Skocz do zawartości

roman.sikorski

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O roman.sikorski

  • Urodziny 03.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siedlęcin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dobra, Panowie. Dzięki za porady. Tako też uczynię Preparatu Liqui Moly użyłem w październiku gdy zmieniałem filtr paliwa. Od tego czasu właśnie spalanie mi zeszło o kolejne 0,5 l/100 w trybie autostradowym (bo właściwie to tylko śmigam nim Jelenia - Holandia). Pokażę te posty mechanikowi i zobaczymy co da się zrobić. Dzięki i pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - PS. Właśnie jestem na wyjeździe i mam bardzo nieregularnie dostęp do internetu, stąd taki poślizg u mnie z odpowiedziami.
  2. Ale BIPy jak są 26 i 22, to raczej nie jest dobrze, co? A mówisz że są OK. Co do korekcji +/- 1 to przecież nie tak źle chyba....? Z autem wszystko dobrze. Chodzi jak żyleta. Moc ma, przyśpieszenie, normalnie pracuje, nie kopci z rury. Wszystko gra. Ale rok temu użyłem oleju 10W40 - wstyd się przyznać, no ale tak było. W tym roku przeszedłem prawidłowo na 5W40. I od tego mniej więcej czasu te BIPy są wyższe. A co do korekcji, to takie +/- 0,5 do 1 na pierwszych 3 pompkach, a na czwartej zawsze ok 1,5 do 2. Mi tylko chodzi o to czy powinienem się szykować na regenerację pompowtrysków, czy niczym się nie przejmować?
  3. Witam Panów i może jakieś Panie Jestem nowy na forum. Nie mam też wiedzy z zakresu mechaniki, zatem mogę tutaj jedynie co to tylko stawiać pytania. Otóż mam od 3 lat 1.9 Tdi 131 KM. Sprawuje się idealnie (poza jakimś zwarciem w jednej z kostek przy skrzyni tiptronika), regularnie jeżdżę nim od roku do Holandii i kilometry trzaskają aż miło. Obecnie przekroczyłem już 311'000 km (rocznik 2002). Pompowtryski i turbina mi się elegancko wyregulowały. Spalanie spadło z 7,5 do 6,5 na trasie. Około 9-10 na mieście (półgórzystym, okolice Jeleniej Góry dokładnie). No i ostatnio zauważyłem z moim mechanikiem że BIPy na wtryskach 1 i 2 od paru miesięcy utrzymują dość wysokie dodatnie wartości. Blok 013, jak się wyraził, to "książka". Zwykle są one na lekki minus dla pierwszych dwóch i na lekki plus dla ostatnich dwóch pompek. A zresztą zobaczcie zdjęcie: Powiedzcie mi, czy ja mam się czym martwić? Dawniej korekta na czwartym skakała pod +3. Ale od czasu jak udzielam się na autostradzie przez wiele godzin zeszła na tyle na ile. Paliwo biorę zwykle z Lotosa i z sieci IDS w Holandii (nie mam pojęcia skąd biorą - wiem że z Kuwejtu). Ale na obu tankowaniach robię po 900 km na zbiorniku. Dodam jeszcze że na rozgrzanym silniku jest tak samo. A podczas jazdy nie sprawdzałem. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności