Jump to content

masterluke85

  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

About masterluke85

  • Birthday 04/02/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kozy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na zagranicznym forum ludzie wręcz zalecają stosować mpps bardzo dobrze współgra z EDC15 ponoć stawia na nogi nawet stery uwalone po galletto
  2. Jak wrzucisz na forum to ocenimy co zmodziles
  3. Po blokowanych ecu ostatnio co raz to więcej jak grzybów po deszczu co jest nie tak z tymi interfejsami galletto ???
  4. Wtryski AR /BA zrób Limiter momentu lagodniej awx sprzeglo dwumas 228mm avf 240mm
  5. Do przeniesienia jest troche map lecz nie zgadza sie ilosc kolumn 19 sharan 16 avf nie twierdze ze jest to nie wykonalne być może tak się da Moze i ten sam silnik ( slupek ) lecz inny osprzęt wtryski turbo itp dla mnie logiczne jest gdy zmieniam silnik to zmieniam również ecu , gdybys mial ecu avf i mial w nim wstryski AR /BA i zastapil je AL to tak mozna zrobic
  6. wartości stopnie z kolumn daj swój oryginalny wsad nie ruszony pokaze
  7. hmm w sharanie jest inne turbo inny boost inaczej wyregulowana sztanga inaczej mapa n75 inne przeplywki inne mapy linerizaton dziwi mnie fakt jak wgrales wsad z inna koncowka nie uwalajac ecu ? wg mnie jest tu potrzebny ecu pod ten silnik wylacz w nim immo vag commanderem , przeplywka tez avf ?
  8. najnisza wartosz zawsze jest wlana czyli ogranicznik momentu moze Daronowi w tym wpisie wkradl sie jakis blad ten wpis widzialem , przewertowalem ten watek od pierwszych stron
  9. najpierw zyczenie kierowcy ok tutaj nie ma co dyskutowac , jesli zrobisz DW-TL-SL zobczysz w logach 008 ze dawka bedzie ucinana przez mape dymu
  10. zmien DW,TL,SL limitery map/maf przelicz duration do 65 lub 70mg do tego SOI ,boost oraz limiter boostu na poczatek ogranicz sie do 65mg 2,45bar pozniej jakies logi moze bedzie trzeba N75 przymknac okolice wstawania turbo to tam zawsze jest jakis overboost przyjmij zasade najwieksze DW-SL-TL Edytuj osie w poszczególnych mapach tak gdzie wstrzykujesz wiecej mg
  11. kilka razy mialem przy odczycie komunikat zebym wyciagnal bezpiecznik od licznika ale zawsze dawalem "ok" ale fizycznie go nie usuwalem i wszystko gralo w pasacie wiem ze dodatkowo zapala sie na liczniku kontolka esp czy to odczyt czy wgrywanie nic poza tym
  12. używam mpps i żadne "cyrki" ze wskazówkami się nie dzieją jak zrobisz moda wrzuc zerkne tutaj flash nie ma nic wspólnego z licznikiem w liczniku siedzi eeprom nie flash
  13. kolega Tiger209 wg mnie powinien zalozyc ecu pod avf jesli taki silnik ma zamontowany
  14. synchroznizacja moze byc na plus lub minus w zależności jak silnik pracuje mam na mysli ze u mnie chodzi lepiej na plusie wiadomo ze nigdy nie bedzie stala wartosc skacze 2,2-2,8
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy