Skocz do zawartości

lukasz.dabrowa

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz.dabrowa

  • Urodziny 04.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. Napiszę o swoim przypadku. Otóż kupiłem paska jakiś miesiąc temu. Po zakupie oleje filtry, rozrząd-standard. Później dałem do mechanika do wymiany sprzęgło + dwumas wszystko nowe. Przed wymianą owego sprzegła auto normalnie odpalało nawet w mrozy. Po wymiane zaczeły się problemy. Rano ,gdy auto stało więcej niż 8 godz nie chciało palić jakby paliwa nie dostawał i dopiero krecenie gdzieś z 15-20 sekund i powoli załapał. W dzień pali od strzała. Wymieniłem: -pompe tandemową (wadliwy kruciec na podciśnieniu) -filtr paliwa -wszystkie świece (3 były spalone) -węże sprawdzone -dałem zawór zwrotny na zasilaniu filtra -sprawdziłem pod plastikowym deklem czy ropa nie miesza się z olejem (uszczelniacze/oringi wtryskiwaczy) -sprawdziłem wtyczki na wtryskiwaczach Dalej jest to samo a nawet gorzej bo doszedł kolejny problem, mianowicie jadąc 120km/h dodam mocno gazu to szarpie i zapala się kontrolka ESP. Tak samo jak stoi na luzie i przygazuje na 3 tys obrotów ,jakby odcina paliwo i też kontrolka ESP. Pod VAG pokazuje błąd 16705 Czujnik obrotów silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY Teraz pytanie. Czy ten czujnik to g28 i znajduje się w okolicy koła zębatego czyli sprzęgło/dwumas? Czy to przez niego mogą być poranne problemy z odpaleniem? Możliwe ,że mechanik go uszkodził podczas zakładania dwumasy? (od tamtej pory problemy) Nie wiem juz gdzie szukać, od miesiąca więcej grzebie niż jeżdże.
  2. Zatem jakiej najlepiej pompy szukać do mojego AVB 101 oraz jakie pasują z innych silników? Samo serwo sprawdzać i jak już to jak to zrobic?
  3. Witam!. Mam również problem z twardym pedałem hamulca. Teraz od początku: Kilka dni temu zacząłem mieś problemy z odpalaniem po dłuższym postoju (jakby brak paliwa). Gdy auto stało przodem z górki odpalało nawet po dwóch dniach. Po kilku dniach do tego dołączył twardy pedał cały czas i brak hamulców. Kruciec na pompie luźny ale ciśnienie mierzone zaraz za pompa to niecały -1 Bar. Przewody do serwa całe, łącznik w grodzi wymieniony na rurkę. Gdy podłącze serwo to pompa daje 0,8 natomiast gdy wcisnę hamulec spada praktycznie do zera. Gdzie szukać przyczyny takich hamulców oraz cofania paliwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności