-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O masterluke85
- Urodziny 02.04.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kozy
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Panowie szybkie pytanko mam ecu VW z passata B5FL avf włożyłam na próbę do audi a4b6 również avf auto pali jezdzi tylko jeden mały problem po przekreceniu stacyjki ida non stop wentylatory od klimy i chlodnicy (audi ma elektryczny wentylator zaś passat wisko ) i tutaj nasuwa sie pytanie czy jest problem z kompatybilnoscia osprzetu w tym wypadku tylko ten wentylator ktorego byc może sterownik z VW nie obsługuje miał ktos z was taki problem czy musi byc w tym konkretnym przypadku tylko i wylacznie sterownik z audi ? ps cały czas mi sie wydawalo ze można zamiennie wrzucac te ecu , różnią sie przecierz tylko wsadami a jak wiadomo edc15 łyka prawie wszystko -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Przecież zwykłym kablem do diagnostyki kkl chińskim z allegro ogarniesz immo nawet na stole tkz pająkiem , vag +can 1.4 lub 2.5 sprawdzone u mnie działa na win XP w paczce instrukcja jak postępować vagk+can2.5 needn't dongle.rar -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Eeprom i flash to dwie rożne rzeczy w jednym masz informacje vin,immo,itp w drugim (flash) mapa paliwowa ,jak cie dobrze kumam chcesz wgrac do ecu z 110tki mape z 90tki ? przecież numery z końcówka dwie ostanie literki muszą ci się zgadzać inaczej uwalasz ecu -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
na zagranicznym forum ludzie wręcz zalecają stosować mpps bardzo dobrze współgra z EDC15 ponoć stawia na nogi nawet stery uwalone po galletto -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Jak wrzucisz na forum to ocenimy co zmodziles -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Po blokowanych ecu ostatnio co raz to więcej jak grzybów po deszczu co jest nie tak z tymi interfejsami galletto ??? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
pokaz wsad -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Wtryski AR /BA zrób Limiter momentu lagodniej awx sprzeglo dwumas 228mm avf 240mm -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Do przeniesienia jest troche map lecz nie zgadza sie ilosc kolumn 19 sharan 16 avf nie twierdze ze jest to nie wykonalne być może tak się da Moze i ten sam silnik ( slupek ) lecz inny osprzęt wtryski turbo itp dla mnie logiczne jest gdy zmieniam silnik to zmieniam również ecu , gdybys mial ecu avf i mial w nim wstryski AR /BA i zastapil je AL to tak mozna zrobic -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
wartości stopnie z kolumn daj swój oryginalny wsad nie ruszony pokaze -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
hmm w sharanie jest inne turbo inny boost inaczej wyregulowana sztanga inaczej mapa n75 inne przeplywki inne mapy linerizaton dziwi mnie fakt jak wgrales wsad z inna koncowka nie uwalajac ecu ? wg mnie jest tu potrzebny ecu pod ten silnik wylacz w nim immo vag commanderem , przeplywka tez avf ? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
najnisza wartosz zawsze jest wlana czyli ogranicznik momentu moze Daronowi w tym wpisie wkradl sie jakis blad ten wpis widzialem , przewertowalem ten watek od pierwszych stron -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
najpierw zyczenie kierowcy ok tutaj nie ma co dyskutowac , jesli zrobisz DW-TL-SL zobczysz w logach 008 ze dawka bedzie ucinana przez mape dymu -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
zmien DW,TL,SL limitery map/maf przelicz duration do 65 lub 70mg do tego SOI ,boost oraz limiter boostu na poczatek ogranicz sie do 65mg 2,45bar pozniej jakies logi moze bedzie trzeba N75 przymknac okolice wstawania turbo to tam zawsze jest jakis overboost przyjmij zasade najwieksze DW-SL-TL Edytuj osie w poszczególnych mapach tak gdzie wstrzykujesz wiecej mg -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
masterluke85 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
kilka razy mialem przy odczycie komunikat zebym wyciagnal bezpiecznik od licznika ale zawsze dawalem "ok" ale fizycznie go nie usuwalem i wszystko gralo w pasacie wiem ze dodatkowo zapala sie na liczniku kontolka esp czy to odczyt czy wgrywanie nic poza tym