Skocz do zawartości

masterluke85

  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O masterluke85

  • Urodziny 02.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kozy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wrzuć serie będzie prościej porównać co pozmieniałeś
  2. Ten wsad co masz teraz wgrany da ci moze okolo 150kucy masz limitery nie przesuniete wiecej niz 60mg nie jest wstrzykiwane mimo iz w TL masz sporo wiecej , na wykres w vaged musisz wziasc poprawke zalezy ile chcesz mocy uzyskac mysle ze przy 4tys obrotów jak zadasz te 62 mg i dmuchniesz 1.45bar te 170ps powinno byc w zasiegu;)
  3. Możesz testować kilka zmian bez szaleństw niektóre mapy zrobione z zapasem na przyszlosc EGR ON zrob loga 011 może będzie trzeba przymknąć lekko żaluzje 2-3% w mapie n75 wydaje mi się ze najczęściej sa to okolice 1900-2400obr sam zobaczysz można wyłączyć również EGR ale po testach logach octavia_luke_2.bin
  4. To nie jest seria sprawdz jeszcze raz manual masz pozmieniane
  5. Wrzuć mapę seryjna machne kilka zmian obecnie wiecej niz 60mg paliwa nie wlewasz limitery nie puszczaja turbo za duzo duration nie zmienione , jak chcesz klona stera najprosciej kupic o tym samym numerze skopiowac tylko pamiec eeprom co zawiera immo vin itp bedziesz mial klona 1:1
  6. sprawdzilem SOI i DURATION na kodowaniu automat z ARL-a i serie twojego stera tiptronic wychodzi na to ze sa takie same wartosci powinno hulać na twoim miejscu zrobilbym adaptacje wtryskow z silnika BPX (seat cupra) sa zrobione do 65mg reszte DW,TL,SL i boost reszte tez dwignal masz turbo hybryde 1.5bar w zasiegu wszytko da sie ogarnac EDC SUITE ten wsad co masz wgrany daruj sobie to szkoda silnika bajzel konkretny
  7. Jeśli to są seryjne pompki AL to tu masz wsad seria jeśli były zmieniane trzeba zrobić adaptacje SOI-DURATIONS VW passat 1.9TDI AVF 130HP 038906019DS 0281010543 360705.zip Silniki AWX ,ASZ,ARL,BPX pompki AL
  8. niezły killer wgraj serie albo zlec komuś kto ogarnie wsad, jakie turbo siedzi? smoke limiter to co jest tutaj namieszane to juz przechodzi wszystko
  9. pierwszy plik jest z silnika ARL chcesz go wgrac do AVF ?
  10. Porownaj wsad ARL lub seat cupra BPX do tej mocy 150-155 wystarczy lekko liznac wsad bez ruszania Duration Map masz skalibrowane do 60mg seryjnie jak chcesz osiagnac moc rzedu 165-170ps wówczas musisz skalibrowac duration zeby juz podlewac do 65mg i boost 1,45bar max wszystko ogarniesz programem VAGEDSUITE EDC15 przewertuj ten temat od pierwszych stron dowiesz sie jak obliczyc AFR
  11. Mowiac krotko mapa zrobiona wbrew sztuce tuningu dawki paliwa z kosmosu moment 460nm ustawiony przy 1900obr ale na szczescie dla silnika limitery tylko do 60mg , doladowanie za duze ! polecam program VAG EDC15 SUITE zajrzyj na strone ecuconnections tam ludzie tez chetnie pomagaja przeanalizuj wsady silnika ARL / BPX wyciagnij wnioski co potrzeba zmienic do mocy rzedu 150-160km popracuj na swoim oryginalnym wsadzie
  12. Zgadzam sie z tobą radze nie wgrywac tej mapy !!! ktos kto ja robil zupelnie nie wiedzial co robi, tak zrobionej mapy dymu jeszcze nie widzialem
  13. Dwie modyfikacje do oceny 1_MOD_Volkswagen1.rar 2_MOD_Volkswagen1.rar
  14. Zerknij na ten mod moim zdaniem slabszy nie jest tak wysoko ladowany paliwem turbo tez nie meczone , AFR moglby byc chyba lepiej policzony MOD_3_Volkswagen1.9avf130ps.rar
  15. Wsad zrobiony nie calkiem przeze mnie AFR 18 wydaje mi sie troche za mocny chodzi mi o dawki paliwa z dołu ? Nie wiem jak robi sie bezpiecznie te silniki AVF jak ma dlugo jezdzic ocencie mam zamiar wgrac mysle ze nie rozsadzi motorowni MOD_2_Volkswagen1.9avf130psWJP.rar
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności