maryo Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2011 Witam Poniżej daje link do loga/ów z grup 018 i 023. Górny log jest podczas jazdy, a dolny statyczny (z postoju). Log (0 - 018,023,018,023) Autem trzęsie jak się trzyma równo/powyżej jakieś 2tyś. obr. Oprócz tego są dw błędy: 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent Auto bodajze wiecej pali, ale napewno słychac silnik głosniej pracuje. Nie wiem, dwie opcje mi podchodzą. Albo pompki padły, albo zapowietrzony przewod paliwowy. No ale wtedy zdaje mi się że na wszystkich by był blad. No ewentualnie wtyczki na pompkach moze cos nie stykaja. Ale zeby na obu naraz, też mi nie pasuje. Aha jeśli chodzi o korekty z grupy 013, nie robiłem loga, bo tam wsio jest ok (wszystko na 0,z hakiem). Mozna zrobic jakies testy, zeby sie upewnic co do pompek? Jeszcze pytanko, czy mozna jezdzic autem z takimi pompkami, czy w trasie nie nie rozlozy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2011 3 i 4 nie za ładnie wyglądają, a zalewają wszystkie(bipy do +/-30) - 127 to już wywala błąd. Na początek uszczelnienia do wymiany, przy okazji poprawisz wtyczki. Tak bym zrobił. szykuj się na wymiankę 3 i 4. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2011 Jakie uszczelnienia skoro wartości korekcji wynoszą 0,z hakiem ? Najpierw trzeba zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć jak wygląda napęd pompowtryskiwaczy a jeśli nic tam nie będzie uszkodzone i regulacja będzie prawidłowa to pompowtryskiwacze do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2011 (edytowane) hmm, jeśli się mylę, to popraw mnie proszę. bipy, to nic innego jak sygnał (czas) otwarcia zaworu pompowtryskiwacza idący ze sterownika, tak ? to co tu da regulacja mechaniczna ? Cewka pompki pada lub padła (127) i tyle. Wiemy, że kolega ma nie passat-a, nie napisał o jaki silnik chodzi, można się domyśleć, że 1,9 i raczej z jednym wałkiem. Więc jeśli nie będzie poprawy po sprawdzeniu (dociśnięcia) wtyczek i głównej wtyczki na bloku, to czeka go wymiana 3 i 4 pompki, a jeśli już będzie miał zdjęty wałek, to przy okazji wymienił bym uszczelnienia 1 i 2 i tak ma do regulacji wszystko. edit:/ borykam się z podobnym problemem (bez błędów), tyle, że ja mam po regulacji na wszystkich -78 i wiem, że wsadzili mi pompki z 1,9 i żadne regulacje już nie pomogą. pozdr Edytowane 21 Września 2011 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #5 Napisano 22 Września 2011 bipy, to nic innego jak sygnał (czas) otwarcia zaworu pompowtryskiwacza idący ze sterownika, tak ? BIP to różnica pomiędzy zaprogramowanym czasem zamknięcia się zaworu elektromagnetycznego a rzeczywistym czasem jego reakcji na sygnał ze sterownika silnika. W przypadku gdy cewka nie reaguje na sygnał ze sterownika to ten sygnalizuje to zupełnie innym błędem niż te jakie pokazało u kolegi maryo więc tu nie chodzi o sporadyczne przerwy w zasilaniu cewek elektrozaworów na 3 i 4 pompowtryskiwaczu. Natomiast proponując wymianę oringów uszczelniających powinieneś wiedzieć, że ich uszkodzenie/nieszczelność od razu widać po wysokich dodatnich korekcjach na cylindrze gdzie te oringi kwalifikują się do wymiany a w tym konkretnym przypadku takiego odczytu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #6 Napisano 22 Września 2011 Cześć. Mój TDI 131 KM zaczął kopcić dość mocno przy redukcji biegów. Mam do dyspozycji polski VAG 4.9 i VAG COM 311. Możecie mi powiedzieć jak sprawdzić prawidłowo dane z pompowtryskiwaczy i turbiny. Engine, bloki danych i 023 oraz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #7 Napisano 22 Września 2011 Cześć. Mój TDI 131 KM zaczął kopcić dość mocno przy redukcji biegów. Mam do dyspozycji polski VAG 4.9 i VAG COM 311. Możecie mi powiedzieć jak sprawdzić prawidłowo dane z pompowtryskiwaczy i turbiny. Engine, bloki danych i 023 oraz ? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51667http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=59879 Po drugie,to nie jest dobre miejsce na tego typu pytania.Wklejamy tu swoje logi i czekamy na pomoc w analizie, przez Forumowych Fachowców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #8 Napisano 22 Września 2011 Tommik dzięki i sorry za post w nieodpowiednim temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #9 Napisano 23 Września 2011 Troche teorii sie dowiedzialem, przynajmniej douczylem z postow Co do auta to chodzi o passata 1.9 AVF. Pompki byly jakis miesiac temu regulowane, korekty sa ok, na poziomie 0,z hakiem. A wiec uszczelnienia odpuscilem od razu. Wtyczki itd,itp co mozna bylo recznie wszystko docisniet i jest ok. Pozostała wymiana pompek. tylko kurcze nia pamiętam pełnego numeru, a końcówka na pompce była ...BA. Jak wymieniac to moze wszystkie 4 i jakies mocniejsze. Tylko musze poszukac jakie by pasowaly, zamiast tych ..BA Dzięki Panowie za pomoc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2011 Troche teorii sie dowiedzialem, przynajmniej douczylem z postowno to na dokładkę http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=93 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #11 Napisano 23 Września 2011 tylko kurcze nia pamiętam pełnego numeru, a końcówka na pompce była ...BA wg ETKI w tym roczniku stosowane były w silnikach AVF oraz AWX 038 130 73 AL BA BX FX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #12 Napisano 23 Września 2011 Tera zsiadlem na spokojnie i te zlukam w etke, to w 2005r (jeszcze 3BG) tylko BA i FX wkładali, a AL i BX we wczesniejszych rocznikach. AL mysle ze byly by najrozsadniejszym wyjsciem, tj. najmocniejsze chyba by byly. Ale skubance chodliwe sa:( A tamten link makeć znam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #13 Napisano 23 Września 2011 A tamten link makeć znamnie wątpię, sam przetrzepałem sporo tematów, jak mnie problem dopadł za BX i AL, masz parę zamienników: BA nie ma wcale, coś jest za FX: pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ba81ja Zgłoś #14 Napisano 26 Września 2011 Witam. Czy może ktoś napisać które logi na VAG-u odpowiadają pełnej diagnostyce pompowtrysków (115KM, ATJ, 2000)? Z góry wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #15 Napisano 26 Września 2011 Witam.Czy może ktoś napisać które logi na VAG-u odpowiadają pełnej diagnostyce pompowtrysków (115KM, ATJ, 2000)? Z góry wielkie dzięki. logi, czy bloki ?Bloki to: 013, 018 i 023, generalnie tak jak w większości. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ba81ja Zgłoś #16 Napisano 27 Września 2011 Miałem na myśli bloki. Wielkie dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paco432 Zgłoś #17 Napisano 25 Sierpnia 2014 mam pytanko, co może być przyczyną wysokich bipów? Pompowtryski wymieniłem a problem pozostał!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #18 Napisano 25 Sierpnia 2014 mam pytanko, co może być przyczyną wysokich bipów? Pompowtryski wymieniłem a problem pozostał!!! np. jakość połączeń wiązki elektrycznej:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paco432 Zgłoś #19 Napisano 25 Sierpnia 2014 wiązka wydaj mi się że jest ok. Zauważyłem, że na każdym cylindrze dawki paliwa spadły ale są w tej samej kolejności? tzn tak jak na 1 była podwyższona tak zostało na 4 miałem na - i teraz też jest na - ale mniejsze wartości czy to ma związek z wiązką ( piszę to na przykładzie grupy 13 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #20 Napisano 25 Sierpnia 2014 Wrzuć log statyczny: 013 018 023 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach