawdzać i jak już to jak to zrobic? -
[B5] Zamarzające serwo, pedał twardy/miękki
lukasz.dabrowa odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Witam!. Mam również problem z twardym pedałem hamulca. Teraz od początku: Kilka dni temu zacząłem mieś problemy z odpalaniem po dłuższym postoju (jakby brak paliwa). Gdy auto stało przodem z górki odpalało nawet po dwóch dniach. Po kilku dniach do tego dołączył twardy pedał cały czas i brak hamulców. Kruciec na pompie luźny ale ciśnienie mierzone zaraz za pompa to niecały -1 Bar. Przewody do serwa całe, łącznik w grodzi wymieniony na rurkę. Gdy podłącze serwo to pompa daje 0,8 natomiast gdy wcisnę hamulec spada praktycznie do zera. Gdzie szukać przyczyny takich hamulców oraz cofania paliwa?