Skocz do zawartości

Kowalskim11

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kowalskim11

  • Urodziny 27.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, kolego wydaje sie ze mam ten sam problem. Czy masz jakieś podejrzenia.
  2. Witam wszystkich wszystkich forumowiczów, Passatem jeżdżę od dwóch lat, Passat 2.0 Tdi 103kw 2010 kombi. 197 tys km przebiegu. Po zakupie wymieniłem dwumasę. Niedawno kompletny rozrząd( nastawy skorygowane na 0) stosowałem liquid moly do czyszczenia wtrysków. Były momenty ze było idealnie tzn, prawidłowo reagowała skrzynia na pedał gazu. Czuć było moc. Biegi zmieniał bezszelestnie. Teraz łapie jakby doły na każdym biegu. I szarpanie przy redukcji na każdym biegu. Silnik jakby nie ma swojej elastyczności, praca silnika twarda, nie ma tej aksamitnej pracy diesla i w kabinie jest jakby głośniej, skrzynia twardo zmienia biegi. auto odpala bez zarzutu. Olej w skrzyni wymieniany na czas i po wymianie bez efektów. EGR czyszczony. Napewno na zimnym jest jakby zwinniejszy. Dodatkowo na zimnym pojawiły sie głuche cykanie , po,odpaleniu taki klekot ale słychać tylko przy ruszaniu na jałowym nie słychać. Jakby szklanki, czy wytrysk. Podczas jednostajnej jazdy przy delikatnym trzymaniu gazu auto zaczyna szarpać. Dzieje sie tak podczas miejskiej jazdy 4,5,6 bieg. Wcześniej Były rownież rozognione nastawy skrzyni. Było przez pewien czas jakby lepiej. Po zatrzymaniu i po przełączeniu na P tez jest takie walnięcie ale nie zawsze, i w druga stronę na D. Poza tym moc jest w aucie . Ale brak przyjemności z jazdy. Czy możecie polecić kogoś najlepiej w mazowieckim kto pomoze rozwiązać te problemy. Podrawiam Marcin
  3. Witam wszystkich forumowiczów, niedawno nabyłem passata DSG 2.0 tdi 140KM. 2010r. serwisowane od nowości, olej w skrzyni ma przejechane 30 tyś. przebieg 154 tyś km. mam pewien problem i proszę o poradę auto przy próbie przyspieszania na D ciężko redukuje biegi, tym bardziej na rozgrzanym silniku, szczególnie jadąc na 6 biegu i żeby zredukował trzeba depnąć w pedał. przy wolnej jeździe około 60 km/h słychać dodatkowo chroboranie. jadac np na 4 biegu przy przyspieszaniu "kick down" redukuj do 2 biegu i od razu rzuca 3 i 4. zauważyłem również coś takiego że skrzynia zredukowała bieg na niższy ale komputer nadal wyświetlał bieg 6. natomiast w trybie S stopniowanie jest jakby beż zarzutów w górę i w dół. nie zawsze występujące stuki przy dojeżdżaniu do świateł i redukować na bieg 1., Stuki są również przy zmianie na postoju z pozycji D na N. poszarpywania przy zmianie z 2 na 3 bieg. byłem w serwisie z podejrzeniem mechatroniki, ale komputer niby nie wykazał błędów w skrzyni, ale podobno nie koniecznie komputer wykaże usterke mechatrniki. na pewno do wymiany koło dwumasowe, bo na zimnym stuka, odczuwalne są wibracje nadwozia, tym bardziej jak postoi parę dni. Czy zużyte koło dwumasowe ma wpływ na stopniowanie biegów? Co myslicie o tych objawach DSG? bardzo proszę o poradę od czego zacząć? Czy zacząć od wymiany oleju i filtra? Dowiedziałem sie od kogoś po fachu ze powińienem sprawdzić czy np z czujnikami ABS nic sie nie dzieje oraz z przepływomierzem że to niby może powodowač to opóźnioną reakcję na gaz czego konsekwecja są stuki. Może ktoś z Was poleci dobrego fachowca w okolicach Warszawy. z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności